Minkä ikäisenä huomasit ettet ole Jumala?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minä huomasin asian rippikoulussa.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Teini-ikäisenä, aina tuonne 17-vuotiaaksi asti kuvittelin olevani, jos en nyt jumala, ainakin maailman viisain ja tärkein yksilö. Sen jälkeen käsitykset itsestäni ovat tasaisesti rauhoittuneet...

Vierailija

Tuosta puuttui oikea vaihtoehto, mutta vastasin silti. Oikeastaan huomasin olevani jumala vasta muutama vuosi sitten.

Vierailija
mallas
Tuosta puuttui oikea vaihtoehto, mutta vastasin silti. Oikeastaan huomasin olevani jumala vasta muutama vuosi sitten.

Oletko sinä muka jumala? Jos minä en ole, niin enpä usko sinunkaan olevan.

Vierailija
anomalia
mallas

Oletko sinä muka jumala? Jos minä en ole, niin enpä usko sinunkaan olevan.

Kyllä sinäkin olet. Riippunee merkityksistä, joilla jumalan tai jumaluuden määrittelemme. Minulle ainoa jumaluus löytyy omien korvien välistä.

Vierailija

Tämä legendaarinen ketju on viimeisinä kuukausina jäänyt aivan liian vähälle huomiolle. Ihminen kun ei ole vieläkään Jumala ja kaikki ei täällä tiedä sitä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Seitsenvuotiaana aloitin hengellisen kriisin läpikäymisen, joka päättyi 17-vuotiaana. Sen jälkeen olin varma kunnes viime vuonna rupesin taas miettimään asioita uudelleen. Voi olla mahdollista että olin 17-vuotiaana väärässä. Tai sitten en. Pitää vielä pohtia asiaa.

Hämmentää.

Vierailija
asdf
Huomasin olevani jumala joskus 17-18-vuotiaana ja tajusin, etten olekaan 23- tai 24-vuotiaana.

Tuo on omani ohella oikea vastaus otsikon kysymykseen.

Odotin, että useampi olisi osannut vastata oikein.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat