Ulkokäymälöiden psykologinen vaikutus.

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Minua todellakin ärsyttää kun isoissa kaupungeissa ei löydä vessoja mistään. Saa ravata kilometri tolkulla ennenkuin löytää jonkun yhden hikisen vessan mihin hyväkuin mahtuu ja saa vielä maksaa sen käytöstä.

Tuo laskee älyttömästi moraalia kun ei tiedä että milloinka seuraavan kerran vessaan pääsee kun voi olla ettei vessaa satukkaan löytymään kun ne harvatkin vessat voivat olla varattuja. Miksei käymälöitä osteta lisää? Olisi kaupungeilta halpa investointi ja nostaisi yleistä viihtyvyyttä. Voin kuvitella miten tuskaisaa kaupunkireissut on sellaisille aikuisille joilla on pidätysongelmia tai lasten kanssa kulkevat perheet.

Yksi vessa maksaisi varmaan 1000 euroa asennuksineen. Ei ole niin kallis investointi.

Itseäni ainakin jännittää kovatsikkin että sattuuko löytämään jonkun käymälän jos käy jossakin kauempana jossakin kaupungissa, kun ei auta se kotona käyminen jos joutuu istuksimmaan monta tuntia.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (3)

Vierailija

Julkisen käymälän hinta on yllättävän suuri, koska se kohtaa hirvittävän määrän terroria. Milloin ajattelit löytäväsi ilmaisvessasta paperia?

Pahalla paikalla vessan ylläpito maksaa tuon tonnin kuussa. Ja toki se asennuskin huomattavan paljon enemmän maksaa, kun pitää viemäri ja sähköliitokset tehdä.

Itse olen kyllä valmis maksamaan siitä, että pääsen kunnon vessassa asioimaan. Kaikkialla kun sissipaskominen ei ole sopivaa. Euro on käypä hinta suolityhjennyksestä.

Kannatan vessojen määrän lisäämistä. Miellyttävämpää on oleskella paikassa, jossa viemäröinti on kunnossa.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Tuo laskee älyttömästi moraalia kun ei tiedä että milloinka seuraavan kerran vessaan pääsee kun voi olla ettei vessaa satukkaan löytymään kun ne harvatkin vessat voivat olla varattuja.

Niin että paskominen muualle kuin vessaan johtaa moraaliseen dekadenssiin?

Älä huoli, anna mennä vain. Minä lähden esim. usein baareista ulos kuselle, kun ulkona ei tarvitse jonottaa vessaan. Hyvin harva baari oulussa sisältää tarpeeksi paljon kusitilaa suhteessa biletyspinta-alaan. Oulu on paska kaupunni, mutta paska ei tarkoita sitä, että sinä tykkäisit asua täällä.

Uusimmat

Suosituimmat