Tamperelainen väkivalta.

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Ei täällä ennen ihmisiä puukoteltu ja ammuskeltu. Nyt joka viikonloppu joku kuolee. Ihmeelliseksi on tämäkin kylä mennyt. Selvinpäin ei juveneskioskillekaan uskalla mennä kun kikkarapäät alkaa uhkailemaan krav maka tekniikoilla. Rautsikalla huumepäät uhkailee puukoilla ja nekalassa tulee luoti pohkeeseen. Onneksi on turvallinen sivutoimipiste mulla amadeuksessa. Muusikot ei kiusaa toisiaan.

Kommentit (8)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Ravitsemusliikkeen kone ei jostain syystä päästä mua nyt lähteiden äärelle, mutta kakssataatuhatta ja päälle vielä ehkä neljännes tai kuudestoistaosa siitä.
Raivostuttaa tuo väkivalta vain siksi että tiedän tamperelaisten olevan pohjimmiltaan kuitenkin rakastettavia. Ja jos tapella pitää, niin tapeltaisiin sitten edes rehdisti. Ettei viattomia tökittäisi.

Vierailija

Näin syksyllä haluavat katueläjät linnaan talveksi. Täytyy teloa kadulla väkeä, jotta sinne linnaan sitten viedään.

Koittavat kuitenkin saada sellasia tuomioita, että pääsevät taas kesäksi vapaaksi. Joskus epäonnistuu ja tuleekin murhatuomio.

Vierailija

Ei muuten ole järin mukavaa kulkea töistä bussille perjantaisin tai lauantaisin yhdentoista jälkeen illalla. Keskustorilla on sen verran sekavaa porukkaa, että niiden ohi saa aina kävellä sydän kurkussa. Inhottavaa, kun Tampere on viikolla ja päivisin niin mukava kaupunki.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
TERÄS NALLEPUH
Aijaa emmää sitten uskalla sinne mennä.

Tänne vaan, paskaa noi puhuu. Ei mun kimppuun ole ikinä käyty, kai se riippuu vähän omasta käytöksestä.
Tottakai sitä saa turpaansa jos menee johonkin keskustorille yöllä öyhöttään.

.

Uusimmat

Suosituimmat