Vara Kekkonen?

Seuraa 
Viestejä7511
Liittynyt17.2.2006

Lueskelin jokin aika sitten erittäin mielenkiintoisen kirjan nimeltä operaatio Kekkonen, jossa esitettiin teoria, että vuodesta 1969 lähtien Kekkosen paikalla oli toinen, nuorempi mies.Kekkonen hävisi useaksi tunniksi turvamiehistään merellä Senegalin rannikolla puhjenneessa myrskyssä vuonna 1968 ja samana vuonna hän teki "kalastusmatkan" Neuvostoliiton Sahalinin saarelle, jossa hän oli myös erossa turvamiehistään joitakin aikoja.Kirjan kirjoittajat ovat sitä mieltä, että jommassa kummassa tapauksessa Kekkonen "vaihdettiin" kaksoisolentoonsa.

Kirjassa kerrotaan myös että Kekkosella oli Suomessa ainakin yksi kaksoisolento, jonka nimi oli Arvi Kunnari ja hän oli kotoisin Sallasta.Arvi Kunnari, joka oli Kekkosta reippaasti nuorempi kuoli muutaman kuukauden päästä siitä, kun tieto hänen yhdennäköisyydestään Kekkosen kanssa tuli julkisuuteen.

Kirjan kirjoittajat veikkaavat, että Kekkonen "vaihdettiin" joko kotimaisin tai KGB:n voimin.Myös Paasilinnan romaanissa Jäniksen vuosi, roolihenkilö Hannikainen (jonka hahmo perustuu todelliseen henkilöön, joka on poliisi, kuten romaanissakin) esittää, että vuonna 1968-1969 "vanha Kekkonen" hävisi ja hänet korvattiin uudella täsmälleen samannäköisellä miehellä.Teoriaansa Hannikainen perustelee kallonmuodoilla, pituuden, painon, persoonallisuuden ja sanavaraston laajuuden muutoksilla.

Anatoli Golitsynin muistelmista myös saa sen kuvan, että Kekkonen olisi ollut suorastaan KGB-agentti tai ainakin hänelle oli annettu omat koodinimet "Timo" ja "johtaja".

Mitä mieltä palstan Kekkos-asiantuntijat olette asiasta?

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Kommentit (7)

Toope
Seuraa 
Viestejä23134
Liittynyt23.7.2006

Oliko vähän turha avaus?

delete?

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

sigfrid
Seuraa 
Viestejä8692
Liittynyt20.7.2007

Kekkonen kirjoitti:

Arvi Kunnari 11/9 1975

Salla

Luin lehdistä, että olette joutunut vaivaksi asti sekoitetuksi minuun ulkonäkönne perusteella. Viimeksi 75-vuotispäiväni yhteydessä.

Eihän siinä toki mitään pahaa ole. Minuahan se vain helpottaa kun tuuraatte minua. Kuvasta päätellen olette enemmän minun näköiseni kuin minä itse.

Takuutestattu suomalainen. Aboriginaali Finlandian asukas.

Blogi: http://terheninenmaa.blogspot.fi

Uusimmat

Suosituimmat