Alkoholistit

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Aika jännä ilmiö alkoholistit monesti juovat kaksin käsin viinaa sen takia koska yrittävät itsemurhaa.
Olen ennekin tästä toimenpiteestä kuullut. Mutta kuinka yleistä tälläinen käytös on?

Kommentit (3)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
tiäremiäs
Aika jännä ilmiö alkoholistit monesti juovat kaksin käsin viinaa sen takia koska yrittävät itsemurhaa.
Olen ennekin tästä toimenpiteestä kuullut. Mutta kuinka yleistä tälläinen käytös on?

No tätä palstaa katsoessa, näyttää olevan varsin yleistä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs

Meinaatko, että alkoholistit vetävät viinaa tappaakseen itsensä? Paljon on sellaisiakin alkoholisteja, joilla ei ole itsemurha-aikeita. On myös sellaisia itsemurhakandidaatteja, jotka eivät uskalla selvin päin ottaa henkeä itseltään. Sitten on paljon tyyppejä siltä väliltä, joista harva ottaa selvää.

Hiukan tiäris oiot tässä mutkia, mutta luultavasti saat taas hyvän keskustelun aikaiseksi, niinkuin yleensä.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
tiäremiäs

No tätä palstaa katsoessa, näyttää olevan varsin yleistä.

Voi pojat, pojat, kun vain tietäisitte.

Tuskin löytyy SÄLLIKODIN spuken voittanutta edes täältä:

[size=85:1ruxsn5r]Juha Lehtonen tarjoaa Dorista kaverilleen Obelixille huoneessaan Sällikodissa Helsingin Kalliossa[/size:1ruxsn5r]

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Amm ... 5239409348

Obelix kertoo juovansa pullon tai kaksi kirkasta viinaa päivässä.

"Ensimmäinen pullo menee krapulaan. Vasta toisen kohdalla aletaan kertoa vitsejä."

"Mitäs me muuta tehtäisiin?" Obelix naurahtaa ennen lähtöään viinakauppaan.

Alkoholin käytön ammattilaiset ovat yhtä mieltä siitä, ettei juoppoja saada ruotuun viinan hintaa korottamalla.

"Viinan hinta vaikuttaa vain amatöörien juomiseen. Ammattilaiset juovat, maksoi viina mitä maksoi. Tai sitten haetaan huoltoasemalta korvikkeita", Kasso pohtii.

Ja saa sitä alkoholia muualtakin. Helsingistä ostaa pimeän pullon vodkaa kymmenellä eurolla, kun tuntee trokarit. "Tai viidellätoista velaksi", Obelix tietää.

"Terveisiä eduskunnalle, että nostakaa alkoholiveroa vaan, trokarit hymyilevät. Heillä eivät hinnat nouse, vaan menekki kasvaa."

Uusimmat

Suosituimmat