Hyvien uutisten ketju

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Terve kaikille palstalaisille!

Ajattelin ehdottaa, että mitäpä jos kerättäisiin tähän ketjuun kaikkia hyviä uutisia!
Nykyään tuppaa joka tuutista negatiivista uutista, että vaihtelu voisi virkistää...

Hyvä uutinenhan, on tietysti itse lukijasta kiinne

Voitaisiin kenties pohtia myös ikuisuus-kysymystä, mikä on hyvä ja mikä paha näiden uutisten kauttta.

Eli jotain omaa mielipidettä ja näkemyksiä olis kiva saada uutisesta jonka postaa tänne
Eikä tarvitse kuitenkaan olla mitään kauhean hienoa analyysia välttämättä. Kunhan kerätään näitä uutisia, ja jos keskustelua syntyy niin keskustellaan...

Löysin itse tällaisen:

Vakavat ympäristörikkeet tulossa rangaistaviksi koko EU:ssa

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1605070

Hyvä juttu luonnonsuojelijoille ja luonnolle, paha juttu kaikille jotka pienentävät menojaan luontoa saastuttamalla...
Kerrankin EU:sta on jotain hyötyä! HURAA!

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija
ronko7eus
Terve kaikille palstalaisille!

Ajattelin ehdottaa, että mitäpä jos kerättäisiin tähän ketjuun kaikkia hyviä uutisia!

Sinun ehdotuksesi on ensimmäinen hyvä uutinen!
Aletaanpa katsella maailmaa myönteisin silmin.

(Tietenkään se ei tarkoita sitä, että ummistaisimme silmämme epäkohdilta, mutta niistä voisi puhua muualla.)

Vierailija

Kiitos ketjusta - tosi positiivista!

Mun plussa-asiani on vaalit. Se, että on vapaus valita ja että saa äänestää - vaikka piirtää kirkkovene, jos paikallisehdokasta ei löydy.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Henkilö joka keksi käkikellon on kuollut.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Viidenneksi ympäristöystävällisin oli ehkä yllättäen Jeepin maasturi Wrangler (0,71). Tavallisten maasturien ja katumaasturien voima on siinä, että ne ovat pitkäikäisiä ja niissä käytetään yksinkertaisia ja helposti kierrätettäviä teräksiä.

Tutkimuksen mukaan ympäristölle tuhoisin auto on Maybach (15,84 dollaria maililla), seuraavina tulevat VW Phaeton (13,00) ja Rolls-Royce Phantom (10,98).

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Amerik ... 5224618544

Eipä olisi varaa Haiderin Phaetoniin muutenkaan. Mutta Jeeppiinpä on, tatta-daa ! Olen Mies ! Maastossa liikkuva härkämäinen peto, ja vain Vanhanen+Oras voi sen estää.

Vierailija

No niin, nukuin hyvin.
Jääkaapissa on ruokaa. Asunto on lämmin. Vaatteita on kaapissa. Minulla on ystäviä ja hyviä ystäviä. Lapset ovat terveitä ja voivat hyvin. Itse näen, kuulen, haistan ja maistan.
Osaan ajatella.
Aurinko paistaa. Syksy ja pimeät ajat ovat edessä, jotta osaisin arvostaa tulevaa kevättä ja kesää.
Totta joka sana.

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005
Rikastaja
LAMA puristaa mätäpaiseet talouselämästä vähän niinkuin clearasil tekee finneille, joten se siis on HYVÄ uutinen !

Sorry, hyvinvointi luo ne taas uudelleen.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
Petu
Rikastaja
LAMA puristaa mätäpaiseet talouselämästä vähän niinkuin clearasil tekee finneille, joten se siis on HYVÄ uutinen !

Sorry, hyvinvointi luo ne taas uudelleen.

Ja ahneus.

Sitäpaitsi lamat ja muut talouden mullistukset eivät hävitä mitään mihinkään, vaan vain jakavat omaisuuden uudelleen. Sen mitä joku häviää, joku toinen voittaa. Voi tämä olla hyväkin asia toki.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija

Aiheen avaaja kirjoitti:
"Vakavat ympäristörikkeet tulossa rangaistaviksi koko EU:ssa."

Tuo oli todella hyvä uutinen. Tässä vielä parempi:
"Moottorisahamurhaajille ehdotetaan kuolemantuomiota koko EU:ssa."

Vierailija
Radiant Dragon
Koira sai eilen yölä kolme, tervettä pientä pienokaista. Kissatkin suhtautuivat uusiin tulokkaisiin puristen.

ooh...

onko minkä rotuisia veijareita?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat