Paljonko nostat?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Meneekö yli painosi jossain voimannostoliikkeessä?
Lihavuus ei ole huono asia, jos siitä huolimatta punnertaa penkistä PAINONSA nyt vähintään!
Kyykystä ja maastavedosta on mentävä paljon enemmän...

Harrastatko KEHONNAKERRUSTA vai - RAKENNUSTA? Nakerrusta on jos et saa riittävästi ravintoa, ja treenaat liian kovaa... Pienikin määrä treenausta riittävän ruoan kera on nousujohdanteista!
Tottakai suuri määrä treenausta voittaa pienen määrän treeniä, mutta silloin pitää syödä KUIN PETO!

Painonnostoista TEMPAUS on oikea SELÄNTAPPOLIIKE, jos ei tiedä tekniikkaa...

Itse nostan penkistä joitakin kymmeniä kiloja YLI oman painoni... Kyykystä menee tuplasti ja maasta lähes triplasti oma paino...

Mutta kaiken kaikkiaan, ei se jos olen syntynyt ja siitetty pimeydessä antanut minulle oikeutta TÄHÄN maailmaan syntyä erityisen komeaksi ja kookkaaksi. Seuraavaan elämään saat sen kehon, miten tämän elämäsi vietit...

Miksi väärämielisyys olisi oikeamieliseen nähden Hyvä? Kumpi on rehellisempää, sanoa: Olen syntinen vaiko olen vanhurskas... Vanhurskauden ensimmäinen oppitunti on, että olen kryntinen... Tossa nousi nyt helposti 60kg 10:llä toistolla...

Treenatkaa kun sellainen elämänvaihe tulee, että aikaa liikenee! Älyjumppaahan tämä nettikirjoittelu ainoastaan on, enkä ole kuullut että järjestä olisi paljoa hyötyä treenaukseen... Kyse on voimasta: Mille sanot ei, mille kyllä ja sanotko lopulta ehkä?

Tulkaa USKOON, silloin saatte piirtäjät ja kuvaajat peräänne ja nostatte yhtä paljonkuin HULK ja Hämähäkkimies! Nillä on energialähde, josta lohkaista kerralla SUURIA paloja... Se jolla on annetaan, ja jolla ei ole, otetaan sekin vähä pois, mitä luuli omistavansa...

Matti Guru Halonen:"Laskekaa päivittäinen energiakulutus!"

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Penkistä suhteessa vähiten (n. 1,5 krt oma paino), mutta kyllähän muissa voimannostoliikkeissä luulisi menevän reilusti yli oman painon kenellä tahansa? Jos siis painaa alle 150 kg.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Voi olla kohmeessa kunto kun en ole treenannut useaan vuoteen, mutta kyllämää ainakin sen 50 kiloo jaksan nostaa. PS. Miksei armeijassaa oo enää mottisäkkiä?

Ouch..satutin ranteeni ku istuin niiden päällä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Tavallisesti 140 Ekeä kerralla.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
NanoNuudeli
Penkistä menee 140kg tällä hetkellä ja oma paino on 95kg Edit: sen verran vielä, että olen 196cm
Vierailija

Noniin jätkät.. harmi että mä vedän tässäkin pidemmän korren. Löytyy nimittän aika montakin todistajaa sille että nuoremapana nostin liki kaksinkertaisesti oman painoni.

Harrastin tuolloin judoa ja kerran meitä opetettiin nostelemaan itseämme isompia hartioille ja ylös.
Painoin tuolloin jotain hiukan reilut viiskytkiloa ja valitsin tietenkin sen kaikkein suurimman miehen, joka nousi ihan keveästi ylös ja kykenin vielä liikkumaan ja pyörittämään häntä.

Ikää mulla oli nippanappa kolkyt.
Nyt ei enään nousis. Enkä enää edes lähtis kokeilemaankaan.

Pankista ei oo tullut nosteltua kun kortilla voi maksaa melki kaiken..
Rahapussissahan ei kantsi säilyttää rahaa. Sinne voi tunkea vaikka talouspaprua tai leikkirahaa niin sen saa pulleemman näköseks sit kun lähtee iskeen naisia tai härnään muita miehiä tai muuten on tarvetta isotella.
Mun ei tarvii..

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Palomiesotteella saan ehkä säkällä hilattua oman painoiseni kaverin olalle, reppuselässä menee oma paino ainaki. Penkistä oon kerran kokeillu n. 15 vuotiaana ja sillon meni 46 kg. Olin sillon joku päälle 170 pitkä ja painoo oli varmaan se liki 60 kg. Vois oikeestaan alottaakki jonkinmoisen voimaharjottelun...

Mistä johtuu että punnertaa jaksaa vaikka aamuun asti mutta leukoja ei saa veettyä yhtä ainutta?

Hämmentää.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Vatkain

Mistä johtuu että punnertaa jaksaa vaikka aamuun asti mutta leukoja ei saa veettyä yhtä ainutta?

Mullla on päinvastoin. ITse jaksan tehdä maksimissaan 12 punnerrusta. Sitten väsähän aina. Tosin muutaman hapenotonjälkeen voin taas vetästä sen.

Vois alottaa taas joskus punnerruksien tekeminen. Joskus tuli tehtyä painojen kanssa niitä että tulisi vähän rasitusta. 20 kiloa puntteja reppuun(ei ollu enempää) niin alko tulemaan rasitusta vähän treeneihin. Joskus vaan ei voinu aina alottaa treenaamista kun ranteisiin alko sattumaan jo ekasta punnerruksesta. Mulla ei meinaa mitenkään paksu toi ranne ole, siis luineen päivineen.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

No niin.. mainittakoon nyt sitten etten mä penkistä ole saanut nousemaan itseäni enempää, en paljon mitään. Se oli ihan eri juttu judossa nostaa painava ihminen hartioilleen. Eikä mies siis kieppunut käsieni varassa ja kun pyöritin, pyörin itse mukana.. Ei siihen kait mitään ihmeellistä liittynyt, tekniikkajuttu. Voimien keskittämistä ja keskittymistä.
En mä mikään väkivahva ole.. kaukana siitä.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Vatkain

Mullla on päinvastoin. ITse jaksan tehdä maksimissaan 12 punnerrusta. Sitten väsähän aina. Tosin muutaman hapenotonjälkeen voin taas vetästä sen.

Mutta leukoja menee vaikka aamuun asti?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat