Internetin laajuus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Missähän mittaluokassa mennään, kun mitataan internetissä olevien viestien määrää? Siis kaikenielisten foorumien kaikki viestit, ym..

Itse olen suomalaisilta foorumeilta löytänyt vain korkeintaan noin 5 vuotta vanhoja viestejä, mutta villi veikkaukseni on kymmeniä miljardeja.

Kommentit (4)

Vierailija

Kokoluokka on liikaa. Kaikenlainen spämmi vielä päälle. Ja monessa paikassa viestit on nähtävillä vain rekisteröityneille.

Yrittävät tehdä jotain bottia jolla louhia koko internet läpi löytääkseen hulluja.

Vierailija

Pelkällä googlella oli arkistossaan VUOSIA sitten 12 biljoonaa sivua. Luku on varmasti kasvanut tuhansia prosentteja sitten tämän. Itsekin olen lisännyt oman nettihistoriani aikana tuhansia sivuja tavaraa nettiin, enkä ole ollut edes erityisen aktiivinen.

Vierailija

Sivujen määrän laskeminen ei ole oleellista. Melkein kaikki nykyaikaiset palvelut luovat sisältöä dynaamisesti.

Onhan jokainen Googlen hakutulossivukin oma sivunsa. Näitä sivuja voi tuottaa niin paljon kuin vain keksii haettavaa. Eli hirveästi.

Mieluummin tulisi tutkia, paljonko verkossa on faktatietoa kaiken paskan seassa.

Vierailija

jostain luin, että internettiin olisi kirjoitettu jo enemmän kuin mitä on koskaan paperille kirjoitettu, miten ja missä tämä on tutkittu en muista

Uusimmat

Suosituimmat