Kukkaruukussa on jotain ihmeellistä valkosta mömmöä.

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mun makuuhuoneessa on tommoinen rahapuu-niminen kasvi joka on luonnollisesti kukkaruukussa, niin siinä mullassa on jotakin ihmeellistä valkosta mömmöä. Mitä se on? Joskus joissakin muissakin kukissa on sitä ollu. Kerran jossakin kukkaruukussa oli ihan täynnä sitä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (8)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
stume618
Ipana.

homo hiljaa siinä.

Volitans
Luultavimmin liikakastelusta johtuvaa hometta.

Voipi olla. Itse tuppaan tunkemaan vettä kyllä aina kerrallaan aika paljon. Tosin monesti kyllä kukkani kärsii veden puutteesta kun en muista kastella, mutta kestävä kasvi on. Pitäs vähän säännöstellymmin vettä sitten ilmeisesti antaa eikä kerralla kunnon satsia.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Imperator
Volitans
Luultavimmin liikakastelusta johtuvaa hometta.
Voi se olla jokin muukin sieni homeen ohella.

Hmm..mikähän muu se voisi olla? Onkohan vaarallista?että levittääköhän itiöitä tai jotai. Vai voisiko sitä syödä? No ei sitä varmaa syödä voi.

Vierailija

Lopeta se masturboiminen verhon takana kukkaruukkujen läheisyydessä ja mene vessaan kuten me kaikki muutkin ruukaamme tehdä.

DDDDDDDDD OLOLOLOL!

Vierailija

Se valkoinen mönjä on ihan selvästi ammoniumnitraattia. Tarpeeksi suuri määrä tarpeeksi kuumaa vettä liuottaa sen ja takaa, että kukka kasvaa koko rahan edestä.

Vierailija

Jos ei ole niin jämpti tuon kukkien kastelun kanssa, kannattaa ruukkuun laittaa mullan päälle kerros kevytsoraa. Sitä saa monasti sieltä mistä multaakin, maksaa pari euroa pussillinen.

Auttaa pitämään kosteuden tasaisempana mullassa.

Uusimmat

Suosituimmat