Keskiverto palstalainen. Osa 4. Käyttöjärjestelmä ja selain

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Vuorossa on kaksi asiakokonaisuutta. Merkkaa mieleinen vaihtoehto kummastakin.
Kysymysten asettelussa on varmaan arvostelun varaa, muttajoskuntai ja niin edelleen.

Tuon äänestys -sanan kohdalla olisi mielekkäämpi kysely -sana.
Sitä ei voi vaihtaa. Hyvä näinkin.

Kun haetaan/kysellään keskiverto palstalaista, silloin tärkeintä on vain aiheen eri vaihtoehtojen välinen suurin luku.
Unohtakaa tässä yhteydessä muut seikat.
Mitä valintaa aiheessa on vastattu eniten, se on tyypillisintä.
Näin muodostuu vähitellen kuva keskiverto palstalaisesta.

Sivut

Kommentit (20)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
spin0
Mozilla Eirefox? Joku irkkuversioko?

No **ttu. Minä en äkkivilkaisulla tunnistanut tuota irkkuselainta ja rastitin väärin.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Minä käytän Operaa ja Firefoxia. Mutta koska en voi valita kumpaakin vaan vain vaihtoehdon "4. Kahta tai kolmea yllä mainituista selaimista", joihin kuuluu Internet Explorerkin, vastaan vain "Opera", koska en halua antaa sellaista tulkinnanmahdollisuutta että käyttäisin Exploreria.

Vierailija

Ihmettelin itsekin tuota spin0n kommenttia. Vasta nyt, Awebin myötävaikutuksella, huomaan Latojan kirjoitusvirhepaholaisen vierailleen palstallamme.
Myöhäistä minun on sitä korjata.
Eirefox :

Vierailija

Ding Ding:
"Minä käytän Operaa ja Firefoxia. Mutta koska en voi valita kumpaakin vaan vain vaihtoehdon "4. Kahta tai kolmea yllä mainituista selaimista", joihin kuuluu Internet Explorerkin, vastaan vain "Opera", koska en halua antaa sellaista tulkinnanmahdollisuutta että käyttäisin Exploreria."

Me täällä ymmärrämme hyvin sinun valintasi.

Vierailija

Aloittajalle ohjeeksi että kannattaisi perustaa kysely siitä miten äänestys pitäisi laatia. Yhdistelmävaihtoehdot "Ookona oolusta, syökkönä jäkälää" eivät välttämättä kuvaa monenkaan valintoja ja valintaansa pitäisi myös eritellä, muuten sillä ei ole painoarvoa.

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005

Selaimena käytän monille tuntematonta K-meleonia, mutta se on nopein ja kevein selain, mihin olen törmännyt. Eikä siitä puutu mitään olennaista. Jos kone on yhtään hidas, tai internetiä pitää käyttää samalla kun raskaat ohjelmat pyörivät taustalla, niin kannattaa kokeilla.

Jos (kun) Googlen Chromen pikkuviat saadaan korjattua ja käyttöliittymää saa muokata hieman enemmän haluamakseen, siirtynen siihen.

Vierailija

tietää:
"Aloittajalle ohjeeksi että kannattaisi perustaa kysely siitä miten äänestys pitäisi laatia. Yhdistelmävaihtoehdot "Ookona oolusta, syökkönä jäkälää" eivät välttämättä kuvaa monenkaan valintoja ja valintaansa pitäisi myös eritellä, muuten sillä ei ole painoarvoa."

Mikäs aloittelija mie oon. Vanha ihminen jo.
Mitä lie tarkoittanet?
Hieman lisää tarkkuutta kirjoituksiisi - "tietää".

Tuolla Vapaa sana -osiolla on keskusteluketju aiheena: " Keskustelua ja ehdotuksia "Keskiverto palstalainen" aiheesta"

Vierailija

Mac OS X Tiikeri ja Safari, joskus Firefox tai Camino. Firefox oli aikoinaan Netscapen "kevytversio" mutta nyt se vie enemmän muistia kuin mikään muu selaimistani, varsinkin tämä uusi kolmonen. Harmillista kun on muuten hyvä. Koneessani ei muuten ole yhtään puolisaatana-gatesin ohjelmaa. Ei kun on Windows Media Player että voi katsella videoita.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Firefoxia käytän. Paska selain mutta sellaista se elämä on.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Fedora 9 liinux ja FF3.

Kone:
* 4ydin-Intel
* 4 gigan muistilla
* 100/10 megan netti
* 24¨ laajakuva + 19¨ 4:3 näytöt

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Ekslouleria ja firefoxia käytän. Nyt alko kyllä kiinnostaan tuo Olben mainitsema K-melooni. (K-meleon->K-melon->koomelon->kohmeloon, rapulanetti... sori, vammattaa...)

Hämmentää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat