Paljonko on rinnanympäryksesi?

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Juu ei kun kyselen vaan että voin vähän arvioida tulevaisuuttani. Itselläni on jotain metrin.

Sivut

Kommentit (23)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Kutakuinkin pyöreä ja iso. No. Ehkä vähän ellipsi.

Mitataanko nänneistä vai niiden kyhmyjen päältä. Mitähän ne muuten on? Kasvavat ja tuntuvat kovilta.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Ei oo tissejä, niin en voi mitata. Ei oo tarpeeksi isoja manboobseja.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Taisi olla 106-108 kun viimeksi mittasi, sen kummempia sisäänhengittämättä tai pullistelematta. Kymmenen senttiä mahaa isompi sentään. (iljettävällä sentti per vuosi-tahdilla kasvanut maha... eläkeiässä on jo puolitoista metriä täynnä)

Vierailija

Rinta 110cm, vatsanympärys 81 cm. Paska kun saisi taiottua taas salimotivaatiota jostain. 4 kk:n tauko alla, sitä edelsi kahdeksan kuukauden treeni, jota edelsi yhdeksän kuukauden tauko

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Miksi pitää salilla käydä?

Ei siellä pidäkään käydä. Luullakseni kaikki, jotka käyvät, käyvät vapaaehtoisesti.

Käymiseen voi olla monta syytä, vaikka vähän vähemmän narsistisia, kuten että pysyy hyvässä kunnossa, riittää enemmän elämäniloa, energiaa ja terveyttä. Toisaalta, yksi syy on tämänhetkisessä sigussasi.

Ai nii, en tiä paljonko mun rinnanympärys on, enkä varmaankaan enää kotona muista mitata.

Vierailija
CE-hyväksytty

Se on ihan mukavaa ja hyödyllistä hommaa kunhan pääsee alkuun. Viitisen vuotta on tullut voimannostopohjaista treeniä vedettyä, tosin vuodesta aktiivista kuntoiluaikaa on ehkä 9 kk maksimissaan Sehän tarkoittaa sitä, että ensin treenaa pitkän aikaa ja on tyytyväinen tulokseen. Sitten pitää tauon ja aloittaa jälleen alusta!

Vierailija
CE-hyväksytty

Ei salilla kannata käydä: tulee ilmavaivoja ja ihmiset pitää sikana. Salilla kannattaa sensijaan nostella painoja.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
CE-hyväksytty

Joillekin se oksentamiseen johtava suoritus naama punaisena äheltäen on myös itsessään euforinen kokemus, ja se kehittyminen sun muu jutska siihen vain boonuksena päälle. Näin minulle ainakin on väitetty.

くそっ!

Vierailija

Hmm.. yli sadan menee, mutta kun puhaltaa ilmat ulos keuhkoista, mittanauhaa kiristämällä saa luvun laskemaan niin paljon kuin vaan jaksaa nauhaa vetää kireämmälle. Menisi se kait vaikka miinuksen puolelle, jos oikein tosissaan rusentaisi.

Taidan olla kumimies.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat