Tutkittu juttu. Keskiverto palstalainen on... !?!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Yhteenvetoja ja keskustelua päättyneistä ”Keskiverto palstalainen” kyselyn vastausten tuloksista.

Arvo tai ammatti

Opiskelija 50
Työläinen 35
Akateeminen loppututkinto 32
Jokin muu 20
Yrittäjä 10
Saa sosiaalista perusturvaa (Kela/kunta) 10
Työnjohtotehtävissä 8
Eläkeläinen 7
Saa työttömyyskorvausta 5
Arvoa ja ammattia ei ole 5
Ääniä yhteensä : 182

Minkä ikäinen olet?

21 - 25 v. 28
26 - 30 v. 22
15 - 20v. 21
31 - 35 v. 19
36 - 40 v. 11
51 - 55 v. 7
56 -60 v. 7
41 - 45 v. 6
46 - 50 v. 2
61 -101 v. 2
Ääniä yhteensä : 125

Sukupuoli

Mies 89
Nainen 22
Ääniä yhteensä 111

Aviosääty

Naimaton 71
Naimisissa 19
Avoliitossa 18
Ääniä yhteensä 110

Kaupunkilainen / maalainen

Kaupunkilainen 83
Maalainen 22
Ääniä yhteensä 105

Ruokatottumus

Kaikkiruokainen 88
Luomuruokaa kun on mahdollista 14
Vegetaristi 6
Ääniä yhteensä 108

Yllä olevan materiaalin mukaan keskiverto palstalainen on 21 - 25 vuotias miesopiskelija, joka on naimaton ja asuu kaupungissa.
Lisäksi hän on kaikkiruokainen.

"Tutkimus" jatkuu...

Sivut

Kommentit (75)

Vierailija

Seuraavaan yhteenvetoon voisit laittaa tuon iän kuitenkin ikäjärjestykseen, silloin se on kertalukemalla selvä.

Muuten ihan mielenkiintoisia tuloksia.

Pitäiskö noihin vastata itsekin. Yleensä en ole mihinkään äänestyksiin osallistunut... kahtellaan.

Vierailija
Kamala
Jos osaat niin tee jotain hienoja diagrammeja näistä tuloksista.
Voin yrittää tehdä Excelillä piirakkakuvioita tänne ja myös nettisivunkin marketinkin teksteineen, mutta jos vain saan luvan. Turha sitä on monen ottaa siitä vastuuta.

Mielenkiintoista yhteenvetoa kylläkin. Onneksi tutkimus on vielä kesken

Vierailija
Lassi
Kamala
Jos osaat niin tee jotain hienoja diagrammeja näistä tuloksista.
Voin yrittää tehdä Excelillä piirakkakuvioita tänne ja myös nettisivunkin marketinkin teksteineen, mutta jos vain saan luvan. Turha sitä on monen ottaa siitä vastuuta.

Mielenkiintoista yhteenvetoa kylläkin. Onneksi tutkimus on vielä kesken

Excelillä pienen perehtymisen jälkeen melkein kuka vaan osaisi tehdä noista piirakkakuviot. Mutta osaisitko Lassi ammattimiehenä tehdä äänestystulosten mukaan automaattisesti päivittyvät piirakat?

Vierailija

Phony:
"Seuraavaan yhteenvetoon voisit laittaa tuon iän kuitenkin ikäjärjestykseen, silloin se on kertalukemalla selvä."

Laitoin aiheiden vastauksien tulokset alenevaan järjestykseen. Sen vuoksi iän ikäjärjestys on tuollainen kun on.

Lassi:
"Voin yrittää tehdä Excelillä piirakkakuvioita tänne ja myös nettisivunkin marketinkin teksteineen, mutta jos vain saan luvan. Turha sitä on monen ottaa siitä vastuuta.
Mielenkiintoista yhteenvetoa kylläkin. Onneksi tutkimus on vielä kesken "

Tokkiinsa saat varsinkin kun kuvien, kuvioiden ja käppyröiden tälle foorumillemme tuontia en hallitse.

Vierailija
anomalia
Excelillä pienen perehtymisen jälkeen melkein kuka vaan osaisi tehdä noista piirakkakuviot. Mutta osaisitko Lassi ammattimiehenä tehdä äänestystulosten mukaan automaattisesti päivittyvät piirakat?

Se vaatii tietokannan ja kytkennät tämän foorumin tietokantaan. Ei tule onnistumaan mun taidoilla. Heh. Vaatis aikamoiset järjestelmät, jos linkitettäis yhteen tiede ja mun palvelimet. Eipä maksa vaivaa moinen
Jos itse pystyt, niin mielenkiinnolla näkisin sen. Ei sitten mitään käsinmuunneltua "automaattipäivitystä".

Jos laittaisin noita äänestyksiä omalle palvelimelleni, niin sitten OK. Mutta silloin jo olemassa oleva kokonaisuus särkyisi.

Vierailija
markent
Laitoin aiheiden vastauksien tulokset alenevaan järjestykseen. Sen vuoksi iän ikäjärjestys on tuollainen kun on.

Toki tuon huomasin, mutta minusta iän kohdalla toimii paremmin kuitenkin ikäjärjestys.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mun mielestä taas lukumäärä järjestys on parempi tuossa ikäjututssa, eli se on iha hyvä.

Itse tykkään kanssa tehä noita pylväs ja piirakka kuvia.

Noista monesta saisi kyllä ihan hyvän piirakan, kun on niin vähän vaihtoehtoja niissä. Paitsi iästä ja ammattikyselystä tulis täysi soppa vaan siitä ja niihin sopii paremmin pylväät tai pisteviivat.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
Lassi
anomalia

Se vaatii tietokannan ja kytkennät tämän foorumin tietokantaan. Ei tule onnistumaan mun taidoilla. Heh. Vaatis aikamoiset järjestelmät, jos linkitettäis yhteen tiede ja mun palvelimet. Eipä maksa vaivaa moinen
Jos itse pystyt, niin mielenkiinnolla näkisin sen. Ei sitten mitään käsinmuunneltua "automaattipäivitystä".

Ei onnistu minulta. Oman nörttiytymiseni painopiste on ihan muualla kuin tietokoneissa.

Vierailija
markent
Tokkiinsa saat varsinkin kun kuvien, kuvioiden ja käppyröiden tälle foorumillemme tuontia en hallitse.

Kokeilin nyt ihan luonnoksena tällein nähdäkseni oman ikäasemani tässä yhteisössä.

Karmeeta. Huomaan olevani tuolla vasemmalla ylhäällä siellä tumman sinisen osion ikäluokkaa. En laittanut nimimerkkimääriä lohkoille, koska se ei ole oleellista. Kokonaisuus on.

markent. Tää on vaarallista käyttäjäprofilointia. Tiede-lehti ja muutkin tahot saavat erittäin arvokasta käytäjätietoa. Hyymmm. Siksipä tuonkin leimasin jo sulle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat