Sininen omega.. että siis mitä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.biotechpharma.eu/kampanje/?k ... 402&lan=fi

Täällä mainostaa nyt joku sinistä omegaa.. ja mulla jotenkin hyppäs taas yli hilseen että mitäköhän toikin ny on?

Voista sanottiin ennen että paranee näkö kun syä oikeeta voita. Siis eläinrasvaa.
Mun ymmärtääkseni proteiinit liittyy näihin juttuihin ja kait siksi jopa Afrikassa on polleeta omistaa lehmiä ja syödä rasvaa ja lihaa. Vettä siellä ei ole eikä järviä liioin. Kalassako jotenkin olis enemmän soluja petraavia aineita?

Vai onko koko jutussa mitään perää?
Eikö kasvisrasvat ole toisaalta terveellisempiä?

Mitä sanoo kemistit ja fyysikot?
Tässä on tavallinen kuluttaja aivan pyörällä päästään kun jo värejäkin ilmestyy mukaan.. mitä sekin meinaa?
Jotain sähköö vai?

---
lis.
Ei hitsi.. luin tarkemmin.. mustikkaa olis mukana..

Voinääsnääs.. yksi mustikka päivässä kera tipan öljyä..

Kun laittaa mätitahnaa leivälle ja syö oikeita mustikoita jälkkäriksi niin eikö sellainen ole terveellisempää. Tuo pillerismi on selvää kusetusta!

Kommentit (2)

Vierailija
Pönni
Kun laittaa mätitahnaa leivälle ja syö oikeita mustikoita jälkkäriksi niin eikö sellainen ole terveellisempää. Tuo pillerismi on selvää kusetusta!

Hyss... elä pilaa poikien liikeideaa.

Vierailija
Olli V
Hyss... elä pilaa poikien liikeideaa.

Hupsuilta mummoilta vievät viimeiset ruokarahat..

Tyhjän saa pyytämättäkin.
Mä menin joskus tilaamaan jotain "nutri" omegapilsuja kun niistä on vouhotettu, tai.. Tolonen on vouhottanut että ne auttaa autismiin.. Ja siitä firmasta ei meinannut päästä eroon. Ihan ootanan kalliita pikkupampuloita, tippa öljyä. En minä mikään miniatyyrikääpiö ole.
Aloin syödä oikeeta voita, halvempaa ja niin pirun hyvää! *NAM!* eihän sitä koko kilon pakettia tarvitse päivässä syödä..

Huijaustahan tuo pillerismi on.
Älkää ostako hyvät ihmiset.Rahat voi laittaa vaikka kehitysapuun tai sit vois kieltäytyä palkankorotuksesta tai olla pyytämättä sitä jos ei muuhun osaa kuluttaa kuin ostamalla lisää peilejä ja pillereitä.
Pöh..

Uusimmat

Suosituimmat