Inhottava video !

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kommentit (8)

Vierailija

[size=85:5t0ar2cb]voisiko joku selittää, mitä inhottavaa tuossa oli hölmön musiikin lisäksi[/size:5t0ar2cb]

asdf
Seuraa 
Viestejä11064
Liittynyt16.3.2005

No onhan toi vähän niinkun Rick Astley in the land of the undead tai jotain vastaavaa. Rick Astley on acid, huonolla tripillä.

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Negatiivikuva, mikäli oikein ymmärrän. En nähnyt siinä mitään varsinaisesti inhottavaa eikä sen kammottavampaa, kuin mitä vaikkapa TV:n rikossarjoissa näkee jatkuvasti.
Oliko siinä jokin piiloetovuus, jota minä en havainnut?

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Minua jaksaa jatkuvasti kummastuttaa se, kuka viitsii katsella tuommoisia visuaalisia tuotoksia. Yleensä niiden näkeminen herättää inhoa, närkästystä ja kauhuakin. Katsojan mieleen nousevat tunteet vaihdellevat myös sen mukaan, esitetäänkö ällötys tai kammotus pienenä osana fiktiivistä tai dokumentaarista tuotosta vai olettaako tekijä etovan aineiston olevan aikaansaannoksensa itse tarkoitus tai pääosa. Kammottavan - tai vaikkapa inhorealistisen - tuotoksen katsojassaan herättämiin tunteisiin vaikuttaa myös se, millainen näkemys kyseiseen esittämäänsä aineistoon tekijällä vaikuttaa olevan - toisin kirjoittaen, millaisin viitekehyksin teos/tekele on luotu.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Piru Naiseksi
Minua jaksaa jatkuvasti kummastuttaa se, kuka viitsii katsella tuommoisia visuaalisia tuotoksia. Yleensä niiden näkeminen herättää inhoa, närkästystä ja kauhuakin. Katsojan mieleen nousevat tunteet vaihdellevat myös sen mukaan, esitetäänkö ällötys tai kammotus pienenä osana fiktiivistä tai dokumentaarista tuotosta vai olettaako tekijä etovan aineiston olevan aikaansaannoksensa itse tarkoitus tai pääosa. Kammottavan - tai vaikkapa inhorealistisen - tuotoksen katsojassaan herättämiin tunteisiin vaikuttaa myös se, millainen näkemys kyseiseen esittämäänsä aineistoon tekijällä vaikuttaa olevan - toisin kirjoittaen, millaisin viitekehyksin teos/tekele on luotu.

Niiden tunteiden takia justiinsa.

Uusimmat

Suosituimmat