Esitän pahoitteluni....

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tällä sivulla voi esittää kelle kullekin pahoittelunsa mistä kustakin.

CE:lle. En ehtinyt kiireiltäni vastaamaan viimeksi aloittamaasi ketjuun.
Pahoittelen

Sivut

Kommentit (23)

tli
Seuraa 
Viestejä1057
Liittynyt11.11.2005

Pahoittelen sitä, että suututin kaikki reduktionistit. Voi reppanat, yrittäisitte nyt edes hiukkasen ymmärtää emergenssiäkin. Siitä olisi teille itsellennekin hyötyä .

Vierailija
tli
Pahoittelen sitä, että suututin kaikki reduktionistit. Voi reppanat, yrittäisitte nyt edes hiukkasen ymmärtää emergenssiäkin. Siitä olisi teille itsellennekin hyötyä .

Ymmärrän varsin hyvin sitä, sinä sitä vastoin et tunnu tajuavan että voimme hahmottaa jossain määrin alempien systeemien tasolta ylempien systeemien toimintaa, tapauksesta riippuen. Sinun maailmassasi emergentit asiat ovat maagisia ja mystisiä, niitä ei voida tutkia.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Pahoittelen että joskus annan naisille kyytiä ja jos joku ottaa henkilökohtaisesti jotain mun juttuja niin olen pahoillani eikä ole ollut tarkoitukseni.

En vihaa naisia sukupuolena vaikka naiset ovatkin olleet minua kohtaan julmia. Yritän vain ymmärtää sitä että miksi. Siksi täytyy välistä provosoida että jos joku voisi valaista.

Jos en ymmärrä sitä niin olen hukassa.

Joskus yritän myös selittää miehen näkökulmaa asioihin kun naiset eivät tunnu ymmärtävän meitä.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
Poison dart frog
Barbaari
Pahoittelen että joskus annan naisille kyytiä...

Sori, en voinut vastustaa.

Sitä tarkoitan että en myötäile mitään ismiä ja se mitä olen lähinnä kritisoinut puolueellisuudesta on feminismi joka näyttää olevan vallalla suomessa.

Se johtaa väistämättä naisten kritisoimiseen.

Siksi joku voi ottaa henkilökohtaisesti joka ei ole sitä ansainnut ja sellainen ei ole ollut tarkoitukseni.

Vierailija

http://www.kaleva.fi/plus/juttu750135_page0.htm

Suomalainen mies osaa ottaa rennosti. Nauratti kyllä tuo juttu, vaikka eihän se mikään hauska sellainen ole. Itse kun en tunnu samastuvan siihen suomalaisen miehen stereotypiaan, niin olen lähinnä vahingoniloinen siitä, että kaikki nationalistit saavat lukea tällaisia uutisia.

Pahoitteluni naisille, maassamme asuu paljon väkivaltaisia m*lkk*ja.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Olen syvästi pahoillani kaikesta mitä olen teille valehdellut. Ei mulla oikeasti ole helikopteria. Ei edes pienoismallia. Kaikki pienoismallilentskarit olen isokiinalaisilla räjäyttänyt. Paitsi yhden. Se on kirjahyllyn päällä muistona niistä ajoista kun entinen tyttöystäväni kertoi olevansa musta ylpeä kun mä osaan rakennella pienoismalleja paremmin kuin muut pojat.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Shriek
suomalaisen miehen stereotypiaan, niin olen lähinnä vahingoniloinen siitä, että kaikki nationalistit saavat lukea tällaisia uutisia.

Miksi et ole vahingoniloinen siitä että kaikki miehet saavat lukea tällaisia juttuja? Kuinka tämä liittyy nationalismiin? Ja olisitko aidosti iloinen ja onnellinen jos uutisen pahoinpitelijä olisi maahanmuuttajataustainen? Mikäs tässä on nyt se logiikka?

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Barbaari
Emmä oikein ymmärrä tuota shriekin vahingoniloa.

Väkivaltatapaukset ovat lähes poikkeuksetta väärin.

Vai onko kyseessä joku katkeruus siitä että et käynyt armeijaa.

Etkö tiedä että sivari on tosimiesten juttu? Inttiin kun pääsee nimittäin naisetkin

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Miksi et ole vahingoniloinen siitä että kaikki miehet saavat lukea tällaisia juttuja? Kuinka tämä liittyy nationalismiin? Ja olisitko aidosti iloinen ja onnellinen jos uutisen pahoinpitelijä olisi maahanmuuttajataustainen? Mikäs tässä on nyt se logiikka?

En voi kuvitella olevani vastuussa näistä Matti ja Mervi pariskunnista.

Olet varmaan kuullut sananlaskun: "Se älähtää, keneen kalikka kalahtaa." Siksi luulen, että tällaisen pitäisi kismittää enemmän isänmaansa rakastajia, mutta voihan se tietysti olla niinkin, että näitä ihmisiä - varsinkaan skinejä - ei tosiasiassa kiinnosta. Varmaan vain kieltävät tällaisten ilmiöiden olemassa olon ja keskittyvät ulkomaalaisten häiriköintiin.

Olen myös antikristillinen... tiettyyn pisteeseen asti.

Then the Lord said to Cain, "Where is your brother Abel?"
"I don't know," he replied. "Am I my brother's keeper?"

http://en.wikipedia.org/wiki/Cain

Jos nyt oletetaan, että isänmaalliset ihmiset ovat valmiita puolustamaan koko Suomea, he oletettavasti ottaisivat vastuun puolustaa kaikkia Suomen kansalaisia, eikö vain? Minä en voi katsoa suorittavani armeijaa sillä perusteella, että pitäisi nostaa ase jotain muuta kansaa kohtaan puolustaen kaikkia kansalaisia oman henkeni uhalla. Mikään kansa ei ole kansana niin mahtava, että sitä tulisi puolustaa asein.

Maahanmuuttajat ovat harvoin isänmaallisia, ainakaan siinä mielessä, miten minä käsitän isänmaallisuuden.

Barbaari
Emmä oikein ymmärrä tuota shriekin vahingoniloa. Väkivaltatapaukset ovat lähes poikkeuksetta väärin. Vai onko kyseessä joku katkeruus siitä että et käynyt armeijaa.

Katkeruus? Kuinka moni lukee esim. ilta-lehdestä Matin ja Mervin juttuja nimenomaan sillä mielellä, että naureskelevat asialle? Luulen, että näitä Matti ja Mervi pariskuntia on Suomessa enemmänkin, eikä vain Matti ja Mervi.

Vatkain
Etkö tiedä että sivari on tosimiesten juttu? Inttiin kun pääsee nimittäin naisetkin

Kyllä sivariin pääsevät tai voivat naisetkin joutua. En muista, että miten se käytännössä voi tapahtua, mutta sivarikoulutuksessa kerrottiin siitä esimerkki. Ylpeydentunne sivarin suorittamisesta on minimaalista. Se on kuitenkin asevelvollisuuden suorittamiseen rinnastettava teko.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Shriek
Vatkain

Kyllä sivariin pääsevät tai voivat naisetkin joutua. En muista, että miten se käytännössä voi tapahtua, mutta sivarikoulutuksessa kerrottiin siitä esimerkki. Ylpeydentunne sivarin suorittamisesta on minimaalista. Se on kuitenkin asevelvollisuuden suorittamiseen rinnastettava teko.

Muistaakseni se meni niin, etä kun nainen on 40 päivää palvellut, hänet rinnastetaan kaikissa tapuksissa asevelvolliseen mieheen. Eli jos palveluksen keskeyttää tuon ajan jälkeen (ilman C- tai D-papereita) on valittavana sivari tai vankila.

Maassamme tapahtuu niin paljon naisten pahoinpitelyjä, suurin osa suomalaismiesten toimesta. Sen pitäisi kismittää tasapuolisesti kaikkia humaaneja ja myötätuntoisia ihmisiä kansallisuuteen ja sukupuoleen katsomatta. Itseäni linkittämässäsi uutisessa kuvatut väkivallan teot eivät naurata, lähinnä niistä tulee etova olo. Voihan toki olla että olen "lapsellisen herkkä" mitä tulee naisten pahoinpitelyyn koska se on minulle läheinen aihe. Olenhan itse joutunut uhriksi.

En myöskään edelleenkään onnistu näkemään sen yhteyttä isänmaallisuuteen. Huomaa että isänmaallisuus, nationalismi ja skinit ovat kolme eri asiaa. Nostatko kädet ylös ja tuuletat erilaisuuttasi ja yhteenkuulumattomuuttasi muiden suomalaisten kanssa joka kerran kun suomalaisnainen pahoinpidellään? En muuten tiedä että Matti & Mervi -tapauksessa pahoinpitelyille olisi naureskeltu, ennemminkin kauhisteltu ja puitu myötätuntoisesti päätä. Vaikka toki asiassa surkuhupaisiakin piirteitä oli havaittavissa.

Mitä skineihin tulee, niin uskon siitä joukosta löytyvän sen verran järjetöntä porukkaa, että heitä tuskin asia kiinnostaa. Onhan se jossain (britti)tutkimuksessa havaittu, että skineillä on alhaisempi ÄO kuin muulla väestöllä. Ja niinhän se onkin että vain dorkat ovat rasisteja.

Sinulla on hyvä asenne, mitä sivariutesi perusteluihin tulee. Sivarina olet kuitenkin mukana maamme puolustuksessa. Et tosin ase kädessä. Minä taas perustelen valmiuttani tarttua aseeseen sillä asialla, että haluan, ettei perhettäni ja läheisiäni vahingoiteta, tapeta tai orjuuteta. En myöskään halua luopua oikeuksistani suomalaisena. Suomi ja suomalainen kulttuuri on minulle todellinen onnela. En usko, että voisin olla onnellinen missään muualla. Mutta tämän asenteen perusteella minua ei pänni naisten pahoinpitelyt. Kyllä suuttumukseni ja turhautumiseni koti- ja parisuhdeväkivaltaan kumpuavat ihan muualta. Sinä toki voit jatkaa ko. asialle naureskelua.

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Maassamme tapahtuu niin paljon naisten pahoinpitelyjä, suurin osa suomalaismiesten toimesta. Sen pitäisi kismittää tasapuolisesti kaikkia humaaneja ja myötätuntoisia ihmisiä kansallisuuteen ja sukupuoleen katsomatta. Itseäni linkittämässäsi uutisessa kuvatut väkivallan teot eivät naurata, lähinnä niistä tulee etova olo. Voihan toki olla että olen "lapsellisen herkkä" mitä tulee naisten pahoinpitelyyn koska se on minulle läheinen aihe. Olenhan itse joutunut uhriksi.

Naiset reagoivat väkivaltaan miestä herkemmin ihan yleensäkin.

Mikä osuus sinulla itselläsi on ollut uhriksi joutumisessa? En minä ala syyttelemään tässä tapauksessa sukupuolta, vaikka miehellä onkin voimaero fysiikkansa puolesta. Yksilön tulisi itse osata arvioida vastapuolta. Siinä tapauksessa ymmärrän sinua, jos lähdet liikkeelle siitä ajatuksesta, että yhteiskunnassa tulisi olla miehiä, jotka eivät ikinä pahoinpitele naisia. Se taas on minulle kuitenkin niin kaukana reaaliteeteista, että en voi valita sellaista oletukseksi. Sama kuin vaatisi vankiloiden poistamista, kun oletuksena on se, että yhteiskunnassa ei pidä tehdä rikoksia. Tai ajatus siitä, että lakkautetaan armeijat, kun oletuksena on se, että ei sodita.

En myöskään edelleenkään onnistu näkemään sen yhteyttä isänmaallisuuteen. Huomaa että isänmaallisuus, nationalismi ja skinit ovat kolme eri asiaa. Nostatko kädet ylös ja tuuletat erilaisuuttasi ja yhteenkuulumattomuuttasi muiden suomalaisten kanssa joka kerran kun suomalaisnainen pahoinpidellään?

Kyllä, kun en voi asialle tehdä mitään, niin voin ainoastaan pitää huolta siitä, että kohtelen itse naista oikein. Kyse on noissa pahoinpitelyissä silti kahden kaupasta, joten ei mies niihin ole yksin syypää, vaikka miestä eka postauksessa syyllistinkin - juuri sen fyysisen voimaeron takia.

Se että nainen ei ole usein se joka lyö, ei tarkoita sitä, etteikö hän voisi olla asiaan jollain tapaa syyllinen. Siinä vaiheessa kun mies lyö naistansa, hän syyllistyy väkivaltaan yksilönä, ei sukupuolena.

Minkä takia en saisi tuntea itseäni erilaiseksi kuin muut? En minä sen perusteella tuuleta, kun naista lyödään. Johan minä sanoin aiemmin, että huvittaa, vaikka tämä ei ole mukava asia. Ylpeyttä tunnen siitä, että en ole samanlainen kuin nämä hakkaajamiehet.

En muuten tiedä että Matti & Mervi -tapauksessa pahoinpitelyille olisi naureskeltu, ennemminkin kauhisteltu ja puitu myötätuntoisesti päätä. Vaikka toki asiassa surkuhupaisiakin piirteitä oli havaittavissa.

Surkuhupaisaapa hyvinkin. Mustaa huumoria, josta kyllä myönnän pitäväni.

Minä taas perustelen valmiuttani tarttua aseeseen sillä asialla, että haluan, ettei perhettäni ja läheisiäni vahingoiteta, tapeta tai orjuuteta.

Mikä tekijä estää Suomalaisia tekemästä näitä samoja asioita ulkomaalaisille? Eli tässä ei ole mielestäni mitään sellaista, joka erottaisi ja tekisi meistä jollain tapaa parempia kuin muut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat