Tunteeton kyynel

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Aamusella, aamutokkurassa pesin hampaita ja.. aivan tyhjästä! Kyynel, miksi?

Ei oikeastaan tuntenut mitään kyyneleeseen liittyvää sillähetkellä.. koskaan ei oo aijemmin sattunut.
Vai onks iha normaalia että erittyy _kokonaisia_ kyyneleitä kerran 17:toista vuodessa? Silmät nyt saattaa kostua vaikka mistä mut, toi on harvinaista.

Kommentit (7)

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Vaatiiko ihmisen biologia sontakuorman tyhjentämistä? , kun ihminen on tavallaan "sidottu" palvelemaan yhteisöä työvuoroissa yms. (Sontakuorma purkautuu sitten ryypätessä, ihminen uskaltaa hieman pellehtiä vapaammin eikä tarvitse olla niin virallinen)

Kirkoissahan yleensä käydän heittämässä aivosonnat päästään, että jaksaa taas bailata työpaikoillaan arjen aherruksessa? Miksi ihmiset käyvät psykologeilla, miksi heitä ahdistaa? Roimivatko he sontaa pois tarpeeksi yltään? vai keräävät sitä jatkuvasti vain sisäänpäin?

Hyvin polkee.

Vierailija

Mä en tarvi viinaa vapautuakseni "arjen säännöksistä".

Ei oo kyllä tullu pitkiin aikoihin murehdittua mitään ihan itkun kanssa, voiko ne sit iskeä tommosena just yhden kyyneleen verran takaisin? o_O en jaksais uskoa tuohon.

Aiheesta EHKÄ poiketen kommentoin tuohon senverran että kukaan ihminen ei ole kone joka elää pelkästä rahasta ja työstä. Henkistäkin puolta tarvitaan, pitkäjänteistä semmosta.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Mandix
Aamusella, aamutokkurassa pesin hampaita ja.. aivan tyhjästä! Kyynel, miksi?

Ei oikeastaan tuntenut mitään kyyneleeseen liittyvää sillähetkellä.. koskaan ei oo aijemmin sattunut.
Vai onks iha normaalia että erittyy _kokonaisia_ kyyneleitä kerran 17:toista vuodessa? Silmät nyt saattaa kostua vaikka mistä mut, toi on harvinaista.

Mulla alkaa vuotamaan silmät tosi herkästi kokoajan. Kuivumisen takia tai muuten vain. Esim. Haukottamalla aika isosti mulla tulee tipat silmille. Aika rasittavaa kyllä kun silmät vuotaa ihan jokapaikassa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
fenomenologi
Mandix
No kyllä mullaki kostua saattaa,

Se on yleistä naisilla jonkun ärsykkeen seurauksena.

Oonki taiteilija (%

Uusimmat

Suosituimmat