Tiivis foorumi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli miten tiivis tää porukka täälä yleensä on? Onko tietyt henkilöt tulleet jo tutuksi? Onko jonkunlaiset mielikuvat tulleet joistain? Mä en oo oikee muista saanu personallisuutta irti, kuin tuosta CE-hyväksytty heebost joka triidien perusteella on koominen.

Kommentit (8)

Vierailija

Aika tiivis kantajengi tänne on muodostunut, mutta porukka vaihtuu aina jonkin verran.

Vanhimmat palstailijat kirjoittivat jo ennen foorumiuudistusta useiden vuosien ajan. Mielestäni trollien ja vihakirjoittajien määrä on viime vuosina lisääntynyt ja moni konkareista on kyllästynyt ja häipynyt. Jotkut meistä tuntevat jo IRL, mutta aina uusia hyviä kirjoittajia otetaan porukkaan mielihyvin.

Vierailija

Joo kyllä minäkin olen jonkunlaisen kuvan saanut näistä old-skool postailijoista eli keitä he siis ovat.

Sehän on nyky poortien ongelma tämä mahdoton trollien tulva.

Huih kun nyt ajattelee, että olen itsekkin tänne jo yli 100 postausta saanut tehtyä, kun aluksi ihan stalker meiningil rekkasin.

Vierailija

Turhaksi snobbailuksi menisi, jos me paskanjauhajat lopettaisimme täällä hyörimisen.

Trolliksi mä tänne tulin. Ja varmastikin mut äänestettäis ulos aika pian, jos täällä järjestettäis tositeeveetyyliset pudottajaiset.

Tänne kirjoittelee hienoja ihmisiä. Onneksi kaikki eivät ole niin kuin minä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
CE-hyväksytty
Ihan pelleilyksi on mennyt. Ei täällä ole enää muita asiallisia kirjoittajia kuin Pönni.

Älä naurata.. Pönni aina kijrottaa ihan mitä sattuu. Lauseen tai kaksi siitä aiheesta, sitten se alkaa kirjoittelemaan sivutolkulla ties mitä legendaa mikä ei liity aiheeseen millään tavalla.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Mummo
Jotkut meistä tuntevat jo IRL, mutta aina uusia hyviä kirjoittajia otetaan porukkaan mielihyvin.

Mikä irl? Irc galleria? irc chat ?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat