CE:n entinen tyttöystävä-ketju.

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Sehän on siis puoliksi turkkilainen. Sen takia se onkin vähän seko. Erilailla seko kuin mä. Mä olen silleen suomalaistyypisesti seko. Se on hullu.

Ei se mitään. Kyllä me toisiamme rakastetaan niin paljon että en mä muita tyttöjä katsele. Kun me jonain päivänä saadaan sekoutemme valjastettua voimaksi, me vielä täytetään maa.

Saatte nähdä.

Kommentit (9)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Se on nyt turkissa etsimässä itseään. Se on hyvä. Mun pitäis lähettää sille kasetillinen musiikkia. Sillä on menny hermo paikalliseen musaan. Täytyy lähettää sille imperialistisikojen jumalatonta rock-musiikkia. Ja huumorilla vähän popedaa.

Oli vaan ongelmia kasettisoittimen kanssa. Piti lainata kaverilta kun räjäytin omani vahingossa. Piti yhtä valokontrolleria testata, niin lykkäsin kaiutinjohdot vahingossa linjamuuntajan väärälle puolelle. Siinä olin sillain kytkenyt, että elektroniikan maa oli sama kuin toinen vaihekarva. Sittenhän se lykkäs kaiutinlähtöön verkkovirtaa niin meinas sulaa koko kämppä. Ei se mitään. Mä rakensin uuden vahvistimen sitten siinä samantien mutta kasettisoitinta en alkanut rakentelemaan.

(Turkissa ei ole vielä keksitty cd-soitinta)

Vierailija
CE-hyväksytty
Se on nyt turkissa etsimässä itseään. Se on hyvä.

Tiä sanoo.

Mä hukkasin kerran itseni Hesassa ja löysin itseni vasta Tampereelta. Arvaa oliks järkkyy. Sen jälkeen mun piti viel löytää mun lompakko, teryleenit, nahkatakki ja viipotti. Viipotin mä löysin ekana itse ja sitt tokana tää mimmi, joka kuulemma oli pelastanut mut joltain amatsoonilta. Ilman sen mimmin sherlokkimaista havainnointikykyy mä oisin vielki Tampereella. Vaikk ei sekään löytäny mun kondoomeit, mut eihän kukaan oo täydelline ja se söi pillereit. Mä otin sitt kans buranan.

Mimmit kun sanoo etsivänsä itseään niin kantsii olla varuillaan. Yleensä ne lähtee etsiin itseään kapakoihin. Usein ne sitt löytää itsensä jostain olkkarin sohvalta jonkun Timon kanssa, jonka kera ne on pari vuotta ennenku ne taas lähtee etsiin itseään.

Tää merkkaa kuiteskin vaan niihin mimmeihin, jotka etsii itseään kapakoista ja joiden itsenhukkaaminen on pääsääntöisesti eriytynyt kehon osiin, kuten jalka, pää, käsi, pakarat, pimpsa, ratsupiiska tai muu.

Sitt on sellasii mimmei, jotka on silleen pihalla, ett niiden kyll kantsiiki etsii itseään. Näiks lukisin kaikki varakkaat hyväkroppaset sinkuli tai huonois avio-olois rämettyneet mimmit, jotka on oravanpyöräs ilman ett oravalle on hommii, koska jumala loi oravan vaan siitä syystä, ett se söis käpyjä, niinku Paavali sanoi kirjeessään käpyläläisille.

Orava-terapia yhdistettynä Kama-Sutraan voi olla hyvä lisä kansanparannukseen yhdistettynä kalevalaiseen jäsenkorjaukseen. Tuun ehkä avaan toimipisteen.

Näh-näh...

Vierailija

Ei toista voi löytää, jos ei itseään ensin löydä.
Sanotaan, että se toinenkin on itsessä...
Mutta hei, nämähän ovat vain sanoja...

En pysty antamaan muuta ohjetta kuin, että seuraa perässä... ei sitä toista, vaan itseäsi...

T:Turkkilainen poikaystävä Sorry, kevennys...

T2:Älä ripustaudu toiseen...

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
pienisieni
Ei toista voi löytää, jos ei itseään ensin löydä.
Sanotaan, että se toinenkin on itsessä...
Mutta hei, nämähän ovat vain sanoja...

En pysty antamaan muuta ohjetta kuin, että seuraa perässä... ei sitä toista, vaan itseäsi...

T:Turkkilainen poikaystävä Sorry, kevennys...

T2:Älä ripustaudu toiseen...

Pakko se on johonkin sydän laittaa roikkumaan. Kun se on toisen taskussa, sen ei ole niin kylmä.

Ne on isot voimat jotka meitä tuuppii.

Vierailija
CE-hyväksytty

Mulla ei ole salaisuuksia.

Oletko varma?

CE-hyväksytty

Pakko se on johonkin sydän laittaa roikkumaan. Kun se on toisen taskussa, sen ei ole niin kylmä.

Ne on isot voimat jotka meitä tuuppii.

Niin minäkin joskus sanoin, kunnes en enää keksinyt mitä minä olisin sanonut... minun ja sinun syyllistäminen on kivulias prosessi... pelko on kuitenkin aivan turhaa... jospa mikään ei tapahtunut sattumalta...

Uusimmat

Suosituimmat