Kuusi annosta alkoholijuomaa

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Kuusi annosta voi nauttia klo. 18 ja 24 välisenä aikana huomaamatta aamulla olotilassa heikkoutta. Tässä oletamme että yöuni alka klo 24 ja päätty klo 7. Jos aikoo nauttia seitsemän annosta, tulee nautinta aloittaa n. kaksi tuntia aiemmin. Eli saman verran kuin yhden annoksen palaminen elimistössä kestää. Viisi annosta voi nauttia haittavaikutuksitta miten päin vain. Olettaen edelleen yöunen olevan saman.

Ei mulla tällä kertaa muuta. Ajattelin vain ilmoittaa. Nämä ovat mielenkiintoisia asioita.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija
tiäremiäs
ITELÄ MENEE TAJU JO 6 ANNOKSESTA.

Onhan tuo mahdollista. Jehovamimmikin on kahdesta sinisestä enkelistä selällään.

Vierailija
Pubi
tiäremiäs

Onhan tuo mahdollista. Jehovamimmikin on kahdesta sinisestä enkelistä selällään.

Ka, Pubikin on alkanut uskoa enkeleihin.

Vierailija
Mummo
Pubi
tiäremiäs

Ka, Pubikin on alkanut uskoa enkeleihin.

Auts! Toivottavasti en identifioidu Päivi Räsäseen.

Vierailija

Pitäsköhän joskus kokeilla sikspäkkiä. Tähän asti elämässäni olen nauttinut <1 annosta alkoholijuomaa.

No en kokeile.

asdf
Seuraa 
Viestejä11064
Liittynyt16.3.2005
Olli V
Pitäsköhän joskus kokeilla sikspäkkiä. Tähän asti elämässäni olen nauttinut <1 annosta alkoholijuomaa.

No en kokeile.

Hullu.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008
Pubi
tiäremiäs

Multapas menee henki eli alkaa näkyä enkeleitä. Meikäläisen tapauksessa niillä on kyllä luultavasti nahkasiivet.

Nuorena heitin huiviin kolmen vartin Silver ginin illassa, enkä ollut aamulla moksiskaan. Nyt on yks kalja liikaa, että nnin ne synnit kostetaan jo eläessä. Olis niin mukavaa olla kunnolla päissään.

asdf
Seuraa 
Viestejä11064
Liittynyt16.3.2005
syytinki
Nyt on yks kalja liikaa, että nnin ne synnit kostetaan jo eläessä.

Miten yksi kalja voi olla liikaa, varsinkin, jos joskus on juonut lekan kirkasta illassa? Mitä tapahtuu, jos juot sen kaljan? Oksennus, jalat alta, vai mitä? Sillä tässä utelen, kun en ole moisesta viinapään menetyksestä koskaan kuullut.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Jos on maksa ja haima tarpeeksi sökönä, niin ei voi ottaa yhtään.

Tai jos on niin juoppo, että yhtä kaljaa seuraa poikkeuksetta toinen ja kahdestoista, niin ei voi ottaa yhtään.

asdf
Seuraa 
Viestejä11064
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Jos on maksa ja haima tarpeeksi sökönä, niin ei voi ottaa yhtään.

Niin kai. En vaan oo koskaan tuommoseen törmännyt.

Tai jos on niin juoppo, että yhtä kaljaa seuraa poikkeuksetta toinen ja kahdestoista, niin ei voi ottaa yhtään.

Tuohon olen törmännyt, liikaakin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat