ruokamyrkytys

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Opetus:
Ei pidä koskaan syödä muutaman päivän vanhaa ruokaa..ainakaan jos ei ole laittanut sitä jääkaappiin. Jätin pari päivää sitten tehdyn lasagnen lopun uuniin, jota söin vielä tänään. Nyt olen sitten oksennellut koko illan..

Sivut

Kommentit (22)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
väläys
Opetus:
Ei pidä koskaan syödä muutama päivän vanhaa ruokaa..ainakaan jos ei ole laittanut sitä jääkaappiin. Jätin pari päivää sitten tehdyn lasagnen lopun uuniin, jota söin vielä tänään. Nyt olen sitten oksennellut koko illan..

Huoneenlämmössä ruuat pahentuu kyllä nopeasti. Laitoin ketsuppia lasiin kurkunpalan kanssa ja parissa päivässä se oli homehtunut täysin peittoon. Sen jälkeen parissa päivässä home häipyi ja se ilmeisesti alkoi käymään. Eli ei tosiaan kannata syödä huoneenlämmössä seisonutta ruokaa.

くそっ!

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Minä söin kerran viikon vaelluksen lopuksi kesähelteessä vihreäksi muuttuneet salamisiivut leivän päällä.

Hyvältä ne kyllä maistu, mutta **ttu että tulin sairaaksi.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
väläys
Opetus:
Ei pidä koskaan syödä muutaman päivän vanhaa ruokaa..ainakaan jos ei ole laittanut sitä jääkaappiin. Jätin pari päivää sitten tehdyn lasagnen lopun uuniin, jota söin vielä tänään. Nyt olen sitten oksennellut koko illan..

Etkö haistanut että se oli pilalle menny? Kyllä sen ny pitäisi pystyä haistamaan.

Liha erityisesti menee pilalle nopiasti.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Ruoka kyllä näytti ja maistui aivan hyvältä. Jätin sen (nollille käännettyyn) uuniin, koska siellä se pysyi lämpimänä, nyt kolmantena päivänä lämmitin uudelleen mikrossa. En viitsisi heittää suotta ruokaa pois, kun köyhä opiskelija ei haluaisi tuhlata niin paljon rahaa ruokaan.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
e]
Etkö haistanut että se oli pilalle menny? Kyllä sen ny pitäisi pystyä haistamaan.

Ei ruoka aina haise vaikka se olisi pilaantunutta.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
fenomenologi
TERÄS NALLEPUH
e]

Ei ruoka aina haise vaikka se olisi pilaantunutta.

No kyllä useinmiten. Ainakin jos on lihaa ruuassa, niin silloin se haisee aina jos on pilalla. Jos ei haise niin kyllä ruuasta näkeekin että onko se pilalla. Viimestään mausta..

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Ei pilaantuminen aina johdu lihasta. Tässä lasagnessa oli erilaisia juustoja, epäilisin pilaantumisen aiheuttajaksi sulatejuustoa, jota käytin juustokastikkeen valmistamiseen.

Miten jotkut uskaltavat syödä kaupan roskiksista löydettyä ruokaa? Nythän siitä on tullut jonkinlainen muoti-ilmiö vihreästi ajattelevien pienituloisten keskuudessa.

Vierailija

On suuri ilo huomata, että tiede.fi:n keskustelupalstalla on niinkin suvaitsevaisia henkilöitä, että he eivät huomauta uuden keskustelun aloittajaa edes väärin kirjoitetusta otsikosta.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005
väläys
Ei pilaantuminen aina johdu lihasta. Tässä lasagnessa oli erilaisia juustoja, epäilisin pilaantumisen aiheuttajaksi sulatejuustoa, jota käytin juustokastikkeen valmistamiseen.

Ensikerralla sapuskat jääkaappiin ja mikron kautta lautaselle.

Miten jotkut uskaltavat syödä kaupan roskiksista löydettyä ruokaa? Nythän siitä on tullut jonkinlainen muoti-ilmiö vihreästi ajattelevien pienituloisten keskuudessa.

Eiköhän tuo ole ollut ihan tietoinen riski jo trendin alausta saakka. Eikös noiden kauppojen roskikset noin niin kuin yleensä ole lukkojen takana, vai kuinka on? Onko dyykkaus todella yleistäkin?

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija
Aweb
Minä söin kerran viikon vaelluksen lopuksi kesähelteessä vihreäksi muuttuneet salamisiivut leivän päällä.

Hyvältä ne kyllä maistu, mutta **ttu että tulin sairaaksi.

Vihreätä lihaa! No justiinsa.
Liha ilman ylimääräistä kasvustoa muuttuu harmaaksi ja on syötävää, jos vain vatsa kestää voissa paistettua.

Ohjehan oli, että...
Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen.

Vierailija
väläys
Opetus:

Mikä v!tun opetus? Jos kerta on aivoissa 33 prossaa enempi neuroneja kriittisellä alueella, niin ei himputti siinä enää mitään opetusta tarvita, vaan ajattelua:
viewtopic.php?f=12&t=33160

olli-san
Seuraa 
Viestejä419
Liittynyt28.1.2007

Kunnon ruokamyrkytysta minulla ei ole ollut, mutta kerran kun söin kebabin niin tuli varmaan vatsahapotkin takapäästä ulos. Ainakin se tuntui siltä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat