Mikä helvetti meni deittiprofiilissa metsään?

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Näin omin sanoin kuvattuna arvon palstalaiset, mikä profiilissani meni metsään? Miksi saan vain iskuja poskelleni lähettäessäni sähköisiä flirttikutsuja?? No poistin sen perkeleen sieltä nyt mutta vastaisuuden varalle?

Oliko päälimmäiset syyt kohta, paino ja vuositulot???

Pituus 187 cm
Paino 103 kg
Silmien väri Vihreä
Hiukset Ruskea
Ruumiinrakenne Pyöreä
Lapset Ei lapsia
Haluan lapsia Kyllä
Siviilisääty Sinkku
Seksuaalinen suuntautuminen Heteroseksuaali
Koulutus Lukio
Ammatti Opiskelija
Työssäkäynti Osa-aikatyössä
Vuositulot 0-10 000 EUR
Syntyperä Suomalainen
Uskonto Muu
Horoskooppimerkki: kaksoset

Maakunta Uusimaa
Kaupunki tai kunta Espoo

Liikkeellä jaloilla mutta tositarkoitus maassa
Mulla on matkakortissa 3:sta, joten jos liikut Kirkkonummi-Kerava akselin sisäpuolella olen kiinnostunut.
Olen, aikuisopiskelija, koska minulla oli taannoin vaikeaa, johtuen uskomisesta ja ristiriidasta mitä tulee vallitsevaan ympäristön asenneilmastoon, mutta nyt radiovastaanotin jolla kuuntelen joskus rosk-musiikkia on turmellut kasvatukseni.
En siltikään ole nyt täydellisen anarkistisella asenteella yhteiskunnan normeja ja säädöksiä kohtaan, mikä ilmenee hyvänä työmoraalina osa-aikatyöpaikassani jossa työskentelen rahoittaakseni opintoni kirjastovirkailijana Keuda-ammattikoulussa. Ole päässyt jälkihaussa opiskelemaan Metropoliaan insinööriksi, josta kiitos kuuluu aasilla ratsastavalle maisterille. Käyn ensin ton ammattikoulun loppuun, on niin monta koulua jäänyt kesken.
Päihtyessäni olen kohtuullisesti huumorintajuton ja nauran... Tätä tulee tehtyä 1-2krt/kk.Yritän lopettaa tupakanpolttoa, kun olin, 9päivää ilman, purkautui X paikasta Z, pitemmän ajan t kuluessa isommasta rööristä ulos, minkä lisäksi haju- ja makuaisti paranivat.
Ne jutut haisee yleensä pahalle. Eli kaiketi jos joskus seukkaamme ja teemme sitä, pitää mun neitsyenä laittaa pyykkipoika nenään. -------- Hyi olkoon! Miksi ajattelet kaksimielisesti, tarkoitin, nenän niistämistä. Eli suomeksi sanottuna, ymmärrän miksi hyvät naiset suosivat tupakoimatonta. En ole asenteella mennääks heti niistää, mullon kartonkia taskussa, koska en tiedä millaista se voisi olla, ja uskon että se voisi olla parempaa vasta kun on luottamus ja tuntemus vastapuoleen.
Vaivaa en halua nähdä etten ole sopiva. Siispä, jos kiinnostuit ja jos minä kiinnostun, nähtyäni kuvat jossa on kasvot sekä sellainen jossa näkyy koko kohde, niin sopikaamme rehvit rautatieasemalle ytimeen, ja testattuamme toisiamme, voimme positiivisen kokemuksen sattuessa vaihtaa meseä tms. EN RUPEA JUTTELEMAAN TEKSTAILEMAAN IHMISEN KANSSA JOTA EN OLE TAVANNUT LIVENÄ, pois lukien treffipalvelun alkeellinen viestintäjärjestelmä.

Liikunta
Bussipysäkillekävelijät.

Harrastukset
Nukkuminen, shakissa häviäminen.

Musiikkimaku
Tunnelmallinen.

Elokuvat
Kymmen käskyä.

Matkakohteet
Espoon tapiola.

Motto
Tiedän kerran taivaassa.

Lempiasiat
Hetki sen jälkeen kun on syönyt pizzan ja tulle salamin makuinen röyhtäisy.

Asiat, jotka saavat minut syttymään
Tulitikut.

Asiat, joista en innostu
Käskyttäminen.

Kielitaito
Enklish, svenske, Pyccku, 3gpaBcByume!

Omat kommentit
En
osaa heittää palloa, sylkäistä tai viheltää niinkuin äijät, mutta mulla
on suuri sydän jonne mahtuu toinen samanlainen, mukava kiltti ja
huumorintajuinen tyllerö, Indica - Pidä Kädestä, tuubista.

Radioasemat
NRJ

TV-ohjelmat
Dokumentit

Pukeutuminen
Mahdollisimman mukavasti

Asumismuoto
Yksin

Lemmikit
Hämähäkki

-

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

Ruumiinrakenteessasi ei juuri ongelmaa taida olla. Mutta noissa sinun antamissasi tiedoissa ei ole mitään kiinnostavaa.

Tässä pari huomioita:

Paino 103 kg : kevennä 99kg:hen tai mainosta harrastavasi kehonrakennusta

Ruumiinrakenne Pyöreä : EI! Vaan athleettinen

Ammatti Opiskelija : EI! Vaan se ala jota opiskelet

Vuositulot 0-10 000 EUR : EI! Tuossa ei ole mitään kerrottavaa

Uskonto Muu ???

Ja lopussa on niin himmeää tietoa, että sitä saa siivota urakalla. Ihan oikeasti, liiku muuallekin kuin bussipysäkille.

Hämähäkit piiloon, koira tai kissa tilalle.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26912
Liittynyt16.3.2005

Se, että erotut tappioksesi miljoonasta vastaavasta. Netistä seuraa hakevia nuoria naisia naisia on hirmu vähän, vastaavanikäisiä miehiä ainakin monikymmenkertainen määrä. Siksi miehen netti-ilmoituksessa on täysin välttämätöntä luoda positiivisella tavalla massasta selvästi erottuva vaikutelma. Jos kirjailijan lahjasi ovat tuota tasoa, odota 30 vuotta ja pane ilmoitus sitten. Tai sitten pyydät jonkun runoilijan lahjoja omaavan kaverisi tekemään ilmoituksen (se on ainoa keino, joka omassa lähipiirissäni on johtanut vastauksiin).

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Testasin väittämääsi ja niinhän se on miehiä on netissä hakemassa seuraa naisiin verrattuna helvetisiti enemmän.

Pitäsikö minun vai sitten luritella jotain
tähän tapaan, baaritiskin varjoista valoon löytänyt salskea prinssi haluaa uljaalle rinnalleen, taviksettaren.???

-

Vierailija

Kirjoitusasun perusteella olet korkeintaan 17-vuotias. "Rosk-musiikki", "enklish", "Asiat, jotka saavat minut syttymään
Tulitikut."

"elämän varjoista valoon löytänyt salskea prinssi haluaa uljaalle rinnalleen, taviksettaren.???" <-- jotain tuonne suuntaan, mutta omaperäisesti.

---

Mitä muuten olet etsimässä treffipalvelusta? Ihan vaimoketta tositarkoituksella?

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
Olli V
Kirjoitusasun perusteella olet korkeintaan 17-vuotias. "Rosk-musiikki", "enklish", "Asiat, jotka saavat minut syttymään
Tulitikut."

Kyllähän minä tiedän miten "English" kirjoitetaan, mutta yritin vain olla hauska, miten helvetissä ollaan samanaikaisesti virallisia ja hauskoja kerrottaessa itsestään perusfaktoja?

-

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Joo toi kuvauksesi on paska. Tai siis se vapaa sanana kertominen. Pitkä ja eikä oikein mitään järkeä.

Ja haluan lapsia kohdalle ehkä eikä kyllä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Ja haluan lapsia kohdalle ehkä eikä kyllä.

Mielestäni itsevarmuus on hyvästä näissä asioissa. Kyllä tai Ei - kera perusteluiden.

Vierailija
baal1984
Testasin väittämääsi ja niinhän se on miehiä on netissä hakemassa seuraa naisiin verrattuna helvetisiti enemmän.

Pitäsikö minun vai sitten luritella jotain
tähän tapaan, baaritiskin varjoista valoon löytänyt salskea prinssi haluaa uljaalle rinnalleen, taviksettaren.???

Ei kirjoitusvirheissä ole mitään hauskaa, niistä saa vain kuvan ihmisestä, joka ei välttämättä erityisen järkevä.
Kun joku arvelee tekstiesi perusteella että olet joku luuseri, on aika turha odottaa vastauksia.
Avausviestissä ollut tarina on varmasti huonoin mahdollinen vonkausyritys mitä netissä on koskaan ollut.
Katso muiden ilmoituksia ja kokoa niistä sopiva ilmoitus.
Ilman omaa kuvaa on turha yrittää saada piirakkaa.

Annukka
Seuraa 
Viestejä145
Liittynyt1.9.2008

Ole kohtelias, näytä, että olet jo kiinnostunut hänestä ihmisenä, unohda kaikki viittaukset kokovartalovalokuviin, koska niistä saa kuvan, että haet tyydytysvälinettä.. Ja vähän lyhyempi, tiiviimpi. Kerro hyvistä puolistasi!! Oletko raitis, juotko usein, urheilullinen, harrastako jotain?

Ja tärkein: Ei mitään viittauksia seksiin!! Nainen etsii ensin kahviseuraa, ja jos homma toimii, ehkä enempiki.

Vierailija

1.) Korjaa kirjoitusvirheet. Virheet antavat huolimattoman kuvan kirjoittajasta. Itse en edes vaivautunut lukemaan tekstiä, koska se oli täynnä sekä kielioppi- että ajatusvirheitä. Älä myöskään /yritä/ olla hauska, vaan ole sitä aidosti. Ei siis pikkunättejä kielikikkailuja.
2.) Lyhennä esittelyä huomattavasti. Kukaan ei jaksa lukea noin pitkää tekstiä. Sen sivuuttaa yhdellä vilkaisulla ja siirtyy seuraavaan, joka on kirjoitettu paremmin ja tiivistetymmin.
3.) Älä kerro itsestäsi asioita, joista et ole ylpeä. Asenne itseesi paljastuu tekstistäsi, joten pysyttele asioissa joista olet ylpeä. Se antaa itsevarman kuvan, ja moni nainen pitää sitä viehättävänä.
4.) Älä mainitse painoasi. Ikävä kyllä moni nainen pitää ajatusta painavasta miehestä epämiellyttävänä. On turha kertoa asiaa, joka ei auta positiivisesti ensimmäisen mielikuvan syntyyn. Kun potentiaalinen deittiseura tutustuu sinuun paremmin, paino menettää merkityksensä (jos ei menetä, nainen ei ole sen arvoinen).
5.) Älä vähättele itseäsi. Virheistäsi huolimatta sinussa on jotakin, johon joku jossakin haluaa tutustua. Usko siihen ja annan sen näkyä tekstissä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Joo... Olipa vähän kikka kuustoista. Pikkusen meni yli! Nuo edeltävät naiset jo sanoivatkin kaiken minkä minä aioin sanoa. Mutta sori baal, oot ihan hyvä jätkä mut toi ilmotus oli vähä nolo... Mut pointsit rohkeudestas, ite en ikinä uskaltais panna ilmotusta minnekään deittisivulle. Tai vastata semmoseen.

Nii ja tosiaan, toi "EN RUPEA JUTTELEMAAN TEKSTAILEMAAN IHMISEN KANSSA JOTA EN OLE TAVANNUT LIVENÄ, pois lukien treffipalvelun alkeellinen viestintäjärjestelmä." Sekä lisäksi "jos minä kiinnostun, nähtyäni kuvat jossa on kasvot sekä sellainen jossa näkyy koko kohde, niin sopikaamme rehvit" on ihan kauheita. Mä en ees antas mitään litsareita vaan joko vaihtoehtosesti sylkisin/naurasin päin naamaa. Noi on oikeesti törkeitä ja loukkaavia.

Otas uusiksi! Kyllä susta vielä pelimies tehdään! Vaikka se veisi sulta hengen! Voit luottaa meihin

Tosin kun lukee psykologia-palstaa ja aiheita sieltä niin täältä lienee turha oottaa apua naisten kaatoon Me ollaan tiedenörttejä nääs...

Hämmentää.

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005

Ketjuun on tullut jo paljon hyviä ohjeita, lue ajatuksella. Minäkin toistan, että älä viittaa seksiin, vaikka tekisit sen mielestäsi kuinka viattomasti. Vielä ihan tärppinä, että ei kannata myöskään mainita mitä ruumiisi eri aukoista tulee ja mille se haisee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat