Nyt meni hermot telemarkkinointiin!

Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005

Viimeisen kuukauden aikana minulle on tarjottu puhelimitse ainakin kolmea eri lehteä + oheislahjaa, satojen eurojen hintaista tietokirjasarjaa, matkailuopuksia, vakuutusfirman vaihtoa, uutta puhelinliittymää, sekä henkilökohtaisena suosikkina "alusvaatteiden näytepakettia"

Moiset puhelut katkaisevat mukavasti ajatuksen joko työpäivästä tai häiritsevät kesken arvokkaan vapaa-ajan pilaten loppupäivän. Kyllä minä prkl itse tiedän ja otan selville mitä tuotteita haluan ja tarvitsen, enkä osta mitään turhaa vain sen takia että sen saa muka-halvalla (lue: suostuessasi ostamaan markkinoidun tuotteen joudut entistä kovemman soittorumban kohteeksi ja joudut palkkaamaan etsivätoimiston irtisanoaksesi lehtitilauksen).

Muistaakseni pari kuukautta sitten luin Helsingin Sanomista ohjeistuksen suoran puhelinmarkkinoinnin estämiseen. Muistaako/tietääkö kukaan, minkälaisilla toimenpiteillä tuo onnistuu? Artikkeli taisi olla kuluttaja-osiossa (jokaviikkoinen teemasivu), googlaamalla en ko. artikkelia löydä.

Kommentit (5)

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Aslakin vastaus on vakituinen kaikille nuille, antaa tulla vaan niitä lehtijä, mutta en maksa niistä mitään.
Lähettäkkää vaikka kaikki ryysynnä tänne , on niille käyttöä, mutta en mithän maksa.

Jollekki tietosanakirjakauppijhalle sanoin , anna tulla vaan vaikka koko tietosanakirjasto, mutta en maksa siittä senttiäkään.
Jaa vishin on tieto menny perille, kuukaushin ei ole mithän kaupattu.
Eikä postissa ole mainoskirjheitä tullu, ko postitin siinä ei kuoressa kuukausia kerätyt mainokset takasin, vuoronperhän
useammalla "ruikuttajalle."
Pirkele että onki ollu siinäsuhthessa hiljanen syksy.

Vierailija
Olbe
Kaji

Loistavaa, kiitos. Tämän ketjun voikin sitten lukita [/quote]
Eikä ole järin loistavaa edes tuo Robinson-rekisteri: kolme vuotta voimassa ja maksaakin kaiken lisäksi. Helpointa on tosiaan henkilötietolain perusteella kieltää yrityksiä soittelemasta enää ikinä, tosin tämä on yrityskohtainen kielto.

Itse tallennan soittajien numerot kielettyjen listalle, niin ei tarvitse kuulla edes puhelimen sointia.

Uusimmat

Suosituimmat