Sivut

Kommentit (13441)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
mdmx
Seuraa 
Viestejä6161

Mä en tällä hetkellä edes tiedä kuka olen. Jos joku kysyy mitä haluan, ... hehheh. Oon ulkona kartaltani. Tarvii piirrellä uutta kolossaan kun kerkeää.

Selkeesti,

KORPIKLAANI - A Man With A Plan (OFFICIAL VIDEO)

Onneks unilääkkeet ja kahvikupillinen lopetti oravastavan vainoharhasuuden. Taidan nukkua vielä pari päivää, ja vetää verisiä pihvejä ja murista niille. Nyt ei muuta olekaan kun tilaa, ei okseta eikä edes aivastuta. 

Deimos
Seuraa 
Viestejä3421

Chloe and Rachel Train Scene EXTENDED

https://www.youtube.com/watch?v=tO5JTcyG4xw

Tästä se alkaa. Chloen ja Rachelin rakkaus. Pelin edetessä saat valintatilanteen
1) Chloe suutelee Rachelia
2) Otat Rachelin rannekkeen
3) Tatuoit Rachelille tähden
Arvatkaa minkä minä valitsin? Sen takia yhden mahdollisen pelin loppumisen etsiminen kesti todella kauan.

Biisi on loistava Lanterns On The Lake - Through The Cellar Door. Liian lyhyt vain.

Sömnö:"Olkoon siis sopimus: jos sinä et häiritse minua, minäkään en häiritse sinua."
Eppur si muove !!!
A.N. Whitehead:Filosofia alkaa ihmettelystä. Ja lopulta, kun filosofinen ajattelu on tehnyt parhaansa, ihmettely jää jäljelle.
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Nalle pUh: Joskus tuntuu käyvän niin, että nallekarkkikin ylittää filosofina itseään pitävän henkilön ajatuksen.

Deimos
Seuraa 
Viestejä3421

... kirjoitti:
https://music.youtube.com/watch?v=R2F_hGwD26g&feature=share

Sen sitten moro viimeistä kerta. Adios!

Mutta missä on Merlin?

Sömnö:"Olkoon siis sopimus: jos sinä et häiritse minua, minäkään en häiritse sinua."
Eppur si muove !!!
A.N. Whitehead:Filosofia alkaa ihmettelystä. Ja lopulta, kun filosofinen ajattelu on tehnyt parhaansa, ihmettely jää jäljelle.
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Nalle pUh: Joskus tuntuu käyvän niin, että nallekarkkikin ylittää filosofina itseään pitävän henkilön ajatuksen.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat