Montako aktiivikäyttäjää foorumilla

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tällä kyselyllä olisi tarkoitus selvittää foorumin aktiivisten käyttäjien kokonaismäärää. Tiedustelu kuuluu "Keskiverto palstalainen..." aiheen pohjatutkimukseen. Tarkoituksena olisi tutkailla projektiin kuuluvan vastaajien osuus kokonaisäänioikeutettujen määrästä.
Katson, että vähintään kerran kuukaudessa foorumilla käynti on aktiivista toimintaa.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

En tajua koko tutkimusta, sillä Liittynyt en sen tärvännyt joka tapauksessa 50:llä multinickillään.

Eli ei kannattane sen "tutkimuksen" varaan paljoa rakentaa. Ainakaan et voi olla varma jos näin on tapahtunut.

En ymmärrä tyypin motiiveja, idiotismi varmaankin se suurin syy.

Vierailija

Olen ajatellut sitäkin, mutta luulisin, että asioiden puolesta ja vastaan mutinikkeily olisi fifty-fifty.
Olen hyllyttänyt muutamia aiheita sen vuoksi, että ne aktivoivat multinikkien käyttäytymistä.
Ennen kaikkea, tämä on ihan huuhaa tutkimusta. Omaa ainoastaan viihteellisiä arvoja.
Lasse Liittynyt on minulle se ja sama, kunhan ei vain silmille hypi.

Toope
Seuraa 
Viestejä23157
Liittynyt23.7.2006
Armitage
En tajua koko tutkimusta, sillä Liittynyt en sen tärvännyt joka tapauksessa 50:llä multinickillään.

Ettei vaan Armitagea vaivaa sama tauti kuin Chavezia!

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Mielestäni aktiivinen foorumilainen tramppaa foorumilla useammin kuin kerran päivässä. Äänestin olevani.

Mutta pidän toki aina välillä luovia taukojakin.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mä en oo enää aktiivinen käyttäjä. Kirjoittelen miten sattuu.
En varmaa saa edes 3000 rikki ennen ensi vuotta. Mikä häpeä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
Qadesha
Mielestäni aktiivinen foorumilainen tramppaa foorumilla useammin kuin kerran päivässä. Äänestin olevani.

Mutta pidän toki aina välillä luovia taukojakin.

Niin, oon mäkin nyt ollut aktiivinen, mutta enhän mä ole ollut kirjoillakaan vielä montaa päivää, eli mites toi aika rajaus?

Vierailija

Ataraksia
"Niin, oon mäkin nyt ollut aktiivinen, mutta enhän mä ole ollut kirjoillakaan vielä montaa päivää, eli mites toi aika rajaus?"

Tässä ajassa ja aika-avaruudessa

Vierailija
markent
Ataraksia
"Niin, oon mäkin nyt ollut aktiivinen, mutta enhän mä ole ollut kirjoillakaan vielä montaa päivää, eli mites toi aika rajaus?"

Tässä ajassa ja aika-avaruudessa

Tässä ja nyt, siis, eli tavallaan aina siis?
Ja täten rajataan tiede-forumin tässä muodossa olemassaolon aikaan, eli en ole aktiivinen.
Okei, siis vain vastaushetken tuntuma ratkaisee.

Vierailija

Varsinainen superaktiivi pitkällä aikavälillä on kyllä nimim. Aweb. Hänelle on tämän uuden foorumin startista lähtien 16.3.2005 siunaantunut keskimäärin 13.5 viestiä/päivä! Myös Mooses-Leone ja muutama muukin sijoittuvat hyvin tässä pitkäaikaisessa aktiivisuudessa.

Vierailija

Ataraksia:
"Tässä ja nyt, siis, eli tavallaan aina siis?
Ja täten rajataan tiede-forumin tässä muodossa olemassaolon aikaan, eli en ole aktiivinen.
Okei, siis vain vastaushetken tuntuma ratkaisee."

Ja sinun tapauksessa kyllä laatu kompensoi määrän.

Vierailija

Tuota tuota. Aktiivikäyttäjien määrää voisi mitata myös niin, että kerää ja listaa foorumille kirjoittavien nimimerkit.
Silloinkaan ei tule esille sellaiset aktiiviset palstalaiset, jotka vain lukevat tai osallistuvat äänestyksiin.
Ovatko he aktiivisia palstalaisia?
Täytynee harkita asiaa.

Vierailija

Onhan tuota tullut aika usein keskusteluja vilkuiltua ja joskus kommentoituakin. Toivottavasti ei ihan metikköön ole mennyt

Vierailija

Aslak:
"Mie en normaalisti äänestyksistä perusta, mutta ny äänestin."

Hienoa Aslak. On hyvä joskus olla jotain mieltä asioista

Leuka:
"Onhan tuota tullut aika usein keskusteluja vilkuiltua ja joskus kommentoituakin. Toivottavasti ei ihan metikköön ole mennyt

No eihän toki.
Uskon, että tuota kannanottoani tukee usea palstalainen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat