Ärsyttääkö puhelinmyyjät?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minua ei henk.koht. ärsytä. Ihmetyttääkin välillä miksi myyjät on niin vihattuja.
Ennemminkin kunnioitan, että niin huonolla palkalla jaksaa kuunnella koko päivän haukkumista.

Kuulin huhun että joissakin puh.myyntifirmoissa teetetään ilmaista työtä myyjillä
Esim. Edellisen kuun palkka maksetaan 17 päivä, mutta palkkaa ei makseta jos ei ole työsopimus voimassa.
Eli joudut tekemään 17 päivää työtä että saat viimekuun palkan. Otat lopputilin, niin et saa palkkaa niistä 17 päivän myynneistä.

Voiko tämä olla mahdollista tai edes LAILLISTA?

Kommentit (3)

Vierailija

Puhelinbisnesyrityksiä on useita. Peruspalkka ei päätä huimaa, alle kympin tunnilta. Mutta provikoita mitä sitten saa vaikka lehden tilauksesta, niistä kertyykin jo isompi summa.

Voi kasautua jopa 3000 e palkkaa kuussa, jos hyvin osaa puhua. Ei paha palkka siihen nähden, ettei työ vaadi mitään tutkintoa.

Nuo huhut on juurikin huhuja. Epäilen vahvasti todenperäisyyttä.

Vierailija

Olisi parempi niinpäin, että sitten soittaisivat, jos olisin itse listautunut jollekin soittolistalle. Eli jos olisin kiinnostunut saamaan tietoa vaikka käytetyistä autoista, antaisin hakuehdot ja kun sopiva löytyy niin minulle soitettaisiin että tuletko katsomaan. Mutta eihän voida mitenkään olettaa, että kärsivällisyyteni riittäisi kaiken maailman myyjien soitteloihin.

Uusimmat

Suosituimmat