Onnea Kokoomus ja Perussuomalaiset!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Muutosta tarvitaan!

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Jaa-a en tiiä onks kokoomus eka ajamassa uudistusta, tai ainakaan sellaista mitä tää maa välttis vois tarvita mut.. PS:ltä hyvä veto.

Vierailija

Toivottavasti järkiperäisten argumentoijien shemagheilta (-leilta...) saamat huohotuspuhelut eivät tämän vuoksi sentään aivan astronomisesti lisäänny.

Vierailija
CE-hyväksytty
Oli ihan paskat vaalit.

Rahalla saa paskat vaalit ja katteettomat lupaukset läpi varmasti tulevaisuudessakin.

Vierailija
Tuppu L
Onnea Kookoomus, Perusuomalaiset JA Vihreät. Vihreäthän sai neljännen sijan ja meni vasureiden ohi.

Onnea todella tarvitraankin kun lama on ja syvenee.
Edes nykytason säilyttäminenkin edellyttää taiturointia vaikka olis millaisia neroja.
Saapi nähdä mitä tuleman pitää.
Mä oon ihan tyytyväinen Tampereen tulokseen.

http://www.aamulehti.fi/

Vierailija

Hyi helvetti. Siinä on kaks Suomen paskinta puoluetta. Toiset vie köyhältä viimeisenkin leivän suusta ja toiset potkii pakolaisia ja homoja. Onneksi vihreät sentään menestyivät suht OK. Paskat vaalit. Minä en oikeistoa onnittele.

Vierailija
SpectralUltra
Toiset vie köyhältä viimeisenkin leivän suusta ja toiset potkii pakolaisia ja homoja.
Meeppä töihin tienaamaan se leipäs ja vähän särvintä päällekin. Köyhin suomalainen kerää tukia pari euroa alle 500. Monilla seuduilla se viissatanen on suurempi kuin vuoden palkka 15 h / vrk duunista.

Vierailija
Olli V
SpectralUltra
Toiset vie köyhältä viimeisenkin leivän suusta ja toiset potkii pakolaisia ja homoja.
Meeppä töihin tienaamaan se leipäs ja vähän särvintä päällekin. Köyhin suomalainen kerää tukia pari euroa alle 500. Monilla seuduilla se viissatanen on suurempi kuin vuoden palkka 15 h / vrk duunista.

Eräs tänne kirjoittanut sanoi ettei saanut viime keväänä penniäkään mistään. Eikö hoksannut hakea, vai eikö tosiaan saanut.

Olen kuullut vastaavista itsekin. Harkinnanvaraiset tuet eivät ole automaatteja, eikä työttömyyskorvausta saa kuin hieman yli vuoden. Sitten ei ole välttämättä mitään.

K.K.
Seuraa 
Viestejä443
Liittynyt16.3.2005

Kataiselle ja kumppaneille, unohtamatta perussuomalaisia ja vihreitäkään...

"Alkaa kovat ajat"... Lienee sanonut Katainen ja kumppanit useasti vaalipropagandistisissa tilaisuuksissaan... Englantilaista vaikuttajaa lainatakseni:
- Verta, hikeä ja kyyneleitä(kö)?

Maailman talousasiat puhuttavat joka mökin asujaa... Toivotaan, ettei käy kuin -90 luvun laman ollessa pahimmillaan? Kun Eduskuntatalon edessä parveili kiihtynyt joukko epätoivoisia ihmisiä toivoen 'ihmettä' tapahtuvaksi... Ihmettä ei tapahtunut, mutta eriarvoistuminen alkoi eikä ole loppunut vieläkään...
Rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät - se lienee trendinä tälläkin hetkellä maailmalla ja koto Suomessakin?

JK. Jyrki Katainen oli vaalitilaisuuksissaan rehellinen ainakin siinä suhteessa että sanoi: "Suu säkkiä myöten!" Kuten terveellä pohjalla kotitalouksissa on iät ajat tehtykin.

Toivotaan, että Suomi selviää pelkällä säikähtämisellä maailmalla etenevästä talouskriisistä joka ei näytä loppuvan - ainakaan kovin nopeasti?

SDP kellisti gallupit - kuten Heinäluoma TV-haastattelussaan asian ilmaisi... Jutta Urpilainen selvisi piinapenkistään loistavasti. Varsinkin kun ajattelee mitä Oiva Lothander viime Eduskuntavaaleissa hämmensi suomalaisten moraalisia käsityksiä TV:n mainoksessa? SDP on ottanut opikseen? Kaikkea hyvää Jutta Urpilaiselle ja aateveljille 'torjuntavoittonne' johdosta?

Toivoo K.K.

Elämä on ainaista opiskelua kehdosta kuolemaan - ehkä kuoleman jälkeenkin on opiskelua - kuka sen tietää?

Vierailija
SpectralUltra
Hyi helvetti. Siinä on kaks Suomen paskinta puoluetta. Toiset vie köyhältä viimeisenkin leivän suusta ja toiset potkii pakolaisia ja homoja. Onneksi vihreät sentään menestyivät suht OK. Paskat vaalit. Minä en oikeistoa onnittele.

Suurin osa Vihreiden äänestäjistä taitaa olla niitä rikkaiden kokoomuslaisten(kin) huumeita puolustavia kakaroita?
Erästä tokaisua lainatakseni, varsinainen "Narkomaanien porvaripuolue".

Vierailija
Naltsukka
Muutosta tarvitaan!

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0038930255

Kun on HELVETIN
Kirjoittanut: Pirjo Pietilä 27.10.2008 klo 11.55

elänyt läpi, noussut sieltä ja nähnyt omaisensa kohdanneen maanpäällisen HELVETIN, niin ei voi kuin jatkaa sitä työtä, jota olen tehnyt jo vuosia muuttaakseni asenteita.

Äitiäni en pystynyt pelastamaan, sillä hänelle kävi kuten muillekkin suomalaisille vanhuksille

http://www.promerit.net/forum/index.php?topic=459.0

( Suomellahan ei ole varaa maksaa eläkkeitä, sanoi tempputyönantajani, joka on erään tunnetun kansanedustajan avustaja, ennen eduskuntavaaleja keväällä 2007)

http://atuubi.yle.fi/keskustelu/id-200719

Tempputyöläisenä!
Kirjoittanut: elisamami 23.09.2008 - 08:57

Olin vuosi sitten työsuhteessa yrityksessä, jonka omistaja on nykyisin erään hyvinkin tunnetun kansanedustajan (nainen) avustaja. Kysyinen kansanedustaja on esiintynyt julkisuudessa matalapalkkaisten naisten puolestapuhujana!

Omistajarouva kuvitteli olevansa silmissäni hyväntekijä. Veti täyden Espoon kaupungin ja valtion työllistämistuen ja kehtasi vielä pottuilla minulle. Palkka oli 1200 euroa. Jouduin tekemään ylitöitä hullun lailla, palkatta.

Omistaja tuli puolelta päivin töihin haisten vanhalle viinalle ja lähti syömään palaten sieltä tuore viinan haju mukanaan. Puskutti ja puhisi kunka on töitä. Röhisi puhelimeen kuin keuhkotautinen, että "Mä oon sit hyvä tyyppi, mä oon sit hyvä tyyppi".

Omistaja kehtasi minulle sanoa, etten ymmärrä liikeasioista mitään. Kai olisi pitänyt haarakonttori asiakkaitten kanssa perustaa jääneellä vapaa-ajalla, että rouva omistaja olisi saanut lisää viinaan. Kuten huumehöyryissä makaava nuorempi naikkonen teki!

Minun työsuhteeni oli määräaikainen. Kyllä omistaja yritti kaikkensa, että sanon itseni irti ennen määräajan umpeutumista, mutta en sanonut. Sanoin hänelle, että antaa potkut, ja kirjoittaa työtodistukseen syyn: ei ehdi 6,5 tunnissa tehdä kaikkea töitä, jotka kuuluvat.

Vanhempi nainen, jolla oli puolet parempi palkka, oli minulle alkuaikoina kauhean ilkeä. Kun hänen töitään siirtyi minulle, ja hän näki, että teen työni, hänen käytös muuttui.

Edeltäjäni, jolla palkka oli 600 euroa, oli jättänyt palaamatta lomalta. Nuorempi työntekijä oli jaksanut kaikesta työpaikkakiusaamisesta huolimatta olla siellä vuoden saaden ylläpitorahaa työvoimatoimistosta 8 euroa pvä.

Kaikilla tuntui olevan vähän samansuuntainen mielipide omistajasta.

Henkilö, jonka pitäisi jo puolueen kautta edustaa työntekijän hyvinvointia ja on kansanedustajan, joka esiintyy julkisessa sanassa pienipalkkasten naisten puolestapuhujana, avustaja sekä toisen tällaisen julkisuusmissukka-kansanedustajan tukija, onkin täysi SIKA omia työntekijöitään kohtaan.

Tällaiset missukkakansanedustajat sitten vaativat julkisuudessa ilmaista päivähoitoa ja ilmaista joukkoliikennettä, mutta mitä heidän taustajoukoissaan on parantaakseen suomalaisten vähävaraisten olosuhteita. Jos he eivät ole valmiita tinkimään omista eduistaan edes sen verran, että heidän lähellä olevat ihmiset voisivat elää palkallaan, niin miten he voivat edes edustaa vähempiosaisia.

Ei oikein istu imagoon!

"Ihmisen arvon näkee siinä, miten hän kohtelee lähimmäisiään."

Sitten haetaan kansainvälisiin projekteihin rahoitusta, että itse päästää "ryyppyretkille" tutustumaan nigaragualaisten tai muun maalaisten köyhiin ihmisiin ja täällä nälkäpalkalla olevilta ja prostituutioon painostetuilta - niiltä, jotka vielä käyvät kaupaksi - omilta työntekijöiltä vaaditaan ymmärrystä "köyhempiä" kohtaan ja ylistystä näitä "hyväntekijöitä" kohtaan "

Mutta poikani sain pelastettua kehitysvammaisten papereilta ja luultavasti monelta kaltoinkohtelulta:

Lainaus tiede.fi -paltalta:

Kunnallisvaalit

viewtopic.php?f=13&t=33838&start=75

Ykkösteemana eivät olleet huostaanotot. Odottamatonta.

Ei mitenkään yllättävää. Lapseni ei lähtenyt tarhaan viime talvena: hänethän olisi mielellään nähty kehitysvammaisena ja kolme lasta potki häntä päähän.

Pojalleni määrättiin pidennetty oppivelvollisuus, jonka olisi pitänyt alkaa jo vuosi sitten. (Ei tarhassa tällaista kuitenkaan ollut.) Sitten pojalleni osoitettiin esikoulupaikka täksi syksyksi ja perusteluna oli: lievä tai keskivaikea kehitysvamma.

Okei, siis poika ei ollut viime talvena tarhassa kuin muutaman hassun päivän. Ja hän saikin ihan normaalilapsen paperit.

Joten, näin olen ajatellut: tarha kehitysvammaistaa lapset. Eli vanhemmille valinnan mahdollisuus: joko laittaa lapset tarhaan, jossa lapsista tulee kehitysvammaisia tai sitten kodinhoitotukea kouluikään tai esikouluikään asti, jolloin lapsi saa pysyä normaalina!

Ja huostaanotot ovat aina lähellä sydäntäni. Ei tarvi täällä Espoossa muuta kuin kävellä, niin jo ihmiset tulevat kertomaan omien tuttaviensa tai sukulaistensa lasten huostaanotoista tai siitä painostuksesta, jota sossut harrastavat.

Ihan sydän verellä ja kyynel silmässä tätäkin tapausta luin eilen:

http://leijonarapu.ajatukseni.net/

http://www.youtube.com/watch?v=4xdlFQAYfsk

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat