Vapautus armeijasta sivarin jälkeen?

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Armon vuonna 2005 asuessani Espoossa koitiuduin Espoolaisesta sivaripaikasta kunniakkaasti, kuitenkin maailman tilanne luo synkkiä pilviä tulevaisuuden ylle.

En osaa satavarmasti sanoa minkälainen lääkäri voi antaa vapautuksen? Pitääkö olla psykiatri vai voiko se olla myös normilääkäri jolla on tarpeeksi iso titteli? Esim. Lääk.tiet.tohtori.

Mulla on todettu määritämätön psykoottinen häiriö, ja paniikkihäiriö mikä ilmenee käytännössä siten ettei mieleni pysy vakaana ellen käytä mielialoja tasaavaa mielialalääkettä, Abilify, itseasiassa se on skitsofrenia lääke.

Paniikkihäiriön oire on käytännössä se että jouduin todella usein kieltäytymään kavereiden/broidien kutsusta tulla leffateatteriin tai jääkkiekkomatsiin.

Musta ois nastaa ottaa hyvitys siitä etten voi nautttia normaalien miesten iloista sen suhteen ettei minulla olisi normaalin miesten velvollisuuksia.

NÄin ollen onnistuisin paremmin päämäärässäni, tehdä rintamalle joutumisen mahdollisimman vaikeaksi.

Minulla olisi vakaumus-sivarikortti ja vapautettu terveydellisin syinkortti kaiken kukkuraksi osaan venäjän alkeet joten mulla on myös venäjäkortti vankien haastattelua vaarten teekupposen ääressä esikunnassa.

3gpaBcmByume!

-

Kommentit (4)

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Vaikka laissa lukee että me sivarit olemma nostoväen toistaluokkaa niin mistä sitä tietää mitä se käytännössä takaa poikkeusoloissa jos oikein paha paikka tulee.

Vakaumusta mulla ei ole, vitutus armeijamaista tönkköajattelua kohtaan ja kuoleman pelko.

-

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Kaikki pelkää kuolemaa mutta ei se ole syy siihen että pitäisi kieltäytyä puolustamasta maata, läheisiä tai itsenäisyyttä.

Jos esimerkiksi näet että naista raiskataan niin naisen puolustamatta jättämiseen ei ole mitään syytä millä sitä voisi selittää.

Periaatteet pitää olla. Itse ainakin näen asian niin että kovuus minussa voi olla ääretöntä kun se sidotaan periaatteisiin. Ei saa jättää välittämättä tai puolustamasta asioita jotka ovat tärkeitä. Jos sen pystyy näkemään siten että käyttäytymisesi on sidottu periaatteisiin niin siedät mitä tahansa.

Jos näet tappelevia ihmisiä niin täytyy mennä väliin. Ei välittämättä jättämistä voi selittää itselleen millään.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

§§§--------------Barbaarin laki--------------§§§
1. Kaikki Suomi-nimisessä yhteisössä asuvat ovat velvollisia pitämään huolta yhteisöstään ja sen edustajista omasta edusta piittaamatta.
2. Periaate 1 on yksilöä suurempi yhteisöä koossapitävä voima, ja yhteisön hyvinvointi on päämäärä jota kaikkien tulee ajaa.
3. Armeijan käyminen on näin ollen miesten velvollisuus.
4. Käytännössä tappelevat henkilöt sotivat toiminnallaan yhteisön etuja vastaan alentaessaan Suomi-nimisen yhteisön toimintakykyä.

Hienoja periaatteita. Kieltämättä kaltaisellesi itsevarmalle ja todennäköisesti armeijan käyneelle tappelevien kännisten miesten erottaminen ei ole temppu eikä mikään ottaen huomioon että olet tutustunut käytännössä armeijassa opetettuihin lähitaistelun alkeisiin.
Sodan syttymisen rajojemme tuntumassa ja rauhan säilymisen kannalta on Suomen etujen mukaista että annetaan mielikuva että rautaa voidaan ladata rajalle satojen tuhansien miesten voimin.
Mutta.
Jo rauhanoloissa Suomalaiset ovat osoittaneet vihamielisyyttään hiljaisempia ja ujompia kohtaan josta minäkin olen saanut osani. Pääni meinasi hajota ylä-asteella ja lukiossa ristiriidoista, henkisestä väkivallasta ja alistamisesta johtuen.
Eli en ole kokenut että olisin saanut samalla mitalla onnea kuin ikätoverini. Jos näin on, niin katson että periaate 1 ei toteudu käytännössä kuin kohtalaisesti. Näin ollen koska koen että takavuosina yhteisö kaatoi paskaa niskaan on minun vuoroni tehdä sama juttu mutta toisin päin.

-

Uusimmat

Suosituimmat