Ihmisyytesi muuttuvassa maailmassa?

Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Sinun kirjoituksesi ovat täyttä paskaa - Eräs city.fi sankareista totesi asian sanallisesti.

että älä lue eteenpäin, jos olet

a) täysin samaa mieltä.
b) hieman erimieltä
c) en mitään mieltä
d) mikä on mieli?

- Älä, sotke/(tee/muuta/paranna) minun aivoympyröitäni.

Kuka tässä netti-istunnossa sitten palkinnot kerää? , kun ei niitä ole mistään suunnalta edes tulossa.

Nyt tekee mieli soittaa... kerrankin. Moron. _>

Hyvin polkee.

Kommentit (6)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Minun mielestäni uuniomenajugurtti on hyvää.

Ja eiköhän ne ole ne trollit jotka palkinnot kerää. Siellä hykertelevät onnessaan koneen ääressä.. minä arvostan tietynlaisia trolleja. Parhaimmillaan trolli on se keskustelun älykkäin, laajanäkökulmaisin ja hienoin keskustelija, joka saavuttaa monta tavoitetta yhdellä kertaa. Ymmärrän ammattimaista trollia, mutta en osaa kunnolla pukea sanoiksi. Se vain on tietty tapa toimia, jonkun mielestä varmaan moraalisesti arveluttava tapa, mutta niin, vaikea sanoa. Mutta elämässä täytyy olla erilaisuutta, mielenkiintoa.

Mielestäni vuorokaudessa saisi olla 32 tuntia. 8 tuntia töitä, sitten 24 tuntia aikaa palautua. Koska 8 tuntia menee vähintään riittävään nukkumiseen, sitten työmatkat, muut tilpehöörit kuten nukahtaminen ja nuo valmistautumiset vie ainakin 2 tuntia yhteensä, jäljelle jää nykyään vain 6 tuntia olemisaikaa. Se ei riitä! Ainakaan yötyöläiselle.

くそっ!

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Uuniomena on kökköä.

Joo, ei aina jaksa ymmärtää näitä rollejakaan. - Joo. Miksi heittää kakkaa, kun samalla vaivalla voisi voimistella aivoillaan enemmänkin. Äärimmilleen vienti on sisukkaan harrastuksia. Väkisin lävitte, vaikka harmaasta kivestä. Siinä sitten aivot savuaa ja mettää kaatuu. Näkee sitten ehkä metsän puoltakin eli metsän puilta. -> Vai miten se sananlasku meni.

Hyvin polkee.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Peräpukama mä sanon. Peräpukamat kerää pisteet kotiin, missä vaan ja milloin vaan. Peräpukama on sun kaveri päivät ja yöt.

Älä lue tätä tekstiä jos

A) et tykkää peräpukamista
B) tykkät uuniomenista
C) olet peräpukama

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006
deep'n'dark
Peräpukama mä sanon. Peräpukamat kerää pisteet kotiin, missä vaan ja milloin vaan. Peräpukama on sun kaveri päivät ja yöt.

Älä lue tätä tekstiä jos

A) et tykkää peräpukamista
B) tykkät uuniomenista
C) olet peräpukama

Olet ikuisesti katkera peräpukamille? Voitko kertoa näistä lisää minulle vai haluatko keskustella asiasta mahdollisesti ammattilaisen kanssa? Onhan se tietysti rasittavaa ja kuluttavaa olla jatkuvasti katkera paskanpuhujille eli esim. Suomen valtionlehterin 2:sadalle pellelle.

"Nerot" jäävät taakse, mutta minne "taakse". Onko edessä jotakin tavoittelemisen arvoista, miksi edes tavoittelisit persepaikkaa? , kun todennäköisemmin olisit ihan samanlainen perse siellä "edessä", kun hän siellä jo oleva ihminen. - Älä, tee tästä itsellesi vaikeeta.

Hyvin polkee.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

naapurin akka kävi ovella ja sanoi että on musa liian kovalla, vittu ostakoot mulle sitten studiotilat missä voin tehdä rauhassa omaa uutta albumia, ei voi käyttää korvakuulokkeitakaan kun ne saa musan saundamaan lannalta ja kaikki säädöt on vituillaan kun kuuntelee jälkikäteen taas kajareilla.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Vierailija

Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos kokonaispoliittinen ajattelumalli järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.

On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että prototyyppiasteella oleva uusi hifistinen ratkaisu kuvailee tahojen yhteistyön kariutumisesta aiheutuvia hyökyaaltoja snobisektorilla.

Uusimmat

Suosituimmat