Sykkivä maailmankaikkeus ajassa nolla

Seuraa 
Viestejä107
Liittynyt18.10.2008

Tulee mieleen Einsteinin kuuluisa kuva jossa näytetään kieltä,minusta se on osuva.Tuo
teoria on tuonut mukanansa monta ongelmaa ja tuottanut nykyfysiikkaan lähes utopistisia
visioita madonreiistä ,hyperdimensioista sun muusta.Periaatteesa kaikenlaista voidaan laskea
mutta vastaako se enää normaalia järkeä.Tanssiva neito
http://nakokulma.net/arkisto/index.php?topic=15913.0 (kelaa alaspäin) on hyvä esimerkki
sykkivästä flashlight valosta.Kuvassa ei pyöri mikään vaan mieli tekee sille liikkeen .Nopeasti toistaan seuraavaa kuvaa (ennen vanhaa oli joku peli jossa räpsyteltiin vihkoa jossa joka sivulla oli hieman toinen kuva edellisestä aiheutti liikkeen mielelle).Todellisuudessa jokainen kuva edusti sen hetkistä NYT hetkeä(AIKA NOLLA).Sykkivä maailmankaikkeus samoin kuin tuo flashlight valo olisi oikein
ja mieli joka toteaa liikkeen ja siinä luonnollisesti ajan olisi psykologinen harha.

http://www.youtube.com/watch?v=WKsNraFxPwk

Kommentit (4)

Vierailija

Tavallaan joo-joo, eli siis mäkin olen kiinnostunut viimeaikoina ajasta.
Olen itse lähestytnyt aihetta, niin että olen miettinyt että voiko ajan käsittää "suurena" kokonaisuutena.
Siis sellaisena asiana jota tarkastellaan niin että tietty paikka ja aika muodostaa siitä pienen osasen, kuin solun yms.
Jos siis sitten ajatellaan kaikkia aikoja ja paikkoja joissa aika on ilmentynyt, niin siitä tulee tämä olio/kokonaisuus.
Tämä lähestymistapani tavallaan siis on melko samantyyppinen kuin sinun.

Vierailija

Ymmärtääkseni suhtis on yleisesti hyväksytty koska se antaa kohtalaisen tarkkoja vastauksia matemaattisiin ongelmiin.
Vaikka maailmankaikkeus olisikin toteutettu ajatusmaailmasi mukaan "sykkivänä", voi sitä silti kuvata suhteellisuusteorialla ilman mitään ongelmia, aivan kuten voin kuvata tutulleni tummansinistä autoa tummansiniseksi.

dreamcatcher
Seuraa 
Viestejä107
Liittynyt18.10.2008
artsi
Ymmärtääkseni suhtis on yleisesti hyväksytty koska se antaa kohtalaisen tarkkoja vastauksia matemaattisiin ongelmiin.
Vaikka maailmankaikkeus olisikin toteutettu ajatusmaailmasi mukaan "sykkivänä", voi sitä silti kuvata suhteellisuusteorialla ilman mitään ongelmia, aivan kuten voin kuvata tutulleni tummansinistä autoa tummansiniseksi.

Tanssivalle neidolle voidaan määrittää tarkka pyörimisnopeus/min.

Ottakaa sekuntikello ja laskekaa montako kierrosta neito
tekee minuutissa tai 10 minuutissa.

Todellisuudessa neito ei pyöri lainkaan eikä erityisesti
mihinkään suuntaan.

Kun menen aamulla klo 8 töihin se on psykologista aikaa ,sillä on psykologinen mitta ja kello jota pidän mukanani todistaa olevani oikeassa.

Uusimmat

Suosituimmat