Kummitusjuttuja

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kertokaapa tietämiänne/kokemianne "kummitusjuttuja" näin lähestyvän pyhäinpäivän kunniaksi, mielellään omia tarinoita, nettihän on täynnä näitä sivuja.

Kommentit (5)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Tässä kesän aikana kun olin sohvassa istumassa olohuoneessa, niin näin ORBIN. Se lenti keittiöstä pois päin.

Tässä nykyisen talon allahan ennen oli toinen talo, mikä pistettiin matalaksi. Ei sitä tiedä jos jokin entisen talon asukki on joutunut kokemaan jotain kamalaa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Kannattaa tilata meedio juttelemaan henkien kanssa. Hengillä voi olla paljon kerrottavaa.

Illalla tulee subin kummitusohjelmat Riivatut talot ja Piiri. Viihteellisiä ohjelmia. Surkeita "kummitusjuttuja". Aina joku muka tapettu ja sitten haudattu kellariin.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Kuulen minäkin ääniä kotonani. Juuri hetki sitten kuului voimakas kolahdus, kuin oven paiskaaminen. Nyt kuuluu ikäänkuin humalaisten mölinää ja rappujen kaiteiden kolinaa. Aiemmin illalla kuulin naurua ja äänekästä puhetta sekä löylynheiton ääntä. Nyt juuri kuului paukahdus, kuin jotakin olisi pudonnut lattialle.

Äänet kuuluvat talon seinistä ja lattiasta. Eri paikoista ja eri aikoina erilaisina. Välillä kuuluu lasten huutoa, toisinaan rytmikästä musiikintapaista.

Äänet ovat usein hieman epäselviä ja vaimenneita, kuin ne tulisivat jostain todella kaukaa mutta samalla hyvin läheltä. Epäilen, että talomme on rakennettu hautausmaan päälle tai täällä on joskus tapahtunut jotain hurjaa.

Töissäkin kuuluu ääniä. Välillä laesta kuuluu askeltentapaista kopinaa, aivan kuin joku kävelisi puukengillä. Varmaan joku muinainen hollantilainen, sillä ei meillä hollantilaisia töissä ole.

Ärsyttävimpiä ovat lumiaura-, roska-auto- ja lehtipuhallinäänet joita erityisesti ulkoseinistä kuuluu.

Sitten on vielä yksi jännittävä ilmiö, nimittäin olohuoneessa sijaitsevan ikkunalaatikon kummitukset. Ne ovat poiketen muista selviä ja näkyviä. Ne juttelevat ja seikkailevat. Ne eivät pelota lainkaan vaan niiden tekemisiä on jopa hauska seurata.

Ainiin, kummitusjuttuja halusitte. Ne ovat aika tylsiä, mutta yksi kummitus kerran kertoi seuraavanlaisen jutun: "BÖÖÖÖ!".

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija

Kummitusjuttu on parasta tarjoiltuna aitona kokemuksena. Ei sitä saa kirjoitettua kaikkea sitä mitä havaitsee jostain muusta maailmasta kuin tästä fyysisestä mitä yleensä havaitsemme.

Kuulen ääniä, saan tuntemuksia, kameralleni tallentuu sellaista mitä ei näe... eli ihan normaalia epänormaalia. Niin, ja näen kuolleita ihmisiä.

Mua vainoaa joku henki. Miespuolinen. Pitäis kai jutella sen kanssa. En ole koskaan uskaltanut. Voihan että se on hyväkin kaveri, mutta kovin uhkaavalta se vaikuttaa, sillä se on aina tavattaessa takanani. Peilistä mä olen nähnyt himmeän sinisen sumuisan valon siitä kohtaa, missä se henki on ollut.

Veikkaan että se henki on peräisin mun entisestä elämästä. Ehkä jopa oma itseni tuosta elämästä. Perheen isältä se vaikuttaa, ja olen kuullut miten sen lapset sitä kutsuu. Jo pikkupojasta asti mä oon saanu muistoja ajasta ennen syntymääni. Samoin niin kauan kuin muistan, tuo henki on mun tekemisiä valvonut. Vasta nelisen vuotta se lähestyi minua siten, että tunsin sen siksi mieheksi, jota olen kuullut kutsuttavan.

Uusimmat

Suosituimmat