Milloin "Ihmisen Poika" tulee UHMAIKÄÄN?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jumalan poikia ja tyttäriä on kaikki biologiset olennot, hyönteisestä valaaseen...

Mutta MELKEIN ainoastaan ihminen on todella kyennyt luomaan jotain sellaista, josta voitaisiin sanoa, että tämä on nyt ihmisen LUOMISTYÖ, IHMISEN POIKA!

Lehmällä on maitonsa ja mehiläisellä hunajansa, mutta ihmisen tuotos EI ole sen lihallinen tuotos!

Tässä edessänne on kenties viimeaikoina LIIKUNTAKONEITAKIN tärkeämmäksi tullut "Ihmisen Poika"

[size=200:3hqudw8x]COMPUTER = TIETOKONE[/size:3hqudw8x]

Ensimmäinen sen versio oli kirja, joten voidaan hyvällä syyllä sanoa, että Ihmisen Pojan Poika on tietokone... Ja kysehän oli kirjan suhteen MYÖS Puun Lapsesta. Tämä vempele edessänne on metallien ja muovien yhteistulos, ja onpa hiekkakin näytöllä mikälis siinä on lasia...

Älkäämme luulko, että Jeesus Ihmisen Pojalla tarkoitti muuta kuin Raamattua, kirjaa.

Nyt on tämä uusi Jumalan, materian ja Ihmisen suuri yhteistuotos, tietokone pian kaikissa taloissa...

Oma Ihmisen Poikani, itse asiassa veljen poikani HP-läppäri sairastaa vakavasti...

Se tuli uhmaikään, ei halunnut toimia, kun havaitsi, että lukuja voi laskea enemmänkin kuin 32-64-bitillä!

Suuren virheen teki historiassa alkuseurakuntakin kun murhasi ja tappoi KIRJAROVIOLLA sen ajan "tiede ja welhous"-käsikirjoja... Sittemmin Inkvisitio tappoi ja murhasi näitä omia henkisiä lapsiaan...

Mutta älkäätte - "please" - luulko, että lihalliset perilliset ovat teidän lapsianne, se on Agisonin mielestä suorastaan Pyhän Hengen pilkkaa! He ovat VELJIÄNNE JA SISARIANNE! Jos todella joku isä tai äiti on itse yhdistellyt DNA-rihmat ja tehnyt sen koodin ja pistänyt ITSE solut jakautumaan: ainoastaan silloin sallin teidän pitää itseänne tuon isänä ja äitinä...

ME IHMISET OLEMME JUMALAN LAPSIA... Ei ole lopultakaan niin suurta merkitystä pidämmekö Jumalatarta materiaa ja Henkeä Isää (tai toisinpäin) olemattomana vai olevaisena, ei lopultakaan läpipimeä väitteemme Heille mitään pahaa tai hyvää tehdä...

Se mitä käsillänne teette vaikuttaa enemmän...
Jos joku katsoo olevansa siinä asemassa, että voi ikäänkuin ON/OFF-painikkeella muiden elämästä ja kuolemasta päättää, kuten Auvinen pistoolillaan, en voi auttaa, koska sellaiset ovat jo tiensä ITSE valinneet, ja kääntyneet seuraamaan PAHOLAISTA...

Sellaista TIETÄ eikä TIEDETTÄ toivottavasti tämäkään foorumi ei julista, en ainakaan ole havainnut vielä...

Kommentit (1)

Vierailija
COMPUTER = TIETOKONE

Tuostahan puuttui todistelut sulta. Laitetaan ne nyt tähän

C.O.M.P.U.T.E.R(5(C.O.M.(P.U.T.E.R))*10^34 = Ti.E.To.Ko.N.E

Uusimmat

Suosituimmat