kasvatusneuvola

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Käväisin taas kerran vanhassa kotikaupungissani vanhempieni luona. Paikallisessa kaupassa näkyi karsea näky, irstas vanha ämmä.

Ko. tapaus oli psyko"logi" (lainausmerkit siis korostavat tarkoitukseksella halveksuntaani) joka luona jouduin käymään 6-13 vuotiaana. Alunperin jouduin sinne koska on tavattoman epänormaalia että 6-vuotias vähäsen arastaa pimeää. Syytän ensisijaisesti tästä siis äitiäni. Mutta jatko tälle taisikin olla vaan kasvatusneuvolan mammojen tekosyitä, pitäähän näillä kunnan sontiaisilla olla asiakkaita ja sitäkautta töitä tuolloisessa lama-Suomessa.

Nyttemmin olen kokenut tapahtuneen tolkuttoman vastenmieliseksi. Jopa niin paljon, että ei tunnu rauhaa tulevan. Lopulta googlasin ko. "ammattilaisen" nimeä ja eikös se ole nykyään Vihreiden (de dorka) riveissä. Puren täällä hammasta, kuuntelen iskelmiä ja pää kuhisee tietynlaista uusvihaa koettua kohtuutonta vääryyttä kohtaan.

Kommentit (1)

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Et pysty vieläkään hyväksymään asiaa? Olisiko puoskariasioinnilla ollut tulehduttavia vaikutuksia? Ja niistä olisi kasvanut suurempia mörköjä maailmaasi? Kaikenlaisia könttösiä nuo psykologit ovat, koska itse kärsivät moisista ongelmista, kuka muukaan sen pätevämpi olisi kuin itse "potilas". Heidän on vain tarkoitus herättää ihmisessä ajatuksia ja hän saa purkaa tuntojaan. Vai tapahtuiko tilanteessa jotakin eettisesti arvelluttavaa?

Hyvin polkee.

Uusimmat

Suosituimmat