Persevyys vai tissivyys?

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Olen tuumaillut tässä pitkään pitävätkö muutkin miehet minun lisäkseni enemmän muodokkaasta perseestä vai isoista tisseistä, jos pitäisi valita jomman kumman välilä?

-

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Perse! En oikein ikinä ole ymmärtänyt sitä valtavien puskurien ihailua, harvalle naiselle edes käy sellaiset. Mutta kyllä sitä perseeseen huomio kiinnittyy yleisimmin.

Vierailija

Tämä on vähän samanlainen kysymys, kuin että pidätkö enemmän hoteista bruneteista vai tuhmista blondeista? Vastaus toki on, että pidän.
Persevyyden valitsin, kun sitä on helpompi tsekkailla. Mutta eihän siitä pääse mihinkään, että hyvin muotoutuneet tissivyydet oikeanlaisissa vaatteissakin näyttävät kohtuuttoman miellyttäviltä.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
baal1984
Olen tuumaillut tässä pitkään pitävätkö muutkin miehet minun lisäkseni enemmän muodokkaasta perseestä vai isoista tisseistä, jos pitäisi valita jomman kumman välilä?

Kysymys on vähän huonosti muotoiltu, kun vastakkain ovat "muodokas" ja "isot". Tokihan muodokas aina isot voittaa, koska isohan voi olla muodotonkin. Tässä paremmuusvertailua:

Muodokas perse > isot tissit
Muodokas perse > muodokkaat tissit
Muodokkaat tissit > iso mutta muodoton perse
Isot tissit <= iso perse

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
Ding Ding

Kysymys on vähän huonosti muotoiltu, kun vastakkain ovat "muodokas" ja "isot". Tokihan muodokas aina isot voittaa, koska isohan voi olla muodotonkin.

Analyysissäsi on vinha perä, jatkossa yritän välttää perättömien pulpautusten suotamista.

-

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
CE-hyväksytty

Joku sairaus?

Se ettei arvomaailmamme kohtaa ja meillä on erilaiset makutottumukset johda siihen että olisit jotenkin älykkäämpi tai moraalisella tasolla parempi ihminen.

Nämä ulkonäköjutut ovat makukysymyksiä, ja sanonta kuuluu makuasioista ei kannata kiistellä.

-

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
baal1984
Se ettei arvomaailmamme kohtaa ja meillä on erilaiset makutottumukset johda siihen että olisit jotenkin älykkäämpi tai moraalisella tasolla parempi ihminen.

Jaa.

baal1984
Nämä ulkonäköjutut ovat makukysymyksiä, ja sanonta kuuluu makuasioista ei kannata kiistellä.

Mistä sitten?

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
CE-hyväksytty
Lääkitys on heikentänyt mun seksuaalisia halujani. Se oli kyllä ihan ennalta tiedossa oleva sivuvaikutus. Ei haittaa.

Siitä huolimatta aion kokeilla miten nännien rasvaus vaikuttaa.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Hmm...

Kävin ensin tuokion mielessäni ontologisia ja etymologisia pohdintoja sanoista nussivuusindeksi ja humalanmäärä.

Tulin sellaisen implikaatioon ettei edellä mainittuja sanoja voida kategorisen tiukasti määritellä vakioiksi vaan niiden määrä vaihtelee.

Tästä johtuen päätin vietää 5h MathCad ohjelmassa muokaten Nussivuusindeksiä N humalan määrän H suhteen, päädyin funktioon F(h)=N joka taipuu muotoon N=1/h mikä tarkoitaa että nussivuusindeksi on kääntäen verrannollinen humalan määrään.

Eli jos humalan määrä on 0,1 on nussivuusindeksi 10 eli satakertainen. Vastaavasti humalan määrän ollessa 10 eli lähellä sammumispistettä on nussivuusindeksi 0,1.

Kritiikkiä.
Toisaalta minulla, tylsänä tosikkona ja jahkailijana on kokemusta ainoastaan nyrkkikyllikin tapaamisesta joten saattaa olla että tein laskuvihreen ja voikin olla niin että nussivuusindeksi kasvaa hetkellisesti humalan määrän kasvaessa.

-

Vierailija
Ding Ding
baal1984

Kysymys on vähän huonosti muotoiltu, kun vastakkain ovat "muodokas" ja "isot". Tokihan muodokas aina isot voittaa, koska isohan voi olla muodotonkin. Tässä paremmuusvertailua:

Muodokas perse > isot tissit
Muodokas perse > muodokkaat tissit
Muodokkaat tissit > iso mutta muodoton perse
Isot tissit <= iso perse

En millään muotoa halua kyseenalaistaa analyysiasi, jolla rivien väleissä viittaat kiinteyteen, mutta totean kuitenkin, että kaikella on muotonsa, joten "isot" ovat aina "muodokkaat", kuten pienetkin ja perse.

Dalin taiteessa korostuu muodon roikkuvuus ja plastisuus. Yksi kaverini onnistuu aina päissään saamaan olemukseensa annoksen Dalin taidetta.

Itse olen hämmästellyt, miten sujuvasti sopeudun isoista rinnoista pieniin tai toisinpäin, kun ihastun; siksi koenkin olevani melko jäävi lyömään lukkoon lopullista kantaani tähän asiaan, vaikka tällä hetkellä olen toki kallistunut isojen, kiinteiden tissien ja kiinteän, pyöreän ja keskisuuren perseen puoleen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat