Aseet naulaan?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hesarin päivän debatti kiihotti ylivilkasta mieltäni, jotan päätin laittaa pystyyn pienen kyselyn. Eli kuinka moni tukee yleistä asevelvollisuutta sen nykyisessä muodossaan?

Itse suosittelen Suomelle erittäin läpimästi Puolan mallia!

http://news.yahoo.com/s/nm/20080910/wl_ ... nd_army_dc

Eli oma kansallinen puolustus hautaan ja siitä vaan Nato jäseneksi isännöimään Amerikkalaisia torjuntaohjuksia! Ja kun "suuri ja mahtava" lopulta romahtaa omaan mahdottomuuteensa voidaan vaan todeta että "ei se ollut meidän vika! Meidät PAKOTETTIIN! Ei me voitu SUPERVALALLE yhtään mitään "

Sitten onkin edessä Venäjän tuominen yhteiseen Eurooppalaiseen yhteisöön, jos sekopäiset ja tricker happy jenkit eivät pilaa kyseisiä suunnitelmia, tai Euroopan mamu invaasio+Kiinalainen Supervalta jo toteudu ennen sitä. Niin tai näin, en usko että noilla Suomen aikuisilla partiopojilla tekee muuta kuin komeita paraateja sotaveteraanien muistopäiväksi. Sillä kun SHIT HITS THE FAN niin silloin ei edes Suomalaisen sissin sisu auta !

Kommentit (11)

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007

Tuolla Tsar-pommilla ei ole paljoakaan tekemistä aseiden kanssa. Se on vain näyttävä räjäytys, jolla ei ole sotilaskäytössä mitään käyttöä. Paljon suurempi tuhovaikutus saadaan pudottamalla vastaava määrä pienempiä pommeja laajemmalle alueelle.

Vierailija
Tuolla Tsar-pommilla ei ole paljoakaan tekemistä aseiden kanssa. Se on vain näyttävä räjäytys, jolla ei ole sotilaskäytössä mitään käyttöä. Paljon suurempi tuhovaikutus saadaan pudottamalla vastaava määrä pienempiä pommeja laajemmalle alueelle.

Veikkaan että kuolonuhreille sillä ei ole niin paljoa väliä pudottiko "kömpelö" Venäjä heidän päälleen 10 Megatonnin ISON TUSSARIN vaiko "teknisesti edistyneempi" USA/Nato 10 yhden Megatonin tussaria, joitten räjähdysvoima siististi yhdistyy kaupungin keskustassa yhdeksi helvetilliseksi tulimereksi! Kuolema tulee sen verran nopeasti niillekin jotka eivät aivat kehä kolmosen sisällä asusta, ettet sinä juuri huomaa tätä pientä teknistä eroa !

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Miten mun pitää vastata?

Olen käynyt kääntymässä armeijassa, ja kunnoitan sitä vaihtaria että miehet voivat uhrata elämänsä edestäni.

Tämän lisäksi olen sivari, taloudellisen hyödyn takia. (10€/pv ruokarahaa joka päivältä)

Sitten tulen saamaan D-Luokituksen koska minulla on vaikeeta henkisesti, paniikkihäiriö on laukaseva tekijä, en voi istua leffassa miettimättä kokoajan kusihätää, käytävällä voin istua rennosti. Toi vika on muijille =), jos kiinnostaa!

Homous on toisinaan käynyt mielessä mutta jotenkin naisen vartalo vaan kiihottaa enemmän.

-

Vierailija

En nyt ensimmäisenä juokse "vertani vuodattamaan" mutta jos tarve vaatii... Vaikka itseänikin ajattelen niin kuitenkin pidän mielessä että pelkkiä pelinappuloita tässä ollaan, murusia astetta isommassa hommassa.

Ei tää Suomi NIIN perseestä kuiteskaan ole... (vaikka käsite Suomi on vain ulkoinen juttu, sisältä son unohdettu ja hylätty tyystin).

Mr Bauglir
Seuraa 
Viestejä1672
Liittynyt10.4.2005

Jos tuo venakko tänne yrittää niin vaatiihan se jo monisatavuotinen perinnekin että sinne mennään ja elämästähän ei selviä hengissä noin muutenkaan. Eli joo, jos asia on oikea niin juoksuhautaan vaan. Eipä sillä että mitään sotaa tulisikaan, nämä kukkahattutädit jotka maan asioista tätä nykyä päättää antautuisivat varmaan ennenkuin laukaustakaan olisi vaihdettu.

Kyllähän NATO toimisi hienosti pelotteena ja jos suurvallat alkaisivat ottaan matsia, siinä pieni Suomikin osansa saisi, liittoutuneena tai ei.
En siis ole NATOa vastaan, mutta en kannatakaan.

Oikeiston ja vasemmiston erohan on nykyisin taantumuksellisuus ja uudistusten halu.-Puuhevonen-
Verkkomedia ja Venäjän ääni ovat asiallisia ja antavat oikeata tietoa. -pinklin1-
Huumekauppaa ei säätele mikään lainsäädäntö -:)lauri

Vierailija
Rikastaja
En siis ole NATOa vastaan, mutta en kannatakaan

Mitä nyt? Eikö SUUREN JA MAHTAVAN turvatakuut kiinnosta ?

On Venäjäkin aika mahtava...

Oikeasti millään ei ole konkreettista vastusta Natolle. Kun emme ole Natossa, voi Venäjä vallata meidät (jotenkin ihmeellisesti). Jos olemme Natossa, Venäjä saisi mokomasta yrityksestä koko Naton vastaansa, joten se varmaan jättäisi väliin.

Sen sijaan Natossa päätökset tekee USA. Kun USA haluaa kansalleen hyvää, muut Nato-maiden kansat saavat auttaa sitä. Onko se sitten sen parempi kuin jäädä Venäjän jalkoihin?

Pelätessämme Venäjän mahdollisia valtausyrityksiä olemme kuitenkin vapaat USAn tahdosta. Eli pitäisin tilanteen nyt tällaisena, kuin se jo on.

Vierailija

On se nyt perkele, että Venäjällä saa olla ydinaseita, emp-aseita, neutronipommeja, kemiallisia ja biologisia aseita, mutta sen naapureilta kielletään maamiinat ja rypälepommit.

Ironista että Venäjä itse ei luovu edes maamiinoista tai rypäleaseista. Eikä mistään muustakaan, vaan nosti puolustusbudjettinsa moninkertaiseksi, 50 miljardiin euroon.

Halonen on hullu sekopää, joka pitää haastaa valtakunnan oikeuteen. Aivan kahjo ja vaarallinen sekopää. Pelottavampi kuin Hitler 1933.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Khylllä asepuollustus voisi heittää veks. Sekopäitä siellä vain tehtaillaan, eikä nykyinen malli ole mitenkään erityisen uskottava, erityisesti kun on niin lapsellinen paikka. Alaasteellakin tunsin itseni aikuisemmaksi mitä tuolla homoarmeijassa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat