Keskiverto palstalainen. Osa 3. Poikkitieteellinen kysely

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Voit merkata neljä eri asiakokonaisuutta.
Myös voit merkata vain yhdenkin kohdan.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Mitä mä täällä teen?
Nuoria kaikkiruokaisia kaupunkilaismiehiä, naimattomia..

Siis etupäässä ihan kakaroitakin suurin osa.. Ehkä tämä on sitten hiukan samalaista vänkäilyä kuin mitä ilmaantuu kun agnostikkona kohtaa fanaattisia uskovaisia. Kiva vängätä kun tietää ja ymmärtää enemmän. Hiukan niinkuin olis joku "nuorisoohjaaja"..

Mä olen tuotakin ollut ja nuorena olin siinä hommassa hirmu lepsu. Trendinä oli ikäänkuin kosiskella kersoja puolelleen ja olla vähä niinku frendi.
Emmä enää.
Välillä kersat käy hermoille.

Jaa-a..
Pitäisköös perustaa joskus oma palsta?
Kun viittis..
Mutta onhan täällä jokusia vanhempiakin ja ihan asiallisia nuoriakin, joten.. ei se ole aina iästä kiinni mitä kukin ajattelee ja olen mä ittekin nuori joskus ollut, ja naimaton, ja oon asunut sekä maalla että kaupungissa, kaikessa jo ehtinyt sekäettä.
Mä en ole jokotai..

Reiska
Seuraa 
Viestejä5100
Liittynyt6.5.2007

merkkasin itteni maalaiseks, vaikka kaupungissa asunki. Olen silti henkisesti maalla, siellä olen ikäni asunu ja sinne menen ku aika jättää..

Per se

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Elän avoliitossa, vaikka se tuntuisi teistä kummalliselta asialta sulattaa. Voin taata, että luen palstaa vain noin 0,2%. Ei syytä siis huoleen, että luulisin teistä liikoja.

Hyvin polkee.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
markent
Merkkasin kolme kohtaa, sillä olen leski.
Eronneellakaan ei ole merkkauskohdetta.
Ovat marginaaliryhmiä.
Jaa, no mä oon sit kai marginaali.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
markent
Merkkasin kolme kohtaa, sillä olen leski.
Eronneellakaan ei ole merkkauskohdetta. Ovat marginaaliryhmiä.
Miksi ovat marginaaliryhmiä. Eikös yli puolet solmituista avioliitoista päädy jossain vaiheessa eroon. No eipä siellä olekkaan kohtaa sitten erotetuillekaan. Taisin laittaa, että naimaton, vaikka nainut olenkin.... hymmm

ps. Tarkoittaako Maalainen -kohta sitä, että jos asuu Kehä kolmosen ulkopuolella, vaikkakin kaupungissa. No ruksasin kohdan Maalainen, koska maata on, mettääkin ihan pikkuriikkisen

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Määkin oon ihan keksivertokirjoittaja.

Naikkosia on aika vähän kyllä täällä. Ehkä sen takia tää palsta onkin niin asiallinen. Kun ottaa huomioon miten asiallinen suomi24 on ja siellä on täynnä naisia.
Noita psykologia ketjuja kun saisi pois niin sitten tulis vielä parempi paikka. Niiden tilalle vaikkapa sentäs himppu verran tieteellisempiä kakkaketjuja.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Annukka
Seuraa 
Viestejä145
Liittynyt1.9.2008
TERÄS NALLEPUH
Määkin oon ihan keksivertokirjoittaja.

Naikkosia on aika vähän kyllä täällä. Ehkä sen takia tää palsta onkin niin asiallinen. Kun ottaa huomioon miten asiallinen suomi24 on ja siellä on täynnä naisia.
Noita psykologia ketjuja kun saisi pois niin sitten tulis vielä parempi paikka. Niiden tilalle vaikkapa sentäs himppu verran tieteellisempiä kakkaketjuja.

Onko siulla jotain naisia vastaan?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat