New York

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

New Yorkissa on vähän liian homovastaista kulttuuria.

Tulikin mieleen että miksei näitä yhdysvaltain homoja houkutella tänne pohjoismaihin, Ruotsiin ja suomeen.

Työvoimapulakin vähenisi kun saataisiin homoja tänne.

Luulisi että Yhdysvalloissa missä homokulttuuri kukoistaa, niin silti on eniten homovastaisuuttakin.

New Yorkissa on 2 miljoonaa homoa.

Kommentit (11)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Kenties tiäremiäs tarkoitti että usassa on 2 miljoonaa homoa ja lesboa.

Minustakin tänne voisi ihan hyvin niitä roudata. Ei tarvitsisi kouluttaa niinpaljoon kun köyhistä maista tulleita ihmisiä ja omaisi sentääs vähän älykkäämmät elämänarvot.

Voitaisiin saada uusia muotitalojakin tänne suomeen, niin sitä mukaan toisi suomelle vaurautta ja näkyvyyttä. Kannatan ehdottomasti tätä ajatusta!

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Olin muutama vuosi sitten viikonlopun nykissä. Piilohomoja sitten on hirveesti, jos noin paljon niitä on. Ei voi olla. Paitsi jos on joku homoparty ollu, ja hetken aikaa ollu pari miljoonaa gayta.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
tiäremiäs
8 miljoonaa ihmistä ja siitä 2 miljoona homoa ei oo paljon.

No on se aika paljon.

1/4 osa asukkaista olisi niinkuin homo.
Eli 25%.

Mistä sie ton tiedät että siellä niin paljon on niitä? Ei wikipediassa löydynnä tietoja ainakaa tosta.

Mä muistelisiisnkin että usassa olisi 10 miljoonaa homoa ja lepakkoa.
Ja 60-70% yliopisto ja lukionaisista olisi kokeillut lesbo-seksiä.

Vierailija

Voihan se olla että kumminkin homoksi itsensä kokeva ihminen ajattelee että New Yorkissa saa ihmismassaan kadoten olla ihan mitä hyvänsä, ja siten Nykiin kertyy homoja?

Homotuttuni sanoikin että kun hän täyttää 40 v(???, en ole ihan varma?) hän värjää tukkansa vihreäksi, pukeutuu oranssiin haalariin ja lähtee tallailemaan NY:n katuja.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Qadesha
Voihan se olla että kumminkin homoksi itsensä kokeva ihminen ajattelee että New Yorkissa saa ihmismassaan kadoten olla ihan mitä hyvänsä, ja siten Nykiin kertyy homoja?

Homotuttuni sanoikin että kun hän täyttää 40 v(???, en ole ihan varma?) hän värjää tukkansa vihreäksi, pukeutuu oranssiin haalariin ja lähtee tallailemaan NY:n katuja.

Joo new yorkissa voi olla kuka vaan, kun ketään ei kiinnosta että kuka olet. Siellä on niin anomyliteettiä se elämä. Pakkohan se ollakkin kun jokakadulla vilistelee jatkuvasti satoja ihmisiä. Ei sitä voi mitenkään huomioida kaikkia ihmisiä vaan sulkea ne epäihmisiksi. Hulluksihan sitä tulisi jos yrittäisi kaikkien kanssa jutella ja tuntea.

Aijaa, ajatteliko se kenties ryhtyä pelleksi?

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Qadesha

Nykissä se väki on niin värikästä, että tuollainen hukkuu sinne sekaan. Se on kokemisen arvoista kävellä muutama kadunpätkä ihmisvirrassa. Heikompaa pelottaisi.

Onhan noita haalaripukusia muuten Jyväskylänkin kaduilla bileoltoina ihan tarpeeksi. Ei tartte valtamerta ylittää jotta pääsee kaltaistensa joukkoon.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

Tuskin, vaikka minulle nyt yhtäkkiä tuleekin joku Ronald MacDonald mieleen. Tai Stephen Kingin Se.

Uusimmat

Suosituimmat