Suomi24 IP sulku

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Bannit suomi24.fi chattiin

Heh. Testasin sen ylettömän tiukkapiposen huumorintajua chatissä eilen. Laitteli punaisella, että rauhoitupas nyt. No minähän sain siitä lisää energiaa. Ilmoitin sille idootti-moderaattorille, että hänellä ei ole enää mitään asiaa mun ylläpitämille foorumeille, ja niitä isoja on enemmän kuin yksi.

Ja minä kun vain niin kiltisti vikittelin naisia. Taitaa olla kateellinen, kun Kraateripirulla on kysyntää. prkl.

Taitaa olla se origa.... mikä lie siellä,niin aivan seko. Kusi noussut päähän, kun on päässyt valtaa. Täysin huurintajotoin tyypppi.

No ei mua haittaa. Vaihdan IP osoitteen helpostikin, ja naisten kanssa jutustelu jatkuu tästä origa... mikä lie originaali mitään tietämätön metsäpeikko onkaan...

Kuka teistä naisista olisi vastaan, jos ojentaisin omalla tunteellani tuollaisen ruusun teille kaikille.

Heh. Kun olin mieskuoron puheenjohtajana, niin Äitienpäiväksi järjestin oville niin, että jokaiselle Äidille annettiin yksi punainen ruusu. Esiintymisemme viimeinen kappale oli ... Yksi ruusu on kasvanut laaksossa.... Sen kuorolaulun aikana eräs valittu tenori vei ison ruusupuskan vanhimmalle Äidille salissa.

Mieskuoron taiteellisena johtajana toimii poikani kummi Petter Ohls http://www.jokilaaksonlaulajat.fi

Minä en ymmärrä sitä, että ei saisi tunteella elää. No minä ainakin elän.

No kun on kerran vapaasana, niin kirjoitin sitten tällein.

J-P

Kommentit (8)

Annukka
Seuraa 
Viestejä145
Liittynyt1.9.2008
Lassi

Kuka teistä naisista olisi vastaan, jos ojentaisin omalla tunteellani tuollaisen ruusun teille kaikille.

Riippuu siitä, mitä haluat vastineeksi..

Vierailija

millähän kanavalla olet seilaillu, ei mulla ainakaan ole koskaan tullut ongelmia suomi24 sivulla poislukien se kun kävin uskovaisten kanavalla höpsemässä nimimerkillä messias siitä ei tykätty vaan heti haukuttiin lyttyyn ja kerrottiin kuinka jeesus on ainoa messias ym. jälkeenpäin tuli mieleen mistä helvetistä ne voi tietää vaikka nimimerkki messias olisikin jeesus, noo 15 minuuttia bannia minkä jälkeen en enää samalla nikillä sinne mennyt...

Vierailija
Annukka
Lassi

Riippuu siitä, mitä haluat vastineeksi..

Pesää tietysti, mitäpä muutakaan. Ei me sitä tietysti suoraan sanota, mutta kyllä se totuus siellä korulauseiden takana luuraa.

Vierailija
Jakke77
millähän kanavalla olet seilaillu, ei mulla ainakaan ole koskaan tullut ongelmia suomi24 sivulla poislukien se kun kävin uskovaisten kanavalla höpsemässä nimimerkillä messias siitä ei tykätty vaan heti haukuttiin lyttyyn ja kerrottiin kuinka jeesus on ainoa messias ym. jälkeenpäin tuli mieleen mistä helvetistä ne voi tietää vaikka nimimerkki messias olisikin jeesus, noo 15 minuuttia bannia minkä jälkeen en enää samalla nikillä sinne mennyt...
Peekele teitä. Ihan 50+ kanavalla rupattelin tavallisia täälläkin tuttuja juttuja. Taatana se moteraattori siellä on tosi idiootti. Jos jotain laittaa pikkaisenkin tieteeseen viittaavaa niin ne on menoa sitten. Nooh. Taitaa olla Aslakin sähköpostilla toimittamalla VSOP konjakkipullollakin jotain tekemistä asian kanssa. Niin mutta vain pikkaisen nautiskelin hyvän klassisen musiikin soidessa. Hymmm...

Tästä se sitten lopullisesti herppas. Miksiköhän?

Ehdin tuon röhkäistä sinne, ja sitten pim. Eihän noita kuvia voi sinne suoraan laittaa, mutta linkkejä voi.

Suoli24 on sitä mitä on. On ihan moderaattoreittensa mukainen. Laitetaan MOSsin kurapieru heille nyt samalla

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005
Lassi

Palvelin menee kohta tukkoon, kun tuhannet tarjokkaat vastaavat yksityisviesteillä vonkaukseesi.

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005
Euphemos
Ihme, ettei tämä aihe ole mennyt jo lukkoon. Jonkin sortin ryhtiä kyllä kaivattaisiin tämänkin foorumin valvojilta.

Näino. Niiden taso on todistetusti aika heikko.

Uusimmat

Suosituimmat