Paljastakaa jotain itsestännne!>tutustumisleikki<

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Oheisessa kuvassa voi nähdä miespuolisen Ruotsalaisen statistin juokseminen oikealta lumiukon taakse, näin kun Abba ei enää ole suosiossa ja se ei herätä kateutta voin häpeleilemättä sanoa että olen oikeasti Ruotsin Suomalainen mies, elänyt nuoruutensa 1970-luvulla.

-

Sivut

Kommentit (380)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Tässä on sosiaaliturvatunnukseni koodattuna modifioidulla "enigma"-simulaattorillani (aperiodiset roottorit, 256 merkin aakkosto ja STT n. 300Kb:n viestin lopussa ja avain minun tiedossani): z)\0177aX/006/$E'.

Saa käyttää vapaasti

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

syytinki
Seuraa 
Viestejä8913
Liittynyt18.8.2008

Minä en käytä deoranttia muuta kuin itsenäisyyspäivän juhlissa pressan linnassa. Muulloin käytän sukkia.

Ei juhlapäivinä, vanha pesemätön sukka kainalossa poistaa tehokkaasti kainalohien.

Siitä on muutakin hyötyä. Kun tarpeeksi kaun on sukka mehustunut, voi sillä kalastaa. Pikkusen hiekkaa painoksi ja siiman päässä veteen. Alkaa kalaa nousta pintaan vatsa pystyssä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat