Vihreä Liitto tukee misantropiaa (26.9.2008)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Uusimmassa Vihreä Lanka -lehdessä 26.9 julkaistiin sarjakuva, missä todettiin että ihmisten määrän vähentäminen olisi hyvä keino vähentää saastumista.

Keinona oli ihmisten tappaminen koppeihin myrkkykaasuilla !

Tuli mieleen Hautalan tuore kommentti siitä, että juutalaisuus ja islam pitäisi tuhota Suomesta lainsäädännöllisin keinoin, koska ne ovat turhia.

Todettakoon, että Kauhajoesta oli 3 päivää, eli kuva oli piirretty sen jälkeen (sen innoittamana). Kauhajoen osalta on puhuttu paljon ammuskelusta, vaikka talon polttamisyritys oli jokaisella turva-alan ammattilaiselle paljon merkittävämpi uhka. Siihen ei aselait vaikuta paskan vertaa.

Tämmöinen puolue meillä on hallituksessa. Puolue joka tukee ihmisten tuhoamista.

Kommentit (7)

Vierailija
stume618
Lopeta Lektu Trollaaminen.

Alla on tarkka keskustelu sarjakuvassa:

-"Olen keksinyt sellaisen"
-"Sellaisen auton joka vähentää päästöjä ja autoilijoita samaan aikaan"
-"Olen minä aika sankari"

Kuvassa näkyy, kun autoon ahdettuja ihmisiä tapetaan pakokaasuun. Se joka vähentää autoilijoita on siis sankari.

Kuka olikaan trolli ? Vedinkö tuon hihasta ? Katso uusin Vihreä Lanka, sivu 14 alareuna keskiliitteessä Rönsy (vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liitto).

Teen tuosta valituksen julkisen sanan neuvostoon ja keskusrikospoliisille. Tämä terrori paljastetaan nyt. Tuo on vain jäävuoren huippu. Jokainen, toistan j-o-k-a-i-n-e-n, sähköposti ja muistio tullaan käymään läpi. Mitä kaikkea sieltä löytyneekään. Massamurhien suunnitelmia, pomminteon ohjeita, kannabiskauppaa jne.

Tuo roskasakki on nyt kusessa.

Vierailija

Tulkitsen tämän siis niin, että voin julkaista Suomen laajuisesti sarjakuvan, missä kehotan kaasuttamaan kaikki homot, moottoripyöräilijät ja muslimit, ja nostan tappajat sankarin asemaan.

Tätä ennen minun pitäisi päästä hallituspuolueen pää-äänenkannattajan asemaan, jotta jokainen varmasti uskoisi minua.

Kenttä on siis vapaa. Antakaa mennä ! Kaikki on sallittua. Millään ei ole mitään väliä. Eläkää kuin Neuvostoliitossa.

Vierailija
Lektu-Elli
Tulkitsen tämän siis niin, että voin julkaista Suomen laajuisesti sarjakuvan, missä kehotan kaasuttamaan kaikki homot, moottoripyöräilijät ja muslimit, ja nostan tappajat sankarin asemaan.

Kuvauksesi perusteella sarjakuvassa ei kehoteta tappamaan ketään. Lähinnä se kuulosti kehnolta huumorilta, mutta missä yhteys koulusurmiin?

Vierailija
Lektu-Elli

Kenttä on siis vapaa. Antakaa mennä ! Kaikki on sallittua. Millään ei ole mitään väliä. Eläkää kuin Neuvostoliitossa.

Hahaha, kaikki on sallittua, eläkää kuin Neuvostoliitossa

Noh, paistaa se päivä joskus risukasaankin, älä luovuta trollaamista.

Uusimmat

Suosituimmat