Tämmöstä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minulla on huono itsetunto,tiedän olevani kaunis, mutta luulen että ne toiset naiset on kauniimpia.
masennun täysin jos mieheni vilkaiseekaan toista naista.
Tiedänhän toki ettei siinnä mitään pahaa ole jos katselee ihmisiä.

Kommentit (9)

Vierailija

Sitä kutsuttaneen mustasukkaisuudeksi. Toiset vihastuu toiset masentuu. Aina on parempia kuin itse, joka asiassa. Suhdetta tulisi rakentaa pitkällä tähtäimellä, eikä poukkoilla siellä täällä. Siispä vakituisen suhteen arvon pitäisi nousta aikaa myöden. Molempien osapuolten tulisi tajuta se ja myös rakentaa suhdetta. Jos koti rapistuu ja molemmat vain katsovat televisiota, ei se ole suhteen rakentamista. Kun ihmisistä tulee vanhoja esim. 50-vuotiaita, alkaa rupsahdus joka tapauksessa, ja silloin vakituinen ihmissuhde on tärkeämpi kuin joku satunnainen ohikiitävä hetki.

Vierailija
Dredex
Sitä kutsuttaneen mustasukkaisuudeksi. Toiset vihastuu toiset masentuu. Aina on parempia kuin itse, joka asiassa. Suhdetta tulisi rakentaa pitkällä tähtäimellä, eikä poukkoilla siellä täällä. Siispä vakituisen suhteen arvon pitäisi nousta aikaa myöden. Molempien osapuolten tulisi tajuta se ja myös rakentaa suhdetta. Jos koti rapistuu ja molemmat vain katsovat televisiota, ei se ole suhteen rakentamista. Kun ihmisistä tulee vanhoja esim. 50-vuotiaita, alkaa rupsahdus joka tapauksessa, ja silloin vakituinen ihmissuhde on tärkeämpi kuin joku satunnainen ohikiitävä hetki.

Kiitos!!!
Olipas hyvin sanottu.
Tästä on hyvä jatkaa.

Vierailija
Mirja
Minulla on huono itsetunto,tiedän olevani kaunis, mutta luulen että ne toiset naiset on kauniimpia.

Joo ja sulla on nii'i ihanat nettisivutkii. B-man is back. Eli Batman on takana. Sorry, Robin on vaan niii kauniimpi. Sillä on korvajutskakiii..

Vierailija
Mirja

Mistä tiedät, että olet jonkun ihmisen omistaja?
Mistä tiedät, miten kaunis olet sisältä, jos tähän asti olet tuijottanut vain kuoria?

Halvoissakin kuorissa voi olla helmi sisällä; mistä johtuu, että akat pitävät enemmän arvossa helmeä kuin simpukkaa, joka on sen helmen luonut?

Uusimmat

Suosituimmat