Jeesus tulee

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mutta milloin se nyt sitten tulee. Mä olen jo vähän odotellu.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija
Raid
Vaan eikö tuo tullut jo Kaanan häitten jälkeisenä yönä.

Silloinhan ne ryyppäsivät kaiken muun lisäksi vielä Jessen itsensä järkkäämää punkkua (?). Jos joivat sammumiseen saakka niin tokkopa tulivat tai menivät minnekään sinä yönä.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008
obscure
ei oo olemassakaa jumalaa eikä jeesusta

Viestiisi en ota kantaa, mutta saaanen tarkentaa allekirjoitustasi. Suomeksi se kuuluu "Totuus on tuolla jossakin, liiterin takana".

Vierailija
Raid
Vaan eikö tuo tullut jo Kaanan häitten jälkeisenä yönä.

Tutkimusteni mukaan hän tuli ensimmäisen kerran jo sinä yönä, kun jäi Maria Magdaleenan luo yöksi. Tämä tapahtui paljon ennen Kanaan häitä.

En ollut uskoa korviani, kun uskova tätini kertoi haluavansa omin silmin nähdä, kun Jeesus tulee. On noilla uskovaisilla aika riettaat halut.

Vierailija

Raid:
"Vaan eikö tuo tullut jo Kaanan häitten jälkeisenä yönä."

Perimätiedon mukaan kuultiin neitsyt Marian huudahtavan:
- Herra Jeesus. Nytkön sinä jo tulet!

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
CE-hyväksytty
Älkää rienatko.

Miksi ei?

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008

Ei taida ainakaan tänne Suomeen eikä ainakaan talvella.

Ei noissa kuteissa ja sandaalit täynnä vitilunta.

Taitaa mieluummin suunnata tuonne etelään. Siellä on enemmän noita nunniakin eli jeesuksen morsiamia ja yleensäkin etelän naiset on nopeampi riisua.

Aloittaa nyt ensin toppatakista ja vilttitossuista.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008
CE-hyväksytty
Mutta milloin se nyt sitten tulee. Mä olen jo vähän odotellu.

Aivan sattumalta törmäsin tänään dokumentoituun havaintoon. Ehkä voimme puhua jopa pienestä ihmeestä.

Jospa näiden 14 neitsyen (7 viisasta, 7 tyhymää) yljän odotus on loppumassa. Kova sonni on tulossa joka tapauksessa. Että 14 neitsyttä.

Tyypistä on dokumentoitu havainto merkittävässä kultturijulkaisussa. Otsikko on "Paperiton pakolainen napattiin kiinni. Jeesus nähty Saimaalla". Uutinen löytyy julkaisusta Pahkasika 1/91.

Ovat saaneet jopa valokuvan, jota arvelevat ainoaksi koskaan otetuksi.

Jeesus oli kävellyt veden päällä ja pidätettiin välittömästi Mikkelin poliisin ja suojelupoliisin kolman etsivän toimesta. Tulitaistelua ei käyty.

Mm. pääministeri Holkeri on kommentoinut asiaa ja todennut Jumalan Ainokaisen Pojan (JAP) saapuneen maahan laittomasti ilman mitään papereita.

Asia on käsitelty Mikkelin raastuvanoikeudessa suljetuin ovin.

Mm Suomen ev.lut kirkko on vaatinut luovuttamista heille, mihin ei ole - uutisen mukaan - suostuttu. Myös Jeesus itse on kuulemma kieltäytynyt luovutuksesta ja ilmoittanut pyrkivänsä pakolaiseksi Iraniin.

Tästä on kuulkaas hyvä jatkaa. Lehden tiedot ovat vuodelta 1991 ja tapahtumien laadun vuoksi ainakin Mikkelin raastuvanoikeudesta täytyy löytyä tiedot asian käsittelystä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat