Parhaat harrastukset

Seuraa 
Viestejä8917
Liittynyt18.8.2008

Huomasin tuossa istunnolla käydessäni, että näiltä palstoilta voipi puuttua? keskustelu merkittävistä harrastuksista.

Yksi meikäläisen harrastus on työntää vessapaperiholkkeja toistensa sisään. Ennätys taitaa olla 6 - 7 kpl ja olisi varmaan enemmänkin, mutta vaimo pilaa yritykset viemällä hylsyt kartonkikeräykseen.

Sivut

Kommentit (24)

asdf
Seuraa 
Viestejä11073
Liittynyt16.3.2005

Hah! Kohtalotoveri. Itsekin olen joskus harrastanut tuota. Rulla tyhjeni, ja huomasin samalla edellisen rullan hylsyn jääneen lojuamaan lattialle puoliksi pytyn taakse. Laitoin uuden hylsyn sisään ja jätin hylsyt sen verran syrjään, etteivät heti osu silmään. En yleensä tykkää säilyttää roskia lattialla.

Jatkoin tätä jonkin aikaa, en tosin muista montako meni sisäkkäin. Luultavasti ainakin viisi. Niitä olisi ehkä helpompi työntää kerralla useampi sisään kuin aina uuden hylsyn ilmaantuessa työntää sitä edellisten sekaan.

Niin kuitenkin kävi, että vaimo oli siivotessaan heittänyt arvokkaan harrastetyöni roskiin. Hänelle ei kuulemma tullut mieleenkään, että joku voi harrastaa vessapaperirullien sisäkkäin asettelua. Mitä ihmeellistä siinä muka on?

syytinki
Seuraa 
Viestejä8917
Liittynyt18.8.2008

Muistin juuri, että oli mulla toinenkin harrastus, joka päättyi kun onnistui.

Päivähoitopaikassani oli kaks ovellista pömpeliä. Aina kun rulla tyhjeni yritin summanmutikassa heittää hylsyn oven yli lavuaarien välissä olevaan roskikseen.

Harrastukseeni kiinnitti huomiota jopa ympäröivä maailma. Televisioon en päässyt.

Vierailija

Syytinki ja asdf: Vaikuttaa siltä, että teiltä puuttuu joko mielekkäät harrastukset tai sitten todelliset ongelmat...

Vierailija

Hans Lankar:
"Syytinki ja asdf: Vaikuttaa siltä, että teiltä puuttuu joko mielekkäät harrastukset tai sitten todelliset ongelmat... "

Ekkönä ymmärrä. Tuo on sitä kuuluisaa sosiaalisesti alempaan keskiluokkaan kuluvien hillittyä pieteettistä huumoria.

Vierailija

Ehkä syytingin ja asdf:n vaimot ovat hävittäneet merkittäviä taideteoksia.

Rva de Fermat:-Mitä lappuja se Pierre on taas levitellyt ympäriinsä, mokoma sottapyyty! Uuninsytykkeiksi joutavat.

Koskaan ei voi tietää

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Nuorena keräilin viivoittimien valokopioita...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

syytinki
Seuraa 
Viestejä8917
Liittynyt18.8.2008

Jahas. Selvisihän se - noin niinkuin oheistuotteena - Mummon Ja Hans Lankarin harrastus.

Selvästi harrastavat herrasmiehille pottuilua.

Ja vastauksena kysymysluonteiseen huomautukseen, Päivähoitopaikan luonteen mukaisesti homma vain pidensi syytinkisopimuksen syntymistä. Halusivat kiduttaa (joidenkin harrastus, etenkin pomojen, puhuivat työstä, hyi) mahdollisimman pitkään.

Vierailija

Joo, erityisesti valtiolla pomot ovat erityisen saditisia. Silleen kompensoidaan yrityselämää pienempiä palkkoja.

Vai oliskohan sun pitäny heitellä sieltä eriöstä muutakin kuin vaan hylsyjä?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Pienenä lapsena (7-9 vuotiaana) keräsin kauniita vähäpukeisia naisten kuvia. Aina kuvissa naisilla piti olla kauniin pitkät hiukset että halusin sen kuvan, myöskin blondit oli suosiossa.
Mulla oli niitä sit lopulta mun vaatekomeron huoneen oven toinen puoli täynnä niitä kuvia. Se harrastus loppui siihen kun suutuin kun mun isoveli nauromulle ja ärsytti siitä mua, niin revin ne kaikki kuvat siitä ovesta ja heitin roskiin ne. Sit mä lopetin sen harrastuksen.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Seppo_Pietikainen

Arvaakohan moni mikä mahtoi muuten olla "harrastuksen" taustana? Korvataan sana nuorena sanalla "nuorempana".

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Mummo
Teekkareiden kilpailu säälittävimmästä harrastuksesta?

Voisi erittäin hyvin pitää paikkansa jos olisin ollut teekkari, mutta raa'asti, kylmästi ja musertavasti:

Zero poäng to la Fänläände! (tjms.)

Tausta on, minut huomioon ottaen, hämmentävää kyllä, aivan rationaalinen...

--
Seppo P.

Vierailija
Seppo_Pietikainen
Seppo_Pietikainen

Arvaakohan moni mikä mahtoi muuten olla "harrastuksen" taustana? Korvataan sana nuorena sanalla "nuorempana".

Mittasit kaikki vakiomitalla ja teit tilastoa kopioiden kokovirheistä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat