Fantastic Contraption - fysiikkapeli

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hirveän hauskaa vipuvarsiin sun muuhun virityksiin liittyvää ajanvietettä, osoitteessa:
http://fantasticcontraption.com/
Vähän niinkuin tekniikkaleegoilla puuhaamista tietokoneen monitorilla. Tavoitteena siis siirtää kappaletta aloitusruudusta maaliruutuun esteiden läpi itse kasattujen vekottimien avulla. Kenttiä on parisen kymmentä.
Esimerkiksi yksi oma viritys:
http://fantasticcontraption.com/?designId=3362948

Kommentit (11)

Vierailija
Ronron
Jep hyvä peli tosiaan. Mutta minä linkitin sen ensimmäisenä tuonne jonnekin! vapaaseen sanaan.. kunnia minulle!

Dorka! Tänne se olisi pitänyt linkittää eikä minnekkään vapaaseen sanaan. Sitäpaitsi kunnia kuuluu pelin kehittäjälle!

Vierailija

Mainio peli, jolla on uudelleenpelattavuusarvoa. Haaste ei ole niinkään pelin läpäisyssä, vaan siinä, että kuinka monella eri tavalla kentät voi ratkaista. Itse pelaan samoja tasoja uudelleen ja yritän aina keksiä erilaisen ratkaisutavan.

Vierailija

Aika paljon hauskuutta saa myös selaamalla tallennettuja ratkaisuja: mukava huomata, miten täysin erilaisia luovia ratkaisuja löytyy yhteen ja samaan kenttään.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
jussipaita
Mainio peli, jolla on uudelleenpelattavuusarvoa. Haaste ei ole niinkään pelin läpäisyssä, vaan siinä, että kuinka monella eri tavalla kentät voi ratkaista. Itse pelaan samoja tasoja uudelleen ja yritän aina keksiä erilaisen ratkaisutavan.

No ei minusta tuossa pelissä uudelleenpeluu arvoa ole juurilaisinkaan. Kerran kun on selvinnyt jonkun kentän, niin aina selviää sen. Muutenkin peli puuduttaa parin kentän jälkeen toistollaan. Samalla häkkyrällä selviää yli puolet kentistä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Jorma
Seuraa 
Viestejä2350
Liittynyt27.12.2008
CE-hyväksytty
Ootteko vielä pelaillu?

Ootkos ite pelaillu.
Jos huomaat siellä harvinaisen suomalaisen eläimen, niin saatan olla se.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26853
Liittynyt16.3.2005
TERÄS NALLEPUH
No ei minusta tuossa pelissä uudelleenpeluu arvoa ole juurilaisinkaan. Kerran kun on selvinnyt jonkun kentän, niin aina selviää sen. Muutenkin peli puuduttaa parin kentän jälkeen toistollaan. Samalla häkkyrällä selviää yli puolet kentistä.

No ota aivan eri strategia. Esimerkiksi päätä ettet tee ajoneuvoa ollenkaan, vaan yrität heittää sen kuution maalialueen läpi.

Se tuossa on kyllä yksitoikkoinen piirre, että telaketjuttoman panssarivaunun kaltaisella ajoneuvolla, jossa on 4-5 vetopyörää, edessä yksi hieman ylempänä ja kolmiopalkkirunko, selvittää suurimman osan kentistä. Muutama kenttä, jossa tuo ei toimi, ovat sitten hyvinkin haasteellisia.

Uusimmat

Suosituimmat