Naisen yksityinen alue

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Totani, mä tykkään olla lähekkäin naisten kanssa. Illalla tuli kosketeltua melkein tuntematonta naikkosta. Pyysi mua sen koskettelun jälkeen kahville kanssaan. Ja kerran nuoleskellassani tyttösen käsivarsia, tämä kysyi voinko lopettaa. En voinut.

Olen lukenut, että ihmisellä on selkeä fyysinen raja jonka ylittäminen uhkaa tätä.

Raja on kokemuksieni pohjalta häilyväinen. Voiko rajaa havaita muuten kuin kokeilemalla?

Sivut

Kommentit (67)

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14021
Liittynyt23.6.2005

Millaiseen fyysiseen rajaan nyt viittaat? Toki eri kulttuureissa pidetään erilaista "hajurakoa". Esimerkiksi Saharan eteläpuolisessa Afrikassa tuntemattomat voivat tulla huohottamaan syliin eikä sitä pidetä erikoisena, siinä missä meillä päin eroa pitää olla se about puoli metriä (tms.).

Mitä tulee naisiin ja jonkin alueen ylittämisen efekteihin, kysymys on tosi hyvä, käytännöllinen ja mielenkiintoinen. Ylität vain hienovaraisesti rajan X ja olet muutoin OK - pääset iholle ja nuolemaan! ([size=85:2rg11bij]no, ehkä ei noin yksinkertaista ole[/size:2rg11bij])

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Oon pohtinut, miten saisi selville missä menee tällainen hajuraon raja. Kun selvästi jotkut häiriintyvät siitä, että menee liian pian liian lähelle.

Taannoin olosuhteiden pakosta nukkuessani kahden naisen välissä, toinen herätti minut kesken yön kun muka olin liian lähellä. Ja en edes ollut.

Vierailija
Olli V
Totani, mä tykkään olla lähekkäin naisten kanssa. Illalla tuli kosketeltua melkein tuntematonta naikkosta. Pyysi mua sen koskettelun jälkeen kahville kanssaan. Ja kerran nuoleskellassani tyttösen käsivarsia, tämä kysyi voinko lopettaa. En voinut.

Olen lukenut, että ihmisellä on selkeä fyysinen raja jonka ylittäminen uhkaa tätä.

Raja on kokemuksieni pohjalta häilyväinen. Voiko rajaa havaita muuten kuin kokeilemalla?

Miten se homma sitten jatkui kun tyttö pyysi lopettamaan ja sinä sen kuin nuolit vaan? Et kai nyt sitten sentään väkisin maannut yksintein? (Käsitin siis että tuo voinko (voitko) lopettaa tarkoitti että lopeta.)

Olen näillä palstoilla saanut vähän sellaista hajua että se tuntuu olevan miehille jotenkin muutenkin erinomaisen vaikeaa mieltää että joka akkaa ei saisikaan mennä sörkkimään, lääppimään, kiehnäämään ja pusertelemaan. Olen itse varmaan jotenkin erikoinen ihminen kun ei edes mieleenikään tulisi mennä koskettelemaan jotain ventovierasta ihmistä vain sen vuoksi että hän edustaa vastakkaista sukupuolta. Taisi se sinkkuaikakin olla aika karua, kun kaikki lääppäjäiset eli pentanquet jäivät enimmäkseen väliin ja jos tarkoitus oli harjoittaa seksiä, sitä harjoitettiin. Eikä tarvinnut miettiä että lähentelemmekö toisiamme vai emme.

Ei ole tarkoitus kuulostaa ivalliselta. Ihmettelen vain taas sivustaseuraajana ihmisten elkeitä. Ehkä jään seuraamaan tätä ketjua että opin millainen pitäisi olla, jos olisi normaali ihminen.

Niin, oma rajanihan mennee siinä jossain öpauttia metrin päässä. Sitä lähemmäs ei tule kuin kumppanini ja kissat. Ventovieraatkin kissat, toki, mutta ei ihmiset.

Vierailija

Riippuu myös tilanteesta ja henkilöistä. Jos joku ministeri lähettelee tekstiviestejä, tulee potkut. Jossain haalaribileissä satunnainen juhlija voi kiehnätä paljonkin. Asenteet vaikuttavat myös. Jos joku totinen tai jopa lievästi vihaisen näköinen mies lähentelee naista, nainen tuntee olonsa epämukavaksi. Ruokajonossa ero kaventuu puoleen metriin. Jos joku alkaa änkemään ja tuuppimaan, riippu kohteesta miten käy. Jotain agressiivista miestä ei kannata mennä tuuppimaan, etenkään jos itse ei ole nainen. Tuntuu siltä että tuuppijalle ei riitä oma tila, sillä on hirveä kiire tai että se on joku homo. Kaverukset tosin voivat olla olkapää kiinni olkapäässä ja on vaan hauska meininki päällä, mikäli esimerkiksi tila on pieni mutta ketään ei jätetä ulkopuolellekaan. Jos tilaa sitten kohta vapautuu, ei kannata jäädä roikkumaan kehenkään tai tulee "väärin"käsityksiä.

Vierailija

Kaupan kassajonossa vaikuttaa siltä että minun reviirini ei ole pyhä sen kummemmin naisille kuin miehillekään. Kummatkin survovat niitä kärryjään estottomasti takalistooni (joka ei ole mitään parkkipaikkakokoa kuitenkaan). Ikäänkuin voisin välittömästi talloa edelläni seisovan asiakkaan päälle sillä perusteella että takanani tulevalla on mukamas kiire. Kummasti se kiire vain sitten unohtuu kun on itse saanut maksettua ja pitäisi hilata se kärrynsä h...ttiin siitä muiden tieltä. Plus pentunsa joiden pitää päästä kassalle keikkumaan ja tonkimaan muiden asiakkaiden ostoksia. Ilman puhettakaan siitä että auttaisivat vanhempiaan keräämään roinansa pusseihin.

Joskus vielä saan kohtauksen ja survon niitä kärryjä päin ihmisten näköä kun ne ovat päälläni ja edessäni ja kertakaikkiaan kiusanani vaikka teen kaikkeni että olisin itse muut huomioon ottava ja toimissani ripeä.

Uskon - jälleen kerran - että saadakseen tilaa sitä on vain yksinkertaisesti otettava. Olemalla tarpeeksi äreän tai vastenmielisen näköinen. Surullista kyllä.

Vierailija
Qadesha
Et kai nyt sitten sentään väkisin maannut yksintein? (Käsitin siis että tuo voinko (voitko) lopettaa tarkoitti että lopeta.)

En mä muuta tehnyt kuin vähän nuoleskelin kaulaa ja käsiä. Julkisella paikalla vieläpä oltiin. Väkisin en mitään vaan ihan itse se neitonen hankkiutui seuraani.

Qadesha
Kaupan kassajonossa vaikuttaa siltä että minun reviirini ei ole pyhä sen kummemmin naisille kuin miehillekään.
Käytkö aina pahimpaan ruuhka-aikaan kaupassa? Mä teen ostokset iltaisin automarketissa, siellä on hyvin tilaa.

markent
Aloitus ihan hyvä, mutta tuo otsikko!?!
Oma reviiripiirini. Minulla tunnetila on määräävä tekijä.

Pohdin mikä turvavälin nimi olisi tässätapauksessa, ei oikein välähtänyt

Vierailija
Olli V

Qadesha
Kaupan kassajonossa vaikuttaa siltä että minun reviirini ei ole pyhä sen kummemmin naisille kuin miehillekään.
Käytkö aina pahimpaan ruuhka-aikaan kaupassa? Mä teen ostokset iltaisin automarketissa, siellä on hyvin tilaa.

Vaihtelevina aikoina. Mutta kovin usein tuota ahteriin liimautumista tapahtuu kuitenkin kassalla oli sitten ruuhka-aika tahi ei.

Ehkä minulla on niin ihastuttava takalisto että sitä pitää päästä mahdollisimman lähelle.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
Qadesha
Olli V

Qadesha

Vaihtelevina aikoina. Mutta kovin usein tuota ahteriin liimautumista tapahtuu kuitenkin kassalla oli sitten ruuhka-aika tahi ei.

Ehkä minulla on niin ihastuttava takalisto että sitä pitää päästä mahdollisimman lähelle.

En tiedä. Olen iso(192cm) ja kohtuullisen ruma äijä, silti jumankeutama munkin takapuolta on nipistelty kaupungin ruuhkabussissa. Ympärillä ei oo kun hajuvedeltä ällösti tuoksivia virkanaisia ja kaikki näyttää yhtä viattomilta. Silti pillukiima haisee ilmassa.höh

Kyllä mä hyväksyn mun persuksen nipistelyn jos mä saan sille jotain vastinetta, Saatana.

.

Vierailija

Mutta semmoistahan se on se flirtti juuri nimenomaan, minkä perään sivistyneimmät tahot uikuttavat että pitäisi Suomessakin olla. Annetaan ymmärtää mutta ei ymmärretä antaa.

Itte en järin piittaa kiusaamisesta, suora peli on paras peli. Otetaan tai sitten ei edes aloiteta mitään jos ei kelpaa...

Vierailija

Nonii. Ens kuussa tulee työpaikalle uusi nainen (tissit). Tänään esittelin sille paikkoja ja se itseään (tissejä). Kauniit silmät ja muutenkin kaunis mutta siis ne tissit...

Mitä mä tänään sain aikaan? Katselin tissejä. Ja varmaan tosi mukava tämän uuden tulla töihin kun tissejä vaan ihmetellään. Mutta ne tissit vaan oli niin mukavasti esillä.

Mitenhän kaukana niistä tisseistä tulee pysyä? Seksuaalista ahdistelua ja vaikka mitä muuta voi saada syytteeksi.

Vierailija

Se yksityisen alueen säde on suoraan verrannollinen lähentelijän pärstäkerotoimeen riippumatta kumminpäin sukupuoliasettelut on.
Tsemppiä

Vierailija

Jos naisia yrittää ymmärtää ihmisinä, kohdella tasavertaisina ja katsoo jotain muuta kuin tissejä tai takapuolta, niin naiset ei kyllä noteeraa mitenkään.

Ei niin, että tällä naamalla mitään erityishuomiota odottaisinkaan.

Vierailija
Cubemon
Jos naisia yrittää ymmärtää ihmisinä, kohdella tasavertaisina ja katsoo jotain muuta kuin tissejä tai takapuolta, niin naiset ei kyllä noteeraa mitenkään.

... siis oikein ihailla niitä tissejä? Jossain on sanottu, että pitäis katsoa sitä silmiin jota puhuu, mutta mä katoin tissejä...

Vierailija

Vähänkö ihanan sinisilmäisen blondin kanssa vietin iltapäiväni.

Kyllä naisella täytyy olla siniset silmät ja vaaleat hiukset. Niin se vaan on. Luonnonlaki.

Ajattelin, että ensi kerralla tavatessani, viimeistään maanantaina, ottaisin keskustelussa esiin hänen kauneutensa. Ja kehuskelun jälkeen voisi sitten lähentyä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat