Miksi kaikki hörhöt on miehiä?

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nii, miksi lähes aina paria poikkeusta lukuunottamatta kaikki hörhöt on miehiä? Mikää ajaa miehiä hörhöyteen?
Kuten esimerkiksi hörhöihin voisi lukeutua täältä palstalta muunmuassa ce-hyväksytyn,bushmanin, argisonin, savorin, tiäremiähen, taisi niitä olla muita. Sorry jos unohin sinut listalta. Kaikki mainitut on juuri miähiä.

Sitten reallifessä esimerkiksi vaikkapa tunnettuja hörhöjä muunmuassa Abdul tammi, Koulusurmaajat on aina miehiä, lehdistäkin saa lukea jatkuvasti kun joku mies hörhöilee kaduilla ja puukottelee ja hakkaa kirveellä ihmisiä muusiksi. Teinipojat aina mölisee ja esiintyy kaduilla kuin ne olisi jotai hiton vammasia kun taas tytöt toimii ihan normaalisti. Sitten on muunmuassa Michael jacksoni, Tom cruise, unohtamattakaan kaikenlisäksi miehet jotka eivät vaivaudu pesemään itteäsä ku sillotällö ja laiminlyövät persoonallisen hygienian, hörhöilee treffeillä kuten esimerkiksi vaikkapa valehtelee netti treffeissä laittamalla 20 vuotta nuoremman kuvan ittestäsä ja valehtelee ikänsä.. suurin osa pedofiileistä miehiä, monet miehet alkaa väijymään naista kun ero tulee..jne..

Naisilla on vain tuija braxi.

Että kyllä ne miehet useinmiten hörhöjä onpi. Miksei miehistä tule normaaleja?

Miehet on huonosti suunniteltuja ja itsessään sulkee jo pois älykkäänsuunnittelun mahdollisuuden. Naiset on paljon paremmin tehty kun ovat melkein aina normaaleja.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (156)

Vierailija

Hyvä ettei mua luokitella hörhöksi. Mä oon koittanu olla ihmisiksi.

Naiset on yleensäkki sosiaalisia. Ei ryhmä anna tukea hörhöyteen. Miehet on itsenäisempiä, siksi hörhöyttä on niissä enemmän havaittavissa.

Vierailija

Muistaisin jostain lukeneeni, että niin älykkäimpien kuin kuin vähiten älykkäiden ryhmissä valtaosa olisi miehiä. Joten oletettavasti tämä korreloi häiriökäyttäytymisen kanssa. Kyllä niitä naisiakin hörhöistä löytyy ihan riittävästi.

Unohdit muuten itsesi listalta. Tittid.

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005

Miehet edustavat aina ääripäitä, niin hyvässä kuin pahassakin. Vangeista suurin osa on miehiä, niin myös huipputiedemiehistä. Eri ammattikuntien huiput ovat useimmiten miehiä, toisaalta myös työttömät, alkoholistit ja työllistettäviksi kelpaamattomat.

"Miesten gaussin käyrä" levittyy laajemmalle kuin naisten, joilla taasen lakipiste on korkeamalla. Naisissa on enemmän keskivertosuorittajia mitä miehissä.

Lieneekö syy siinä, että missä miehillä on sekä X- että Y-kromosomi, on naisilla kaksi X-kromosomia. Täten miehen geenijakauma voisi olla monipuolisempi kuin naisella, joka sitten purkautuu vaikkapa "hörhöinä".

Vierailija

Naisten hörhöily rajoittuu useimmiden kodin piiriin jossa sitten verbaalisesti kiusataan muita tai hankitaan kissa lapsenkorvikkeeksi tai tehdään kaikkea mahdollista poppanoista ja kuljetaan kaupungilla itsehuovutettu muumihattu päässä.

Tyypillistä heille on hyvin aktiivinen julkisten hoitopalvelujen käyttö, ilman todellista tarvetta.

Vierailija
Kamala
Entäs norjan prinsessa joka puhuu enkeleille? Entä kaikki naiset jotka uskoo newage juttuihin yms?

Itsekin oletin että hörhö on nimenomaan tyyppi joka on kallellaan New Ageen; räplää vaikka kristallien, tarot-korttien, astrologian, chakrojen, aurojen, healingin ja sen sellaisen parissa.

Olen ilmoittanut toisinaan olevani hörhö, koska uskon reinkarnaatioon ja karmaan. Nyt jos hörhöyden käsite kattaa jo pedofiilit ja tappajatkin, niin jatkossa pidän kyllä suuni sievästi supussa enkä ikunakikuna sano itseäni hörhöksi!

Teekkari
Seuraa 
Viestejä2347
Liittynyt27.4.2008
Olli V

Naiset on yleensäkki sosiaalisia. Ei ryhmä anna tukea hörhöyteen. Miehet on itsenäisempiä, siksi hörhöyttä on niissä enemmän havaittavissa.

Kummallista, luulin, että porukassa tyhmyys tiivistyy.

Everything you know, is about to change.

Vierailija
Teekkari
Olli V

Kummallista, luulin, että porukassa tyhmyys tiivistyy.

Ai niinkuin missä asiassa miehet ovat itsenäisempiä? Kun noita remuavia poikaporukoitakin tulee maailmalla vastaan, niin ei kyllä havaitse mitään itsenäisyyttä. Ryhmäkuri on valtava, ja nokkimajärjestys tarkka. Se jolla on vähiten dominanssia on aina se jolle kokoajan v-tuillaan ja jonka pitää vaan osata naureskella omalle itselleen muiden mukana. Sitä olen aina halveksinut ihmisryhmissä, olivat naisia tai miehiä, että nokituimman pitäisi osata pelleillä omalla kustannuksellaan heti kun muutkin pelleilevät hänen kustannuksellaan.

Naiset ovat vain näennäisosiaalisia. Siitossonneista tapellessa ja omien pentujen asioita ajattaessa muut naiset katsotaan aina vihollisiksi.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

En oo koskana tykännyt ryhmäkurista, koska tyhmyys tiivistyy.

Jotkut ihmiset ei voi ottaa hattua päästä ruokapöydässä, koska kaveritkaan ei ota.

Jos ei pysty omilla henkisillään kyvyillä ton vertaaa edes päättämään. Niin onko ryhmäkuri edes normaalia?. Ryhmäkuri taitaa olla vain ryhmänjohtajan alistuskeinoja.

Luovuus tulee siitä että luovuutta yhdistetään muiden luovien kanssa. Ei ole tollainen asenne luovaa ja tehokasta missä kuvitellaan että johtaja vain päättää.

Vierailija

Hörhöily johtuu siitä, että järkeillään...
Huuhailu, johtuu puolestaan siitä, että tunteillaan...

Hörhöily kaartaa oikealle...
Huuhailu vasemmalle...

Saharassa kävelee yllättävän herkästi täyden ympyrän... Lähtöpisteestä voi taas sitten ottaa uuden suunnan... maan ytimeen.

t:vitriol

Vierailija
tietää
Naisten hörhöily rajoittuu useimmiden kodin piiriin jossa sitten verbaalisesti kiusataan muita tai hankitaan kissa lapsenkorvikkeeksi tai tehdään kaikkea mahdollista poppanoista ja kuljetaan kaupungilla itsehuovutettu muumihattu päässä.

Unohdit Juhlamokkapusseista tehdyt tykötarpeet =D ja yhdenkoonsukahousuviritelmät a´la Niksipirkka.

Naiset on rohkeampia pukeutumisessa kuin muussakin ja miehet takertuvat toisiinsa enemmän. Sen näkee jengikulttuurina ja yhdenmukaisena käyttäytymisenä.
Vain harva miespuolinen on oikeasti nero tai hörhö, mutta miehet haluaa samaistua idoleihinsa ja he suorastaan kilpailevat siitä kuka sais olla eniten jotakin ideaalia, olipa se hulluutta tai neroutta.

Naiset puolestaan on aika luovia.
Esimerkkejä netistäkin löytyy pilvin pimein. Naiset luo huvikseen ja harrastelee paljon kaikenlaista hupaisaa. Eivät ota itseään ja tekemisisään niin vakavasti aina että tekisivät kaikesta hauskasta duunin.
Mä ainakin oletan että esmes työväenopistojen harrastajaryhmissä käy enemmän naisia, naiset käy jumppajutuissakin enemmän, osallistuvat ruokapiireihin ja muuhun ja kun mä oon itte ollut mukana politiikassa niin sielläkin etupässä naiset hoitaa käytännön, jossa joutuu välillä sovittamaan teoriaa hyvinkin luovasti. Lasten ja nuorten ohjauspuolella, yms. on aina ollut etupäässä naisia. Sama se on ympäristöpuolella, sielläkin kun järkkäillään talkoita, yms. niin naisia ilmestyy enempi.

Miehet tarvii sen armeijamaisuuden ja tutun turvallisen porukan, jotakin vakaata ja selkeää, ei luovia sovelluksia ja hörhöilyä.

Tyypillistä heille on hyvin aktiivinen julkisten hoitopalvelujen käyttö, ilman todellista tarvetta.

Mitähän ne turhuudet on?
Gynegologiaan, ehkäisyyn, vaihdevuosiongelmiin, raskauteen, synnytyksiin, rintasyöpiin, yms. liittyvät ramppaamiset terveyspalveluiden parissa ja lisäksi ne mustat silmät ja katkotut kylkiluut, raiskaukset ja muu vaivaisuus mielenterveysongelmista mm. masennusta unohtamatta?

Ja nämä sanotut on vaan provoo.. vastauksia provoihin.

Käytännössähän on niin että valtaosa ihmisistä muistuttaa toisiaan ja isoja eroja ei ole miehissä ja naisissa ja toisaalta ääripäissä on sitten sekä miehiä että naisia, joilla on vaan erityyppisiä tapoja neroilla ja hörhöillä.
Jätkät voi koheltaa enemmän ja likat on varovaisempia.
Erot joutuvat siitä että sukupuoliominaisuudet rajoittavat eri tavalla.

Naislla pelkästään jo kuukautiset ja kaikenlainen niihin liittyvä rajoittaa paljon. Toisaalta naisilta puuttuu sellaisia rajoituksia joita on miehuudessa. Mm. tyhmyys on harvoin naiselle luontaista..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat