Tiede.fi foorumi

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Millaisia tuntemuksia/ajatuksia/asenteita teillä on tätä foorumia kohtaan? Minun mielestäni tämä on eräänlainen foorumeiden kapakka, tänne kaikki eksyneet ja unohdetut sielut kerääntyvät puhumaan syvällisiä kun kaikki toivo on mennyt tai ei ole kertakaikkiaan muuta tekemistä.. kuten eräässä threadissakin osoitin, niin melkein puolet täällä tosiaan on humalassa.

くそっ!

Kommentit (7)

Vierailija

Njaa. Oma motiivini kai on että kun ei keksi parempaakaan tekemistä.

Roikun aina aikani jollain tietyllä foorumilla ja sitten vaihdan paikkaa, pakotettuna tai kyllästyneenä. Se pakotus voi johtua siitä että foorumi muutetaan niin perinpohjin erilaiseksi, etten viitsi vaivautua tottumaan uusiin kuvioihin.

Aika vilkasta ollut nyt juuri...

Annukka
Seuraa 
Viestejä145
Liittynyt1.9.2008

Minuu kiinnostaa jotkut jutut täällä, paljon mielenkiinosempia, kuin joidenki tyyppien ainaiset valitukset ihmissuhteistansa.. Täällä niitä on äärimmäisen vähän..

Eniten kiinnostaa tekniikan uutiset ja historian ja yhteiskuntien pohdiskelut.

Vierailija
Ronron
Millaisia tuntemuksia/ajatuksia/asenteita teillä on tätä foorumia kohtaan? Minun mielestäni tämä on eräänlainen foorumeiden kapakka, tänne kaikki eksyneet ja unohdetut sielut kerääntyvät puhumaan syvällisiä kun kaikki toivo on mennyt tai ei ole kertakaikkiaan muuta tekemistä.. kuten eräässä threadissakin osoitin, niin melkein puolet täällä tosiaan on humalassa.

Mun mielestä tää on ihan jees foorumi, on asiaa ja asian vierestä.
On kuitenkin melko vaikeaa ollut löytää edes vähän "henkevämpiä" eloisia foorumeita, ja juuri tämän takia olen erityisen mieltynyt nyt tähän foorumiin.
Eli henkevyyttä löytyy, useammasta aiheesta löytyy monenlaista tietoa ja kommenttia.

Uusimmat

Suosituimmat