Sa-int

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tervehdys kaikille

Mielestäni inttiin pitää mennä, se kasvattaa,kasvatti ainakin minua. Kasvatti inhomaan aseita auttoi ymmärtämään niiden järjettömän tuhovoiman.

Kun tuvassa on jätkiä, tulee väistämättä ongelmia, kaikki ei sovi yhteen. Ne vaan pitää ylittää.

Mikä helevetti, on et nää nyky nuorisot ei selviä mistään( itse 40v ) että pitäis auttaa.

Sain ampua kaikilla Suomen armeijan aseilla ihan riittävästi. Pistoolista, pystykorvaan, wanhalla suomikonepistoolilla ja vielä Brittien Stenit ja ihan kaiken. Kallioon m-heksogeeniä ja pax halki.. Sitten riemu jatkui dynamiitin heitolla. Koko viikon.

Aivan järjetön aseiden ihailu on huolestuttavaa.

Mielestäni kouluihin pitäisi laittaa metallin paljastimet oville ja vartijat kattomaan, ettei kukaan hörhöile.

Ja ase lupien saantiin, edellytyksenä psykiatrin tutkimus. Ehdottomasti.

Eihän lentäjäksikään pääse, ellet ole sellainen, joka kykenee siihen Ja ne käy läpi kovat testit..

Perkeleen hullut, rauhoittukaa viimeistään nyt...

Kommentit (14)

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006
Nostromo
Tervehdys kaikille

Mielestäni inttiin pitää mennä, se kasvattaa,kasvatti ainakin minua. Kasvatti inhomaan aseita auttoi ymmärtämään niiden järjettömän tuhovoiman.

Kun tuvassa on jätkiä, tulee väistämättä ongelmia, kaikki ei sovi yhteen. Ne vaan pitää ylittää.

Mikä helevetti, on et nää nyky nuorisot ei selviä mistään( itse 40v ) että pitäis auttaa.

Sain ampua kaikilla Suomen armeijan aseilla ihan riittävästi. Pistoolista, pystykorvaan, wanhalla suomikonepistoolilla ja vielä Brittien Stenit ja ihan kaiken. Kallioon m-heksogeeniä ja pax halki.. Sitten riemu jatkui dynamiitin heitolla. Koko viikon.

Mielestäni kouluihin pitäisi laittaa metallin paljastimet oville ja vartijat kattomaan, ettei kukaan hörhöile.

Eihän lentäjäksikään pääse, ellet ole sellainen, joka kykenee siihen Ja ne käy läpi kovat testit..

Nostromolla nuo mielialat näyttävät heittelevän aika rajusti, jopa yhden kirjoituksen sisällä.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Nostromo
Tervehdys kaikille

Intistä karsitaan väkeä pois, koska reservejä pitää pienentää.

Säästötoimenpide kysymyksessä.

Aseiden ihailu ei ole mitenkään huolestuttavaa, lähinä ihmiset harrastavat urheiluammuntaa.

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006
tiäremiäs
Iteä ei ainakaan päästetty sinne, olisin halunut ampua rynnäkkökiväärillä.

Minä alokkaana luulin rynchesterillä ampumisen olevan paljon hienompaa kuin se lopulta oli. Eihän se edes potkaise. Aluksi en ollut edes varma, olinko laukaissut koko asetta. Naurettavaa. Pitäisi siirtyä 14,5 kaliiperiin, sen ainakin huomaa. Venäläiset osaavat.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Toope
tiäremiäs

Minä alokkaana luulin rynchesterillä ampumisen olevan paljon hienompaa kuin se lopulta oli. Eihän se edes potkaise. Aluksi en ollut edes varma, olinko laukaissut koko asetta. Naurettavaa. Pitäisi siirtyä 14,5 kaliiperiin, sen ainakin huomaa. Venäläiset osaavat.

hyvä harrastus on jos tarkkuutta ampuu. Ei kai se muuten hirveen vaikeeta ja vaarallista olekkaan. Aseiden vaaralliseksi hypettäminen on vain jonkinnäköisten hysteeristen ihmisten juttuja.

Vierailija
Nostromo

Meinaatko nyt, että kaikkien aselupaa hakevien pitäisi käydä läpi samat testit kuin lentäjien?

Olen samaa mieltä siitä, että uutta aselupaa hakevien olisi läpäistävä psykologin haastattelu ja jonkinlainen lyhyehkö profilointi. Ja eikös sellainen määräys juuri tullutkin. Ainoa ongelma lienee, että siihen riittää kenen tahansa takahikiä lääkärin lausunto, ja voin kuvitella, kun asiakkaista ei ole jonoksi saakka tai "potilas" on naapurin äijän penska, niin ei ole kovinkaan paljosta lääkkärinlausunnon kirjoittaminen kiinni...

Enkä oikein jaksa uskoa, että finninaamainen "aina poliisiksi halunnut, mutta koskaan ei päässyt" securitaksen rimpula lelupoliisi siellä ovella mitään auttaisi. Ennemminkin pelkäisin että milloin se sekoaa ja alkaa ruikkia pippurisumutetta kaikkien kasvoille... huoh...
VANHEMMILLE VASTUU!!

Lasten sosiaalityölle lisää rahaa, huostaan otto helpommaksi PLUS huostaanotetuiden adoptointi ylipäätänsä mahdolliseksi. Ja alkoholisti vanhemmille YKSI ainoa mahdollisuus ja sitten lapsi pois!
JOS VIINA KIINNOSTAA ENEMMÄN KUIN LAPSI NIIN EI VANHEMPI TÄTÄ LASTAAN ANSAITSE!

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008

Mä haluan Emman.

Mielestäni kaikille yli 50 v. pitäis antaa Emma valtion puolesta ynnä patruunat sekä tietenkin lupa käyttää sitä harkinnan mukaan.

Vierailija
Toope

Niin, sen huomaa siitä kun olkapää nyrjähtää sijoiltaan. Mitäpä väliä sillä on tunteeko ampuja potkua, pääasia on että kohde tuntee. Ja niiden Vanjojen ase on kaliiperia 5.52, eli vielä vähemmän ne sitä potkua tuntee. Tuo 14,5 mm kaliiperi on käytössä joissain itäeuroopan armeijoissa raskaana konekiväärinä, kiinteällä jalustalla (eli ei toivoa ampua jalkamiehenä.

Tämä kaikki siis siltä varalta, että et vitsaillut.

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006
jpv
Ja niiden Vanjojen ase on kaliiperia 5.52, eli vielä vähemmän ne sitä potkua tuntee. Tuo 14,5 mm kaliiperi on käytössä joissain itäeuroopan armeijoissa raskaana konekiväärinä, kiinteällä jalustalla (eli ei toivoa ampua jalkamiehenä.

Tämä kaikki siis siltä varalta, että et vitsaillut.

Vitsailinhan minä vähän.

Eikös venäläisten kaliiberi ole kuitenkin 5.45 rynnäreissä? Sinänsä pidän tuota 14,5 kaliiperia aika miehekkäänä. Tankeissa ja it:ssä kai niitä on lähinnä käytetty.

Vierailija
tiäremiäs

"Minä tykkään ampua ihmisiä ja perustan isona kukkakaupan"... Luultavasti tällaisella kommentilla saisi armeijasta vapautuksen?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Joo ampuminen on loppujen lopuksi todella tylsää, ellei leiki..esim ammu puita katki taikka jotai leluja. Suomen armeijankin aseista puuttuu munaa..miksei kaikille lykätä jotai kunnon aseita kuten miniguneja ja liekinheittimiä..no eii tietenkää..jotai paskoja prutkupyssyjä joilla ees saa ammuttua puita rikki. Mun mielestä asekaupoissakin pitäisi myydä liekinheittimiä ja sinkoja. Niillä olisi hauska ammuskella.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Onhan noi kessit ja apilakset ihan hauskoja "käsiaseita". Mutta maanpuolustuksellisestihan on oleellista, ettei vihollinen ole sillä etäisyydellä, että jouduttaisiin käyttämään sotilaan henkilökohtaisia aseita. Tykistö. PUM!

Uusimmat

Suosituimmat