Keskiverto palstalainen. Tieteellinen tutkimus osa 1.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämä tutkimus on osa suurempaa tutkimusta jolla pyritään määrittelemään minkälainen on foorumimme keskiverto käyttäjä.

Sivut

Kommentit (52)

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005

Tällä foorumilla on nykyään muuten sellainenkin toiminto, että voi antaa äänestäjille mahdollisuuden valita muutamankin vaihtoehdon. Se sopisi tähän kyselyyn.

Edit: vastataan itse aiheeseenkin; ylempi toimihenkilö teknisissä asiantuntijatehtävissä.

Vierailija

Olbe:
"Tällä foorumilla on nykyään muuten sellainenkin toiminto, että voi antaa äänestäjille mahdollisuuden valita muutamankin vaihtoehdon. Se sopisi tähän kyselyyn."

Ehdotuksesi huomioitu

Vierailija

Toimeentulotuki jota kunnat maksavat voisi olla yksi vaihtoehto. Tätähän saavat täysimääräisenä yleensä ne jotka eivät enää jaksa raportoida tekemisiään työkkärille ja työmarkkinatuki evätään.

Itse ammattikorkeaurpo projektiluontoisissa työtehtävissä eli paskoissa pätkätöissä.

Vierailija
Lothar
Rappioalkoholisti.
Osaisitko neuvoa miten rappioalkoholistiksi pääsis. Saako sitten olla vaan, ja holia saa sossusta vai miten se homma menee.
Minä ainakin olen jo ex-yrittäjä (jäähdyttelen), mutta mihinkäs tästä roolista tällä alalla pääsee.
Rappiolla on hyvä olla, vai miten se menee

Vierailija
Lassi
Lothar
Rappioalkoholisti.
Osaisitko neuvoa miten rappioalkoholistiksi pääsis. Saako sitten olla vaan, ja holia saa sossusta vai miten se homma menee.
Minä ainakin olen jo ex-yrittäjä (jäähdyttelen), mutta mihinkäs tästä roolista tällä alalla pääsee.
Rappiolla on hyvä olla, vai miten se menee

Täytä sellaiseen netistä löytyvään kyselykaavakkeeseen neljä alkoholiannosta tai enemmän vuorokaudessa niin olet suurkuluttaja. Tämän lisäksi muistat juoda päivällä lasin viiniä, kotiin tullessa pienen viskitömssyn ja kaks saunakaljaa illalla.

edit: typoja

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat