Evoluution kritiikki sotkanmuna teorian näkökulmasta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

(huomaathan että tämä on parodia)

siis evoluu(seri)tion kritiikki sotkanmuna teorian näkökulmasta. Ensinäkin ei ole mitenkään uskottavaa että maailama olisi syntynyt "alkuräjähdyksessä" vaan se on syntynyt MUNAN hajotessa. Tässä todisteita:

1. Usko
2. Kalevalan moraalin täydellisyys
3. Kuoleman jälkeiset tuomiot
4. Mantereiden sirpalemainen muoto (munat hajoavat usein sirpaleiksi)
5. Maailmankaikkeuden munamainen muoto

Jos PYHÄÄN sotkanmunaan ei usko, seuraa joukkomurhia. Väärä uskoiset ovat rasisti-natseja, jotka palvovat salassa SAATANAA ja kuunteleveat "loordia". TiedeUSKOvaiset saavat KIVISEN sänggyn tuonelassa.

NYT ON TULLUT USKON UUSI AIKA

Evoluutio on huuhaata, joka perustuu pelkkiin kehäpäätelmiin.
Evoluution kannattajat usein myös masturboivat ja kannattavat pedofiliaa ja fasismia.

Tiesitteköte muuten että ruotsi on 666?
katsokaa:
AA.KO.HU.LÖ.HY = OI.UH.KO.HU
RE.UE.OE.TS.IE = KU.KU.KU
RUOTSI GFYDG.GHG.HGJ.JHK = GEGUAF FKODFK (= 645 hepreaksi)
645 + 25 (Ilmestyskirjan lukujen määrä +3) = 666
eli RUOTSI = 666

OTA SYDÄMMEESI JEESUS.... hups siis VÄINÄMÖINEN. MINÄ OLEN jUMALAN SANANSAATTAJA. VÄINÄMÖINEN PALAA 2012.21.12, (20 + 12 + 21 +12 = 666!)KOSKA TUO LUKU NÄYTTÄÄ HASSULTA JA SE ON MAIJJA KALENTERISSA.

Pii on myös saatana. lukekaapa piitä vain tarpeeksi niin tulee vastaan 666. jUMALA TEKI NIIN ETTEI HALKAISIJASTA VOISI SAADA KEHÄÄ. SE ON SYNTIÄ. jUMALA LOI ATOMIN PIENIMMÄKSI, EIKÄ SITÄ SAA HALKAISTA!!!. Nollalla jakaminen on myös kiellettyä.

VIRALLISISSA ÄLYKKYYS TESTISSÄ OLEN SAANU YLI 220 PISETTTÄ

Kommentit (1)

Vierailija
Viisas

4. Mantereiden sirpalemainen muoto (munat hajoavat usein sirpaleiksi)

Haluaisin tuoda esille mannerten muodostumiseen liittyvän, kenties tärkeän seikan:

Kaavio

Uusimmat

Suosituimmat