M.E.S

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Matti E Simonaho voisitko selittää todella yksinkertaisesti "uskontosi perusajatuksen".

Useista yrityksistäni huolimatta, en ole ymmärtänyt ideologiastasi yhtään mitään muuta kuin, että olet aina Ruotsia ja ruotsalaisuutta vastaan.
Samoin näytät olevan aina Venäjän ja sen edeltäjän ja venäläisyyden puolella.
Ovatko nämä kaksi täysin toisensa poisulkevia asioita?
En kaipaa ,enkä ala tutkimaaan mitään monimutkaisia kirjainyhdistelmiä tai palapelejä.
Kerro vaan meille kaikille yksinkertaisesti ja lyhyesti. mitä edustat???
Tuntuu, että ideologiasi antaa sinulle mahdollisuuden hyökätä ketä tahansa vastaan, perustelematta asioita.

En löytänyt WEB sivuiltasi muuta kuin "nunna latinaa", josta
ei kyllä saanut selvää.

Sivut

Kommentit (21)

ovolo
Seuraa 
Viestejä5368
Liittynyt7.7.2007

Minkäs sille mahtaa, jos kyseisellä herralla on vintti pimeenä.

Tuo entisajan kylähulluus saa nykyisen viestintätekniikan ansiosta uusia ulottuvuuksia. Eli kylähulluista on nykyisin tulossa valtakunnan_hulluja...

Vierailija

Simonaho on kyllä esittänyt teoriaansa monta kertaa täällä Tiedepalstalla, mutta minullekaan ei ole auennut teorian järkevyys vielä.

Vierailija
Starman
Useista yrityksistäni huolimatta, en ole ymmärtänyt ideologiastasi yhtään mitään muuta kuin, että olet aina Ruotsia ja ruotsalaisuutta vastaan. Samoin näytät olevan aina Venäjän ja sen edeltäjän ja venäläisyyden puolella.

Minä en ole kenenkään puolta, ja minä en vihaa ketään. Minä en edes saa olla itseni puolta. Ensimmäinen Rakkauteni on Suomi ja Suomalaiset, koska olen Suomi ja Suomalainen - mitään muuta minä en voi olla, ja minä kiellän kaiken, mikä missään mielessä historiassa tai tänään on rikkonut Suomen ja Suomalaisen, esittäen ja opettaen esimerkiksi että Suomi ja Suomalainen on jotain mitä ei ole, tai että Suomi ja Suomalainen on jotain mitä ei ole olemassa.

Että Suomi ja Suomalainen yleensä on olemassa tänään, johtuu lähinnä siitä, että Venäläiset vapautti Suomen 1809 - mitä minä en voi enkä saa unohtaa; Venäjä ja Venäläiset on Lain mukaan osa Ensimmäistä Rakkautta. Laki sitoo Venäjän ja Venäläiset Suomeen ja Suomalaisiin ja side on ikuinen; Jos pelastat toisen ihmisen hengen, teidän välillä on ikuinen side, ja olette ikuisesti vasttuussa toistanne - sama koskee kokonaisia kansoja.

Kaikki mitä jälkikäteen on kerrottu propagandassa johon lasken teoriat, asetetaan vasten kaikkea sitä mitä todellisuudessa on sanottu ja tehty historiassa, ja mitä todellisuudessa tänään sanotaan ja tehdään. Laki on aina ollut olemassa. Heti kun se mitä on kerrottu ei vastaa sitä mitä todellisuudessa on ollut tai mitä todellisuudessa on, kaikki sellainen on todistusaineistoa; Se on Lain vastaista, ja kaikelle sellaiselle on lähde ja Lähde on syyllinen.

Riippumatta siitä mikä tai kuka lähde on, se on esitettävä. Suomi ja Suomalaiset ei voi sille mitään, Ruotsi ja Ruotsalaiset ei voi sille mitään, Venäjä ja Venäläiset ei voi sille mitään; Laki ja Oikeus on kaikille sama, mutta vain yksi Tuomitaan. On vain yksi joka voi vaikuttaa Tuomioon, ja se on Oikeudenmukainen Tuomari; "Olet joko minun puolella, tai minua vastaan".

Vierailija
Matti E Simonaho
Starman
Useista yrityksistäni huolimatta, en ole ymmärtänyt ideologiastasi yhtään mitään muuta kuin, että olet aina Ruotsia ja ruotsalaisuutta vastaan. Samoin näytät olevan aina Venäjän ja sen edeltäjän ja venäläisyyden puolella.

Minä en ole kenenkään puolta, ja minä en vihaa ketään. Minä en edes saa olla itseni puolta. Ensimmäinen Rakkauteni on Suomi ja Suomalaiset, koska olen Suomi ja Suomalainen - mitään muuta minä en voi olla, ja minä kiellän kaiken, mikä missään mielessä historiassa tai tänään on rikkonut Suomen ja Suomalaisen, esittäen ja opettaen esimerkiksi että Suomi ja Suomalainen on jotain mitä ei ole, tai että Suomi ja Suomalainen on jotain mitä ei ole olemassa.

Että Suomi ja Suomalainen yleensä on olemassa tänään, johtuu lähinnä siitä, että Venäläiset vapautti Suomen 1809 - mitä minä en voi enkä saa unohtaa; Venäjä ja Venäläiset on Lain mukaan osa Ensimmäistä Rakkautta. Laki sitoo Venäjän ja Venäläiset Suomeen ja Suomalaisiin ja side on ikuinen; Jos pelastat toisen ihmisen hengen, teidän välillä on ikuinen side, ja olette ikuisesti vasttuussa toistanne - sama koskee kokonaisia kansoja.

Kaikki mitä jälkikäteen on kerrottu propagandassa johon lasken teoriat, asetetaan vasten kaikkea sitä mitä todellisuudessa on sanottu ja tehty historiassa, ja mitä todellisuudessa tänään sanotaan ja tehdään. Laki on aina ollut olemassa. Heti kun se mitä on kerrottu ei vastaa sitä mitä todellisuudessa on ollut tai mitä todellisuudessa on, kaikki sellainen on todistusaineistoa; Se on Lain vastaista, ja kaikelle sellaiselle on lähde ja Lähde on syyllinen.

Riippumatta siitä mikä tai kuka lähde on, se on esitettävä. Suomi ja Suomalaiset ei voi sille mitään, Ruotsi ja Ruotsalaiset ei voi sille mitään, Venäjä ja Venäläiset ei voi sille mitään; Laki ja Oikeus on kaikille sama, mutta vain yksi Tuomitaan. On vain yksi joka voi vaikuttaa Tuomioon, ja se on Oikeudenmukainen Tuomari; "Olet joko minun puolella, tai minua vastaan".

Mikä laki sitoo venäläiset Suomeen?
Olemme naapurikansoja Venäjän samoín kuin Ruotsin kanssa, joten halu on varmaan elää molempien kanssa sovussa.
Historiaa emme voi muuttaa eikä kieltää, kuten usein on sanottu, joten mikä tässä mättää?
Historian tapahtumat ovat tapahtuneet, mutta mikä niissä rassaa Sinua niin pirusti?
Eikö suomalaisen historiankerronta vastaa käsitystäsi?
Eihän tässä ole kysymys teorioista vaan tapahtuneesta.
Kaikki tekevät virheitä, myös valtiollisella taholla, mutta niiden kanssa kaikkien (maiden ) täytyy elää ja koettaa kehyttyä.
Onko uskontosi, jotenkin nationalistista?
Kaikki kai olemme ihmisiä ja riippumattomia siihen mihin synnymme!

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Matti E Simonaho
... Venäläiset vapautti Suomen 1809 ...

Tätäkö meinaat? http://www.haminanrauha.fi/index.php?op ... 6&Itemid=5 Aika kummaa fanitusta, kovempi sorto alkoi tuosta kuin Ruotsin vallan aikana. Toki kehitys parempaan tapahtui välillä (http://fi.wikipedia.org/wiki/Aleksanter ... %A4j%C3%A4) mutta samaa sortoa se silti oli http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_suuriruhtinaanmaa

Hämmentää.

Vierailija
Starman
Mikä laki sitoo venäläiset Suomeen?

Kaikki. Ja kaikki Lait kieltää kaiken mitä "Ruotsi" ja "Ruotsalaisuus" -sanoihin voit yhdistää Suomen alueella.

Starman
Olemme naapurikansoja Venäjän samoín kuin Ruotsin kanssa, joten halu on varmaan elää molempien kanssa sovussa.

Mutta onko naapurikansoilla ollut halu elää sovussa meidän kanssa, ja onko naapurikansoilla helu elää sovussa meidän kanssa. Historia kokonaisuudessaan todistaa, että niin ei ole.

Starman
Historiaa emme voi muuttaa eikä kieltää, kuten usein on sanottu, joten mikä tässä mättää?

Se että sitä on muutettu.

Starman
Historian tapahtumat ovat tapahtuneet, mutta mikä niissä rassaa Sinua niin pirusti?

Laki, Oikeus ja Tuomio kaiken sen mukaan mitä on sanottu ja tehty, ja mitä tänään sanotaan ja tehdään.

Starman
Eikö suomalaisen historiankerronta vastaa käsitystäsi?

Ei minulla ole käsitystä. Historia ON ja sitä ei voi muuttaa.

Starman
Eihän tässä ole kysymys teorioista vaan tapahtuneesta. Kaikki tekevät virheitä, myös valtiollisella taholla, mutta niiden kanssa kaikkien (maiden ) täytyy elää ja koettaa kehyttyä.

Kukaan ei kehity jos tehtyjä virheitä ei korjata ja tehtyjä vääryyksiä ei korvata. Siksi on Laki, Oikeus, ja Tuomio.

Starman
Onko uskontosi, jotenkin nationalistista?

Minä en usko. Totuus on Maailmanlaajuinen.

Starman
Kaikki kai olemme ihmisiä ja riippumattomia siihen mihin synnymme!

Kerro se niille, jotka toi "sivistyksen ja KristinUSKON", ja joka koko olemassaolonsa ajan on osoittanut ja opettanut Suomen lapset syntiseksi ja perisyntiseksi, ja pakottanut ja opettanut Suomen lapset uskomaan, että ovat jotain mitä ei ole, tai jotain mitä ei voi olla; Mielenvikaisiksi. Syntinen -sana pitää sisällään kaikki sanat mitä rikolliseen ja rikokseen voit yhdistää. Kerro se Suomalaislle, jotka maksavat pakkoveroa Lutherille ja Ruotsille 1500-2000 euroa/vuosi vakasta hautaan "sivistyksestä" ja "sivistyskielestä". Se oppi ei ole ihmisestä, vaan eläin opettaa lapset eläimiksi.

Suomi on Viimeinen Maa FIN/END-LAND minne KristinUSKO tuli Euroopan historiassa. Kaikki mitä on sanottu, ja kaikki mitä on tehty Suomen alueella Suomalaisille, ja kaikki mitä tänään sanotaan ja kaikki mitä tänään tehdään Suomen alueella Suomalaisille, on kokonaisuudessaan todistusaineisto, ja se on Totuus kaikille ihmisille kaikkialla maailmassa, sillä mitä Suomen alueella on tehty Suomalaisille, on tehty kaikkialla maailmassa kaikille kansoille kuluneen 2000 vuoden asikana. Suomi on se maa, jossa "Vuohet laitetaan vasemmalle, ja Lampaat oikealle", ja Pohjoismaat on alue, jossa "Vuohet ovat vasemmalla, ja Lampaat oikealla".

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Matti E Simonaho
Kerro se Suomalaislle, jotka maksavat pakkoveroa Lutherille ja Ruotsille 1500-2000 euroa/vuosi vakasta hautaan "sivistyksestä" ja "sivistyskielestä". Se oppi ei ole ihmisestä, vaan eläin opettaa lapset eläimiksi.

Mikäs luku tämä on? Jos tarkoitat kirkollisveroa, niin ei pidä paikkaansa koska esim. "Oulun seurakuntien 40 000 euroa tienaava jäsen maksaa kirkollisveroa 440 euroa ja 17 500 euroa tienaava 160 euroa vuodessa." (Arja Ahonen, talousjohtaja, Oulun ev.-lut. seurakuntayhtymä. Kaleva, tiistai 16.9.2008.)

Hämmentää.

Vierailija

Matin oppipojaksi pääsee vasta kun osaa ulkoa 666-ketjun, kirjaimelleen. Eli sitä ennen Starman, voit vain haaveilla ymmärryksestä.

Anteeksi Matille että hänen puolesta nyt höpäjän...

Vierailija
Vatkain
Matti E Simonaho
Kerro se Suomalaislle, jotka maksavat pakkoveroa Lutherille ja Ruotsille 1500-2000 euroa/vuosi vakasta hautaan "sivistyksestä" ja "sivistyskielestä". Se oppi ei ole ihmisestä, vaan eläin opettaa lapset eläimiksi.

Mikäs luku tämä on? Jos tarkoitat kirkollisveroa, niin ei pidä paikkaansa koska esim. "Oulun seurakuntien 40 000 euroa tienaava jäsen maksaa kirkollisveroa 440 euroa ja 17 500 euroa tienaava 160 euroa vuodessa." (Arja Ahonen, talousjohtaja, Oulun ev.-lut. seurakuntayhtymä. Kaleva, tiistai 16.9.2008.)

Kyse ei ole vain ja ainoastaan "kirkollisvero". Kirkollisveroa on esimerkiksi kaikki mitä kirkko omistaa, joka on Suomen Kansalta varastettu, kuten esimerkiksi maat, ja kirkollisveroa on kirkon omistamat osakkeet joiden tulot on Suomalaisten pussista pois j.n.e. j.n.e. "Kirkollisveroa" on myös kaikki mitä "sivistyskielestä" tänään maksetaan. Minä en ole "1500-2000 euroa/suomalainen/vuosi vakasta hautaan" laskenut, vaan Joku Muu, joilla on huomattavasti tarkemmat tiedot kuin minulla.

Talousjohtaja Arja Ahonen esittäkkööt kaikki kirkon tulolähteet yksityskohtiaan myöten, jotka yhdistettynä on Suomalaisilta peritty kirkollisvero, niin asia on huomattavasti selkeämpi.

Vierailija

Otin yhteyttä Juku Muuhun, ja varovaisen arvion mukaan, jokaisella Suomalaisella pitäisi tänään olla ~3.500.000 euroa pankkitilillä.

Vierailija

" Suomen evankelis-luterilainen kirkko "

Jos se on "Suomen Kirkko" niin kaikki mitä Kirkko omistaa, kuuluu Suomen Kansalle.

Vierailija

Totta kai kaikki mitä kirkko omistaa kuuluu kansalle, tai siis kristitylle kansanosalle, mutta vasta kun olet kuollut. Provikat jaetaan taivaassa.

Vierailija
Armitage
Totta kai kaikki mitä kirkko omistaa kuuluu kansalle, tai siis kristitylle kansanosalle, mutta vasta kun olet kuollut. Provikat jaetaan taivaassa.

Minä olen sinua vasten, mutta että olen sinua vasten, ei välttämättä merkitse sitä että en ole samaa mieltä. Niinhän se on sanottu, että ne jotka täällä puolella asettaa itsensä ensimmäiseksi, asetetaan toisella puolella viimeiseksi.

Vierailija

Laskekaa esimerkiksi paljonko Isovanhempanne ovat maksaneet, paljonko Äiti ja Isä maksaa (te), ja paljonko lapset maksaa 60 vuodessa kirkollisveroa (olettaen että maksaminen tapahtuu 20 ja 80 ikävuoden välillä). Ottaen huomioon neliömäärän mitä tarjotaan, ja että vaikka olet neliöistä maksanut, ne silti omistaa Kirkko, niin tontin hinta on huikea. Unohtamatta tietenkään mitä kirkko nettoaa muista tulolähteistä; osakkeet, kiinteistöt, maat ja metsät, erilaiset keräykset "hyväntekeväisyyteen" j.n.e. j.n.e. Kuolema on pirun hyvä bisness ja varma tulolähde, niin kauan aikaa kun ihminen on liitetty kuolemaan, ja palvoo kuolemaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat